Pradžia

10.6K 292 9
                                    

-Ar tu sušiktai juokauji?
Užrėkiau ant Emili.
-Rimtai? Su Niall? Nuo kada?
-Ohhh good Liusi! Aš tau jau tris mėnesius svaigau apie jį!Nu anksčiau ar vėliau turėjau pasiekti savo.
Pasakė draugė,net pavydu žiurėt,kaip blizga jos akys iš laimės.
-Džiaugiuos dėl tavęs Emili,jūs kartu atrodot gražiai.
-Ačiū Liusi. Esu labai laiminga!
Suskambo draugės telefonas, ji iškart atsiliepė ir išėjo iš kambario. Nukritau ant jos lovos ir užsimerkiau. Echh... Kaip norėčiau ir aš įsimylėt,bet kažkaip man nesiseka,aš sutariu su visais vaikinais,bet esu jų draugelis. Gal esu perdaug vyriška? Aj koks skirtumas aš realiai net nemokėčiau dabar būti su kažkuo. Man vienai gerai,esu batsiuvys be batų! Ta prasme,visus superšu,bet pati sulaukus 50-ties gyvensiu su 25 katėm.
-Ei Liusi! Vėl spangsti dėl gyvenimo prasmės?
-Eik durne,galvojau,kad mirsiu viena.
-Nebesvaik! Rasi sau patį geriausią!
Draugė švelniai stumtelėjo mane su pečiu.
-Kalbant apie geriausius,ką blondė papasakojo?
-Ech Niall...
Emilli akys sublizgo ji svajingai atsiduso.
-Oj ble baik Emili! Tai biškiuką banalų ir net creepy.
-Atsiprašau!Nu aš jį myliu! Beje,varom šian vakare į vakarėlį? Pas Olly namuose pasisedėjimas.
-Norėčiau,bet gal ne.
-Davai Liusi! Trumpam,beje sakė bus ir naujokas pas jį. Susipažinsim.
-Ne Emili,lekiu namo. Man ryt ekonomikos kolis,negaliu užgert ir nenueit.
Pasakiau draugei besijuokdama,ji nuliudo,bet staigiai aprimus sutiko.
-Gerai Em lekiu,o tau gero vakaro!
-Ačiū Liusi bey bey!
-Beje Emi,nepastok,tau dar tik 18!
Vos spėjau išeit iš kambario,kai į mane buvo paleista pagalvė. Cha,klišė.
Ar tu suknistai juokauji? Lyja? Rimtai? Zeba...Dabar dešimt minučių eisiu pieškom per lietų iki namų! Kad tave kur Emili Klarkson!

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now