3.64

1.8K 115 4
                                    

*** Harry pov***

Liusi sujudėjo,suleido dantis man į kaklą.
-Maže!
Jaučiau,kaip ji nusišypso,tačiau nieko neatsakė,savo švelniomis lūpomis bučiavo mano nuogą krūtinę. Jos mažas lieknas kūnas raitėsi ant manęs slysdamas žemyn. Liežuvio galu slinko ,,rojaus takeliu" link mano penio. Suimė jį į ranką pradėdama nesmarkiai gniaužyt,ir bučiuoti mano papilvę.
-Liusi dėl dievo meilės.
Suinksčiau suėmęs jos galvą ir stumtelėdamas žemyn. Šilta burna apžiojo mano penį,ji lėtai jį čiulpė neaiškiai gargaliuodama.
Kai ji pagreitino savo judesius,atitraukiau ją nuo savo penio ir apvertęs užguliau.
Vienu staigiu judesiu įėjau į ją visu ilgiu.
-Harry.
Ji suaimanavo iki raudonumo sukasdama savo lūpą. Judėjau joje stabiliu greičiu,kol pati Liusi judino savo klubus. Palenkęs galvą,bučiavau jos lūpas jas vis sukasdamas. Jos nagai draskė man rankas,karts nuo karto pešdavo plaukus. Liusi inkštė,rėkė,aimanavo aš dar labiau pagreitinau judesius joje. Man reikia tavęs.
-Pasiduok man mažute.Pasiduok,ateik pas mane.
Kai ji sutraukė savo makšties raumenis ir išriesdama kūną,suaimanavo mano vardą. Pora kart stumtelėjąs į ją,baigiau paskui.
Kūnas pasidarė lengvas,pilnai atsipalaidavo. Kritau šalia jos ant lovos sunkiai gaudydamas orą.
Liusi pasitrynė nosimi į mano nuogą petį,truputį prisiglaudė prie manęs. Nepraėjus net penkiom minutėm,išgirdau jos lygų kvėpavimą. Ji užmigo visiškai nuoga,net neužsiklojusi anklode. Manau tiek daug,kiek įvyko šiandieną ją išvargino.
Tačiau manęs miegas neimė,aš vis galvojau,ar gerai padariau jai pasipiršdamas.

Rytą prabudau nuo tyliai skambančios muzikos. Pasisukau į Liusi,tačiau jos šalia nebuvo. Kaip aš negirdėjau,kada ji atsikėlė ir išėjo? Pažvelgiau į laikrodį,dar tik aštunta valanda ryto,kas jai negerai?
Tingiai ir lėtai išlipau iš lovos,užsitempiau tik trumpikes ir išėjau iš miegamojo. Svetainėje buvo įjungtas ir paliktas televizorius,iš čia ir girdėjau muziką. Virtuvėje Liusi taip pat neradau,patraukiau link vonios,durys buvo pradarytos,tyliai priėjas kištelėjau galvą pro jas. Mano gražuolė,užsidėjusi raudoną maudymosi kostiumėlį,stovi ant vonios krašto ir bando mažam veidrodyje apžiūrėti save. Norėčiau nusijuokti,tačiau bijau ją išgazdinti,kad nenusiverstų nuo krašto. Tad vos vos pabildenau į duris,ji nulipo nuo vonios.
-Ateik Harry.
Liudnu balsu tarė,plačiai atvėriau duris,įžengiau į vidų.
-Ką tu čia darai Liusi?
-Man nebetinka.
Vos neverkiančiu balsu pasakė,rankomis parodydama į save. Nužvelgiau ją nuo galvos iki kojų,ranka pasitaisiau kylantį iškilimą trumpikėse. Moterie ar tu sušiktai juokauji?
-Tau labai tinka mažute,atrodai seksuali.
Ryškiai raudona spalva prie jos įdegusio kūno ir juodų plaukų atrodė pribloškiamai. Ir taip didelės krūtis,šiuo metu dar labiau padidėja,gražiai apsispaudė liemenėlės kaušeliuose,apie riestą užpakaliuką nėra net ką šnekėti.
-Ne Harry. Pažiūrėk,toks vaizdas,kad jis permažas!
Treptelėjo koja susinervinus. Suimiau ją už rankos ir išsivedžiau iš vonios eidamas link miegamaojo. Pastačiau prieš veidrodį atsistodamas už jos,rankomis suimiau liemenį ir pasilenkęs pašnabždėjau tiesiai į ausį.
-Pažiūrėk į save Liusi. Tu gražiausia moteris planetoje,kaip gali galvot,kad tai ką tu dėvi tau netinka?
Jos žandai truputį paraudo,neriški šypsena atsirado veide.
-Tau atrodo gražu Harry?
-Tu man ir su bulviu maišu atrodytum gražiausia.
Liusi apsisuko,apkabindama mano kaklą,trumpam sujungė lūpas,šiektiek atsitraukė.
-Bet o kam tau išvis maudymukas Liusi?
-Oj.
Šiektiek pasimetusi pasakė.
-Na na,klausau tavęs.
Tariau jai pasiimdamas kelnes,kurias galėčiau apsimauti.
-Na mes su merginom žadėjom šiandieną keliom valandom varyt pasidegint.
Taip atrodydama ji nori kažkur varyt? Su merginom? Be manęs?
-Man atrodo,tau tikrai per mažas šis maudymukas. Manau tiktu,kažinau. Naro kostiumas?
-Harry! Aš tavęs normaliai klausiu!
-Liusi tu atrodai tikrai nuostabiai,bet perdaug seksuali,kad galėtum būt viena papludimyje atrodanti taip!
-Aš neviena gi!
O taip,dar kelios vištos,kurios irgi atrodo neblogai. Taip taip,jūs manot,kad neatkreipsit į save dėmesio? Perbraukiau ranka per plaukus.
-Gerai. Tvarkoje, važiuok,bet neilgam. Gerai?
-Ačiū mažiau!
Ji suplojo rankomis,pabučiavo man lūpas ir išlėkė iš miegamojo. Iš kur tiek laimės? Visvieną norėčiau,kad užsidėtum naro kostiumą.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now