2 Sezonas 2dalis

3.6K 133 0
                                    

Savaitė prieš Harry atsikėlimą į Doncasterį.

***Harry pov****

Kitą penktadienį vėl buvau Doncasteryje. Važiuodamas link parko,prie kurio susitikau pirmą kart su Olly jau mačiau stovinčias tris mašinas ir lauke stovinčius vaikinus. Sustojau netoli,kai ruošiaus išlipti mane sustabdė telefono skambutis. Pradėjau pokalbį su Zayn,tuo pat metu prie vaikinų sustojo keturios panelės. Viena iškart įsisiurbė į Liam lūpas,iškart supratau,kad čia ta jo draugė,Sofa ar Sofi ar kokia ten,girdėjęs apie ją. Kitos sustojo tiesiog netoli. Viena blondinė atrodė labai jauna,bet daili. Pasipuošusi gelėta trumpa suknele stovėjo įsišiepusi. Šalia jos stovėja ta pati juodukė kurią mačiau aną kart. Jos juokas skambėjo garsiausiai ir ji vis nepaliovė trankius Louis peties. Mhm kas ji tokia?
Trečioji mergina buvo labai graži. Jos trumpi plaukai buvo lengvai garbanoti,veidas pailgas ir išpuoselėtas. Perdaug lieknas kūnas aptemptas trumpa suknyte ir akiniai kurie slėpė jos visą veidą. Tyčia nelipau iš automobilio baigęs pokalbį su Zayn,nors mane jau pastebėjo Liam. Jis nežymiai linktelėjo ir kažką pasakė savo draugei,ji pabučiavo jį ir nuėjo su likusiom panom. Tik tada išlipau iš mašinos ir patraukiau link jų.
-Sveiki.
-Sveikas.
Atsakė jie choru.
-Kas per panos?
-Mūsų šaikos mergos. Visos iš vaikystės likusios, nu beveik čia mes visi užaugom vienoj smėlio dežei. Kolkas kol dar visi čia pat tesiam bendravimą.
Atraportavo man Niall.
-Tai papasakokit man apie jas. Visos dailios. Reik kažką žinot. Viena tavo Liam kita tavo Louis,o kitos dvi?
Jie pradėjo juoktis lyg bučiau čia kokį bairį metęs. Louis prabilo pirmas.
-Jo,ta viena Sofi tai su Liam jau daugiau nei metai. Ta kur manei kad mano,tai ji ne mano. Ji draugė,Liusi. Žiauriai faina pana. Mano tėvas susimetęs su jos motina.
-Aaa..Aišku.
-Ta šviesi pana Emilli. Nelysk prie jos. Bus mano.
Prabilo Niall visą laiką tylėjęs.
-Jauna ji dar tik abituriantė. Bet 18-niolika jau turi.
-Nelysiu aš čia nei prie vienos. Ne tas galvoj. Tik noriu žinot. O kaip ta trumpais plaukais?
-Viki. Jos tryse geriausios draugės ji ir Liusi vienam kurse universitete. Jom po 20.
-Mhm aišku. Ta Liusi kompanijos siela ne? Nes jos juokas garsiausias.
-Jo. Ji tokia nagla,bet gera šiaip ji.
-Aišku. Ne apie mergas susitikom šnekėtis. Tai va klausykit yra "varkė". Domina lengvai gaunama didelė valiuta?
-Aišku.
Pats pirmas prisidėjo Louis į pokalbį. Čiuju jis man čia labiausiai patinka.
-Tai va,supažindinu su žmogum,duodu pinigų pirmai prekei. Aišku,prasimušę gražinat su procentais. Ir tiekiat lengvus narkotikus čia. Tas žmogus jum parduoda su pora procentų antkainiu. Bet jūs galit užsimest kiek jum reikia. Priklauso nuo pasiūlos ir paklausos santykio. Jokio tiesioginio bendravimo su varkės galvą tik per žmogų. Paimi iš jo prekę ir perduodi litus. Viskas. Nepatiks,atsifutbolinat. Patiks,per kiek laiko galėsit prasimušt aukščiau. Pats tuo užsėmu jau trejus metus.
Baigiau dėstyt kas kaip ir laukiau reakcijos. Jie susižvalgė ir tylėjo. Pirmas ranką sukirst ištiesė Louis. Iškart po jo Liam. Niall kiek palaukęs prisidėjo prie jų.
-Šaunu. Kagi naujieji draugai ir kolegos. Gal išbandom prekę?
To vakaro nelabai pamenu. Prabudau pas Niall namuose,skaudančia galva ir didžiuliais "atchodais". Bachurai atsikočiojo lengviau,nes vartojo pirmam/antram kartuj po nedidelę dozę. Atsisveikinęs išlėkiau link Londono. Po savaitės grįšiu visam į šį miestą. Važiuodamas pamasčiau, kad nereikia jų tempt į šitą liuną. Stumdyt lai stumdo,parodysiu lenktynes lai stato pinigus. Tik nereikia jų įkišt į vartojimą. Neatsigaus,kaip negaliu atsigaut aš. Gal jie man rimtai padės mest?
Netoli londono paskambinau Ell.
-Taip Hariuk.
-Kiek kartų sakiau manęs taip nevadint? Po pusvalandžio name.
Numečiau ragelį ir pasukau link namo. Reik paskutinį kartą atsipalaiduot.

Sustojau namo kieme. Šiame name gyveno Endy ir Moly. Bet mes ir turėjom raktus ir galėjom betkada čia ateiti prireikus.Įėjau į svetainę,Ell jau buvo čia.
-Kur kiti?
-Katik išvyko. Sakė grįš po kelių valandų.
-Puiku.
Atsisėdau ant sofos,iš kišenės išsitraukiau maišelį su baltais milteliais. Padariau dvi ,,daroškes"
-Trauksi?
Paklausiau mergos.
-Taip.
Abu sutraukėm po ,,šniura". Po keletos minučių pajaučiau bučinius ant savo kaklo. Ell jau raitėsi ant manęs.
-Nusirenk maikę ir nusisek liemenėlę.
Ji niekada nesigynčija. Daro kas liepta. Kai nuoga vėl palinko prie manęs bučuot kaklo sugriebiau jos krūtį ir gniaužiau delne. Man reikia sekso. Reikia atpalaiduot kūną.
Truputėlį kylstelėjęs dubenį nusioviau kelnias iki kelių. Jai nieko sakyt neteikėjo. Apsilaižius lūpas ji nusileido ir atsiklaupė man tarp kojų.
Truputėlį paseilėjus apžiojo mano penį ir pradėjo čiulpti. O taip. Kilnojau savo dubenį aukštyn kad ji susigrūstų jo kuo daugiau į burną. Ne... Man reik veiksmo.
-Stokis. Nusirenk pilnai.
Ji klausė. Ji turi velniškai gera figurą.
-Apeik sofą ir rankom įsikabink į jos atlošą.
Kol ji darė kas liepta aš baigiau nusirenkti. Priėjas trenkiau jai per užpakaliuka. Žandukas sudrebėjo. Paimiau savo penį į ranką ir jo galiuku pradėjau vedžioti nuo užpakaliuko pradžios iki pat malonumo šulnelio. Ell jau aimanavo ir vieną ranką pridėjus prie savo klitoriau pradėjo maloninti save.
-Išskėsk kojas.
Ji dar labiau išsiskietė ir išrietė užpaklį. Su savo peniu trenkiau per kitą žanduką. Ji taip garsiai pradėjo dejuot,kad mane net pykyis ėmė.
-Nustok masturbuotis ir dejuot! Aš tavęs dar net nepradėjau dūlkunt.
-Prašau išdulkink mane. Visaip. Per kur nori. Tiesiog prašau. Aš negaliu laukt.
Ji pavartojus pasidaro nepasotinama. Užsidėjau prezervatyvą ir stipriu smugiu įėjau į ją.
-Prasiskėsk labiau.
Su savo kojom praskiečiau ją dar labiau. Smūgiavau be gailesčio. Viena ranka vis trenkdamas jai per užpakalį, o kita ranka tampydamas krūtį.
-Harry! Harry!
Klykė nesavu balsu. Negaliu pakest. Dar pora kart smarkiai įėjęs nuleidau ir pasitraukiau nuo jos.
Apsirengiau ir atsisėdęs ant sofos atsidariau alų. Ji neskubėdama padarė tą patį.

Tos pačios dienos vakare vyko atsisveikinimo su manim vakarėlis. Jam įpusėjus pasigedau Ell. O man reikėjo sekso. Atidaręs vieno kambario duris pasimečiau net aš. Man priklausius mergina čiulpė,vienam kažkokiam "frajeriuj" pimpalą,kol kitas ja dulkino iš nugaros.
-Tu pati sau nesi šlykšyi Ell?
Paklausiau nesidrovėdamas ten stovėt. Ji pasimetus bandė slėptis ar bent užsidengt.
-Hariuk aš..
-Patylėk. Man tu jau šlykšti. Viskas laisva.
Palikau vakarėlį dar nepasibaigusį. Kagi. Lai prasideda gyvenimas Doncasteryje.

///Toliau  istorija vyks Doncasteryje///

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now