3.39

1.9K 105 0
                                    

*** Harry pov***

Bučiavau suėmęs jos krūtis. Jos kažkokios padidėjusios,seniau tilpdavo į mano delną,dabar netelpa,bet kaip dievą myliu aš nesiskundžiu!
Liusi aimanavo ir rietė savo kūną atgal. Jos kūnas,aš toks laimingas,kad vėl galiu jį liestį. Velnioniškai geras jausmas.
-Mažute.
Ji suinkštė tačiau nieko nepasakiusi,atsitiesė. Suimė mano veidą delniukais,ilgai žiurėjo tiesiai man į akis.
-Myliu tave Harry. Maldauju nebeskaudink manęs. Man reikia tavęs.
Liusi sujungė mūsų lūpas,savo klubus švelniai sukdama ties mano klynu.
-Niekada mažute.Atleisk.
Pakėliau ją ir pasodinau ant sofos. Nutempiau žemyn jos sijoną,palikdamas ją tik su baltomis kelnaitėmis. Rankomis glosčiau jos pulsuojantį kūną,bučiniais nubėriau ją nuo lūpų iki lūpų.
Numoviau ir kelnaites,delnu švelniai glosčiau jos tarpukojį. Liusi aimanavo,rietė kūną. Atsiklaupęs tarp jos kojų,liežuvio galu lyžtelėjau jai per klitorių. Inkšdama suimė mano plaukus ir patempė į viršų.
-Liusi...Laukinuke tu.
Pasakiau besišypsodamas ir toliau tesdamas liežuvio ataką tarp jos kojų. Prikišau savo pirštus jai prie burnos,ji juo švelniai aplaižė truputį sukasdama. Neatitraukęs burnos į ją įkišau pirštą.
-O taip...Tu velniškai manęs nori mažyte.
Aimanuodama Liusi muistėsi ir spaudė man galvą. Jos kvėpavimas pagreitėjo,pagreitinau ir savo judesius. Neilgai trukus,jos kūnas isitempė ir ji suspiegė mano vardą baigdama. Dusliai kvėpavo,ištiesiau ją ant sofos ir užguliau. Bučiavau kaklą,kol ji glostė mano užpakaliuką. Šiektiek aprimus jos kvėpavimuj ji man įžnibė. Pakėliau galvą ir žiurėjau į jos nuostabų veidą. Skruostai paraudę,akys blizgios,lūpos išpurtę nuo bučinių. Pradėjau bučiuot jas. Tas nežiamiškas saldumas.Liusi atitraukė lūpas ir tarė.
-Harry?
-Ką mažutę?
Paklausiau nusiridenęs nuo jos ir atsigulęs šonu. Glosčiau jos pilvuką,jis kažkoks suapvalęjas.Labai mielai suapvalęjas.
-Tu su manim nepasimylėjai dar.
Jos pasakymas išmušė mane iš vėžių. Plačiai išsišiepiau ir nieko nesakęs apžiojau spenelį. Liusi dabar užgulė mane apžergdama kojomis. Jos krūtys atsirado man prieš akis,suimiau jas. Tačiau ji pasilenkusi bučiavo mano žandikaulį besileisdama žemyn. Rankute suimė jau sustangrėjusį penį ir truputį jį pajudino. Aistros banga nusirideno mano kūnu. Pakėliau ją,ir atsukęs nugara paklubdžiau ant sofos. Ji rankomis atsiremė į atramą,praskietusi šiek tiek kojas išrietė užpakaliuką. Suimiau jį abiem delnais,gan stipriai suspaudžiau ir trenkiau. Ji suaimanavo ir pasuko galvą į mane.
-Skaudėjo lelyte?
-Ne. Gali dar?
-Savo princesei galiu viską.
Vėl švelniai paglostęs staigiai trenkiau viena ranka,tuo pat metu ikišdamas savo penį į ją. Velniška palaima!
Lėtais užtiktintais judesiais judėjau joje suėmęs už jos liemens. Kiekvienu stumiu vis greitindamas judesius. Liusi inkštė ir aimanavo. Vėl delnu pliaukštelėjau jai per užpakaliuką,kita ranka suimdamas jos plaukus ir atlenkdamas galvą.
-Styles dėl visko kas šventa greičiau!
Liusi sušaukė,taip sukeldama man šypsena. Judesius pagreitinau iki maximumo,smugiavau be atvangos.
- Nagi Watson! Parodyk,kaip manęs pasiilgai,atsiverk man.
Su tais žodžiais Liusi kūnas suvirpėjo,ji dusliu balsu suaimanavo mano vardą. Ištraukiau penį iš jo ir baigiau jai tiesiai ant užpakaliuko.
Kritau šalia ant sofos tankiai kvėpuodamas,ji atsisėdo ant manęs veidą paslėpdama mano kaklo linkyje.
-Noriu valgyti.
Liusi tyliai pasakė.
-Tuoj užsakysiu picos. Gerai?
-Gerai. Noriu nusipraust.
-Užsakyti tau ir dušą?
Liusi įkando man į kaklą.
-Ej laukinuke!
-Galiu pasinaudoti tavo dušu?
Tai mūsų dušas Liusi!
-Be problemų.
Pakėliau ją ant rankų ir nunešiau į dušą. Pastačiau ir įjungiau karštą vandenį,ji patempė mane už rankos taip kviesdama mane kartu. Velniop tą picą! Prisijungiau prie jos. Ant kempinės užpyliau dušo želės ir švelniai tryniau jos nugarą,kojas,rankas.
-Apsisuk mažute.
Liusi apsisuko ir nekaltom akim stebėjo mane,kol aš toliau ją muilinau. Plačiai šypsojosi ir laikėsi man už pečių,kai aš muilavau jos pilvo apačią ir vidinę šlaunų pusę.
Švelnia vandens srove viską nuploviau.
-Aš galiu tau išplaut galvą?
-Kur mano Harry ir ką jam padarei?
Liusi pakalusė išsišiepusi. Apglėbiau ją per pečius ir pabučiavau kaktą per kurią tekėjo vandens srovė.
-Čia tavo Harry. Jis gali dėl tavęs padaryti viską. Atiduoti net gyvybę mažute.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now