02 • Sleep With Him

1.1K 158 41
                                    

10 comments + 5 votes.

Aku akan update bila dah sampai target. Thank you for your support, sweeties.

Haera terjaga daripada pengsannya dan memegang kepalanya. Dia segera memandang sekeliling dan dia berada di dalam biliknya sendiri. Dia terasa badannya sejuk walaupun selimutnya membalut tubuhnya.

Dia memandang ke sebelah dan tak disangka Haera menjerit seperti telah terkena histeria sehingga menganggu lelaki yang ada di sebelahnya terjaga. Haera mengeratkan selimutnya. Baru dia perasan, dia langsung memakai sebarang pakaian.

" Kau menjerit macam orang dah tak betul, kenapa? Aku nak tidur pun dah tak senang. " Ujar lelaki itu lalu dia tertidur semula. Haera memeluk badannya dengan tergetar-getar.

" Kau buat apa pada aku? " Soalnya.

" Buat apa? " Soalnya pada Haera.

" Patutnya kau berada di rumah kau. Kenapa kau ada di sebelah aku? Kau siapa? " Tengking Haera dan dia agak marah dengan perbuatan lelaki itu yang seperti pura-pura tidak tahu.

" Aku ada di bilik aku. Kau kenapa? " Soalnya lagi.

" Soalan tak boleh bodoh lagi ke? Tengoklah kau berada di mana? Alah, bengap. " Sempat lagi dia memerlinya dengan keadaan takut dan cemas. Dia memandang lelaki itu semula. Wajah lelaki mula berubah.

" Kejap, bila masa pulak aku ada di rumah kau? Aku ada di rumah akulah semalam. " Ujarnya yakin. Dia dengan tidak malu melihat di dalam selimut. Dia juga tidak memakai pakaian. Dia mula berfikir negatif.

" Penipu! " Jerit Haera.

Lelaki itu masih terfikir bagaimana dia boleh sampai di rumah orang tak dikenali langsung ini. Ya, dia mabuk semalam tetapi dia minum di rumah bukan di kelab malam. Dia menoleh ke rah Haera semula.

" Badan kau ada lenguh tak? " Soal lelaki itu minta kepastian.

" Bahagian pinggang dan juga pada bahagian sensi- " Kata-katanya segera terputus. Mata Haera dan lelaki yang ada di hadapannya membutang luas. Dia meramas rambutnya. Dia terkejut dalam masa yang sama dia cemas.

Haera menangis dalam ketakutan.

-

" Kau dah bertunang? " Soalnya.

Haera mengangguk lemah dan dia hanya termenung memandang lauk- pauk di hadapannya. Entah mengapa, mood dia tidak baik dan ketakutan di dalam hati masih membalut dengan tebal.

Lelaki itu menoleh ke arah Haera yang terdiam membuatkan dia berasa bersalah. Dia juga tidak tahu macam mana dia berada di sebelah Haera di atas satu katil yang sama. Tahu saja, dia sudah mencari dara perempuan yang dah bertunang.

Kalau belum berpunya, boleh juga dia tolong.

" Maafkan aku. " Sampuknya dan Haera terus menoleh ke arahnya. Dia memandang lelaki itu dengan mata pandangan yang redup, langsung tak memandang tajam seperti menerkam. Haera sangatlah lain orangnya.

" Aku tak tahulah tapi aku takut kalau kau betul-betul sentuh dan aku mengandung. Aku takut sangat. " Dia menunduk dan lelaki itu memandang Haera. Suaranya bergetar menahan tangis.

" Aku tak dapat tolong kau tapi aku boleh terangkan pada tunang kau apa yang berlaku. Kalau kau mengandung pun, apa salahnya kau jaga dan bapa dia juga ada - tunang kau. " Ujar lelaki itu cuba untuk menenangkan Haera.

Haera kekal berdiam diri.

" Aku pun patut bertanggungjawab jika apa-apa terjadi. Aku tahu aku tak buat semua ni. Aku yakin sangat ada yang nak main-mainkan kita berdua. " Ujarnya membuatkan Haera cuba untuk menghadam kata-katanya.

" Maksud kau? " Soal Haera.

Dia kekal berdiam diri tanpa balas soalan Haera.

To Be Continued

Apa maksud Jungkook?

Jungkook bukanlah lelaki durjana seperti di dalam description. Mana durjana dia? Kau tunggu kejap lagi.

Sampai target / hampir aku update. Underrated writer seperti saya pun perlukan sokongan juga tau.

Vote and comments.

Thank you, sweeties. 💜

[√] Pregnant.Where stories live. Discover now