2 0 1 3 - 2 0 1 5 | tiga*

12.2K 242 37
                                    

Dua tahun kemudian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dua tahun kemudian...

Dana Dian sudah kehabisan air mata. Dia tak mahu kehilangan Ziyad Alfie. Tapi bagaimana lagi untuk dia selamatkan hubungan mereka?

"Aren't you coming back home?" tanya Dana Dian apabila Ziyad Alfie tidak turun di perhentian ke apartmen mereka.

"I'm seeing my friend for a while. I won't be long," kata Ziyad Alfie.

"Danish again?" teka Dana Dian dan Ziyad Alfie cuma mengangguk. Kecil hati, Dana Dian terus menekap kad EZlink ke mesin pengimbas dan turun. Sepanjang perjalanan naik ke rumah, otaknya ligat berfikir yang bukan-bukan. Emosinya menguasai diri.

Kata-kata Jasmine tempoh hari terngiang-ngiang di telinganya. Cintanya pada Ziyad Alfie semakin membuak-buak minta dipertahankan. Takkan dia mahu membiarkan dirinya kalah pada Danish?

Setibanya di rumah, Dana Dian terus membersihkan diri. Sesudah mandi dan mencukur bulu-bulu di badan, dia mengenakan sepasang baju dalam berwarna merah kegemaran Ziyad Alfie. Kemudian, kemeja putih kekasihnya dipakai dan cuma dibutangkan satu dua saja di perut.

Kemudian, dia menekan video call, menanti Ziyad Alfie mengangkat panggilannya.

Sebaik skrin memapar wajah kekasihnya, Dana Dian membuat isyarat diam. Ziyad Alfie mengangkat kening; matanya sedikit teruja, lalu Dana Dian menyandarkan telefon itu pada sebotol air mineral di atas meja kopi sebelum duduk di sofa, menghadap kamera telefon itu.

"Baby, what are you doing?" tanya Ziyad Alfie dengan ketawa kecil. Dana Dian menunjuk isyarat menyuruhnya diam sekali lagi dan Ziyad Alfie menggigit bibir.

"Shhhh, just enjoy the show..." bisik Dana Dian perlahan lalu menyingkap kemeja di tubuhnya, menayangkan baju dalamnya. Mata Ziyad Alfie tak lekang memerhatikan kekasihnya dari skrin telefon. Seronok dengan perhatiannya, Dana Dian mula meraba-raba tubuh dan mengangkangkan kakinya.

Dibuka kesemua butang kemeja di tubuh dan Ziyad Alfie di skrin telefon nampak mula menyelesakan diri. Dana Dian meramas kedua-dua buah dadanya dengan lirikan mata yang paling menggoda. Dia harus menggoda kekasihnya supaya kembali fokus menyintainya seperti dulu.

🔞

🔞

🔞

Video call-nya bersama Ziyad Alfie terhenti sebentar apabila telefonnya berdering tiba-tiba dan satu panggilan lain masuk. Menderu nafas Dana Dian tidak puas hati dan skrin dibaca.

Rania's calling.

"Aduh! Kacaulah dia ni!" getus Dana Dian di dalam hati sebelum membetulkan pakaiannya, mengambil telefon bimbit dan menekan butang untuk 'hold' sebentar panggilannya bersama Ziyad Alfie. Diperlahankan nafasnya sebelum dia mengangkat panggilan Rania.

"Hello?" Dana Dian menyapa. Tapi tangisan Rania pula yang membalasnya. Dana Dian tersentak mendengar berita yang disampaikan adiknya. Hatinya spontan gugur. Selepas berjanji pada Rania akan segera pulang ke Malaysia, dia mematikan panggilan dan kembali kepada video call bersama Ziyad Alfie.

Apa yang dilihat di skrin itu tambah meremukkan seluruh jiwa dan raganya.

PREVIU || Pemuja HerogaWhere stories live. Discover now