Psychology Information

733 113 5
                                    

سلام ریدرای آبی سقط من در قلبت
گفته بودم که قراره یکم از حالت عجیب یونگی و تهیونگ اخیر بگم.
یونگی شاید زرنگی کرد و قبل کاملاً نابود شدنش به دکتر جانگ برای قرارداد مراجعه کرد. چون میدونست که قراره اون ته مونده ای که ازش مونده هم کاملاً تو اسپیس اسلیو و یا حالا اسلیو دارک فرو بره. در این صورت درمان کاملاً غیرممکنه چون خود ساب هیچوقت خواهان درمان نخواهد بود. یه اسلیو هیچوقت دوست نداره درمان شه چون درواقع داره لذت میبره و تو اون حالت خوشحاله. هرچقدر هم که از دور دردناک به نظر بیاد.
و تهیونگ... ما از اول میدونستیم که مشکل کنترل خشم داره. ببینید تهیونگ به لی لی امید واهی داشت. . امیدهای واهی، بیشتر شامل نوعی ایده آل‎ها، آرمان‌ها و آرزوهای گمشده هستن که انسان با حاضر کردن اونا در ذهن و درون خودش، به نوعی آرامش خاطر دست پیدا میکنه. امیدواهی بد نیست. اما در صورت تداوم و تقویت، خود به خود زمینه جدا شدن از مسائل و رویدادهای واقعی زندگی و در نتیجه احساس بیگانگی با واقعیات، برای شخص فراهم میشه که بازم این تو دراز مدت، باعث ناسازگاری با اطرافیان و دنیای خارج میشه. حالا... امیدواهی تهیونگ با حرف های دکتر جانگ به یکباره از بین رفته. این دومین درگیری شدید ذهنی تهیونگ که ناخودآگاه تا یه مدت یه گوشه ای از فکرش مدام درحال جنگ با این واقعیتیه که اونو نمیدید یا برای خودش پنهان کرده بود. اولیش چیه؟ اولیش یونگی هست. که از اواخر یک سالی که توی کمپ بودن، تهیونگ وابسته و شیفته خصوصیاتی کاملاً متناقض با خودش و لی لی و کمی شبیه به کیم وینست گذشته شد. قبلاً گفتم تهیونگ احتمال داره که دچار نارسیست بوده باشه و همین هم باعث شد عاشق لی لی بشه که در واقع آینه شخصیتی از خودش بود که اگه اجازه بیدار شدن داشت، قطعاً تو دوری مادرش به یک سادیسم مثل پدرش تبدیل نمیشد. دراپ یک ساله ای که تو رابطش با یونگی داشت باعث می‌شد دچار نوعی بی قراری درونی بشه که صدالبته نتیجش عصبانیت و حس مالکیت دیوانه وارش در رابطه با یونگی هست. به ویژه که حالا قرارداد دارن و تو اتاق مَستر یونگی هست.
در رابطه با پوینت ها... ببینید میدونم کسی تو این چپترای اخیر به ژانر اضافه شده توجهی نکرده. ( اینجا برا تلگرامه اما بدونین) اما خب آره جنایی قراره بخش بزرگی از فصل سه و کمی از همین فصل رو در بر بگیره و یک کوچولوهم مامی کینک داریم که امیدوارم بتونید با توجه به پوینتا متوجهش بشید.

 𝓶𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓻𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 |TaegiWhere stories live. Discover now