Spoiler

363 42 0
                                    

Chapter 37

" Jungkook, awak yakin yang awak memang nak kahwin dengan saya ke? " Soal Haera sambil memegang gaun putih tersebut. Jungkook menoleh ke arahnya dan tersenyum lebar. Haera hanya berdiri statik di situ.

" Ya, saya yakin dengan keputusan saya. Awak tahu yang saya sedar yang selama ni ingatan saya hilang. Haera, demi awak ingatan saya akan pulih. " Balas Jungkook. Jungkook memeluk Haera dengan erat.

" Apapun, saya nak hubungan kita dan Seokjin hyung rapat seperti dulu. " Jungkook bersuara lagi. " Awak tahu, perkahwinan kita berlangsung tidak lama lagi. Seokjin hyung pun ikut juga tau. " Haera tersenyum.

Dia gembira melihat Jungkook yang kini berubah menjadi gembira. Haera juga berharap agar semuanya berlaku baik sahaja selepas perkahwinannya bersama lelaki yang dicintai.

-

Chapter 38

" Seokjin hyung dah pergi. " Haera memeluk Jungkook dengan erat. Dia menahan diri untuk tidak menangis di hadapan Jungkook. Hari ini adalah hari yang paling mengejutkan dirinya.

Namjoon mendekati Jungkook yang sedang menangis teresak-esak. Haera melepaskan pelukan untuk memberi laluan kepada Namjoon memeluknya pula. Jungkook tidak dapat mengawal dirinya.

" Seokjin hyung tipu yang dia akan bersama dengan Jungkook dan Haera selepas kahwin. Dia tipu Kook, hyung. Dia tipu! " Jungkook memukul kepala sendiri dengan kuat, lantas Namjoon menahan tangannya.

" Kau kena ingat yang dia sentiasa ada bersama kau. Kau ingat apa yang dia kata pada kau, kan? Kau gembira, dia akan ada bersama kau. " Namjoon cuba menenangan Jungkook. Haera sekadar memerhati.

+++

Just a spoiler untuk next chapter.

Sana rasa fanfiction ni akan tamat pada bab 40. Stay tuned! ❤️

[√] Pregnant.Where stories live. Discover now