Penkiolika

3.5K 159 2
                                    

Harry suėmęs Naidželui už gerklės tiesiog ištempė iš mašnios ir pradėjo trankyti. Staigiai išlipau ir nubėgau iki jų.
-Harry nustok! Paleisk prašau.
-Tai čia tavo mokslai Liusi? Tai va nuo ko tu pervarksti? Užmušių gaidį.
-Ė bachuras stok,netaip supratai.
-Aš tuoj tau blet sustosiu. Neperjauną merginą pasirinkai?
-Harry nustok aš su juo nieko nedarau!
Harry nustojo,dar kartą trenkęs Naidželui leido jam nukrist ant žemės. Pakėlė akis į mane,jos iš žalių virto tiesiog juodomis. Veidas buvo įkaitęs, o plaukai susivėlę,dar nesu mačius jokio žmogaus tokio pikto.
-Harry tu ne taip supratai...
-Užtylk Liusi!
Jis apsisuko ir nueidinėjo.
-Harry!
-Kalė. O dar sakei,kad myli mane. Tu tiesiog eilinė kalė.
Sustojau lyg nuplikyta. Nežinau kas šokiravo daugiau,ar kad jis mane katik pavadino kale ar žinojimas,kad jis girdėjo jog sakiau,kad jį myliu? O Dieve Naidželas! Visai jį pamiršau,kai atsisukau jis jau atsistojas valėsi kelnias.
-Kalusyk aš atsiprašau,nenorėjau kad taip gautusi.
-Viskas tvarkoj Lisui. Tu jam nesakei,kad dirbi?
-Ne... Aš tiesiog nenorėjau. Maniau jam bus gėda.
-Kas gėda Liusi? Dirbti nėra nieko gėdingo,kad ir koks darbas tai būtų. Ir dabar suprantamas jo toks pasiutimas,aš ir taip elgčiausi, jei žmona slėptų tai nuo manęs.
-Oh...Aš susimoviau,argi ne?
Jis ilipo į mašiną,prasidręs langą neskubėdamas ištarė.
-Manau,kad taip. Nežinau,nepažystu tavo vaikino,bet įrodyt bus kažką labai sunku. Beabejo linkiu sekmes. Iki Liusi.
-Iki Naidželai.
Jis nuvažiavo,o aš likau stovėt net nežinodama kur eit ir ką daryti.
Kai pasisukau namų link,pradariusi duris ir sukryžiavusi rankas stovėjo mama. Na ką,ši naktis dar nesibaigė.
-Kas čia katik buvo Liusija Marija Watson?
O šūdas. Pilnas vardas,sukryžiuotos rankos.Show must go on.
-Nieko mama.
-Į virtuvę ir ant smugio panelyte!
Nuleidus galvą atėjau į virtuvę ir atsisėdau ant spintelės. Visada čia sėdžiu,auksčiau jaučiuos sugesnė,bet kodėl mama turėtu pykt ant manęs? Aš juk nieko nepadariau,čia tiesiog nesusipratimas.
-Aš laukiu.
-Nieko čia neatsitiko.
-Nieko neatsitiko? Dėl Dievo meilės Liusi. Ant mano žolytės,vidurį nakties daužėsi du vaikina ir beabejo mano geroji mergaitė viso šio mėšlo epicentre!
Mama keikias. Ji tikrai labai pikta.
-Mam, tiesiog Harry pagalvojo,kad aš jį apgaudinėju su Naidželu.
-O jis taip pamanė dėl to,kad?
-Aš jam nesakiau,kad dirbu,sakydavau kad vakarais mokausi.
-Ar tu turi košės galvoje? Kas tau blogai?
-Nes man sušiktai gėda mama! Jis turtingas,o aš turiu valyt prekybos centra,kad susimokėčiau už savo mokslus!
-Pirmas dalykas,aš čia pykstu,tad prašau nuleist balsą. Antras,Liusi ar aš taip tave auklėjau? Dėl darbo negali būt gėda. Harry jaunas, protingas vyras,manau jis būtų pilnai tave supratęs!
-Aš susimoviau mama. Aš atsiprašau.
-Tikiuosi viskas susitvarkys dukryte. Labai tikiuosi.
Ji priėjus mane apkabino,aš pravirkau. Pradėjau verkti taip,lyg šešemetė sužinojus,kad nėra kalėdų senelio.Tiesiog pasidaviau emocijom ir verkiau kol mama glostė mano nugara.
-Ryt bus kita diena Liusi. Eik pailsėt ir susideliot minčių. Aš ryt ryte su Ben išvažiuojam pas tavo brolį savaitgaliui. Ar nenorėtum važiuoti kartu?
-Ne mama,aš noriu pailsėti.
-Tvarkoje. Na bėk. Tau tikrai reiks pailsėt.
-Ačiū mam... Ačiū už viską.
-Nereikia man dėkot Liusi. Aš tavo mama.
Pabučiavau mamai skruostą ir nuėjau į kambarį. Va tai savaitė... Dieve mano,kai mano gyvenime atsirado Harry mano visos savaitės daugiau mažiau įtemptos.
Atsigulusi į lovą niekaip negalėjau užmigti,visos mintys sukosi aplink Harry. Aš jį myliu ir jis tai žino,jis girdėjo,kaip jam tai sakiau. Ir tai buvo atrodo taip senai,bet jis man neatsakė.
Su tokiom mintim aš užmigau.

***Harry pov***

Nežinau kelintą shotą jau geriu,bet nervai nepraina. Blet ji rimtai mane apgaudinėjo? Jau geriau ji būtų narkotikus vartojus. Blet,kaip aš galėjau netaip suprast. Gal ten jos brolis? Bet tris vakarus iš eilės ją parvežė tas pats žąsinas,nors pas jį ant rankos buvo vestuvinis žiedas. Ne tai beabejo,viskas aišku,ji buvo užsiėmusi ale mokslais tik savaitės eigoje. Savaitgaliais niekada neatsisakydavo susitikt,o tas pimpagalvis čiuju savaitgalius leisdavo su savo žmona. Mano Liusi buvo kažkieno meilužė?
Susinervinęs dar labiau, mečiau puspilnį tekilos butelį į sieną. Eikit visi nachuj.
Sėdau į mašiną ir išvažiavau pas senąją chebra. Man reikia atsipalaiduot,aš tik viena kartą... Nieko neatsitiks,aš tik vieną.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now