Sedėjome abu svetainėje ir valgėm picą,spoksodami į televizorių. Tiek mano, tiek Liusi plaukai dar buvo drėgni.Ji užsitempusi mano treningines kelnes ir baltą ilgom rankovėm bliuskutę. Per ją labai gražiai švietė jos krūtys.
-Kas man yra Harry? Aš jau suvalgiau pusę picos ir nesijaučou soti!
Pažiūrėjau į dėžutę,ji dažnai sakydavo,kad valgo daug. Tačiau jos tas daug ištikrųjų būdavo penkios kruopos. Šiuo metu ji tikrai buvo suvalgiusi velnioniškai daug,pagal ją.
-Šaunuolė mažute! Pagaliau valgyt normaliai pradėjai!
-Aš kai koks begemotukas.
Nesusivaldęs garsiai nusijuokiau.
-Bet mano begemotukas.
Priglaudžiau lūpas prie jos lūpų. Ji atsakė į bučinį,tačiau atsitraukė.
-Man reik pabaigti picą.
Ji pasakė išsišiepusi ir vėl atsikando picos.
Skaniai pavalgę,gulėjome abu ant sofos. Liusi galva padėta ant mano kelių,rankų pirštai sunerti. Jei ji vėl atsikraustytų čia,aš būčiau pats laimingiausias. Stebėjom kažkokį lėkštą filmą,Liusi verkė ištisai. Kažkoks perdėtas jautrumas pas ją. Staigiai pakilusi nubėgo į vonią.
Kas čia per šūdas? Nubėgau paskuj,ji vėl klupėjo ir vėmė. Kas per?
Nieko nesakiau,tiesiog atsiklaupiau šalia ir suimiau jos plaukus. Ji išvėmė visą picą ir dar daugiau. Kokį virusą ji čia pasigavo?
-Kaip gėda.
Suaimanavo ji užsidengusi veidą delnais,sedėdama ant žemės šalia klozeto.
-Baik mažute. Prieš mane tau gėdintis niekada nereikia. Kas čia per virusas?
-Nežinau Harry.
-Ar buvai pas daktarus?
-Ne.
Beabejo ji nebuvo. Nors aš pats irgi nebuvau,tačiau buvau suplanavęs ryt eit.
-Ar negalėtum ryt paprašyti laisvos dienos? Aš tave nuvesčiau pas daktarą.
Ji atsiduso ir tik dabar pažiurėjo man į akis.
-Nemanau,po dviejų savaičių aš išeisiu iš darbo.
O,geriausia manau naujiena per visą šį laiką.
-Kodėl gi?
Ji kiek laiko patylėjo ir tesė.
-Nenoriu ten dirbti.
Ji atsistojo nuo žemės ir pradėjo plauti veidą.
-Norėčiau išsivalyti dantis.
-Och. Aš nupirkau tau dantų šepetėlį lelytę.
Taip taip,Styles subobėjo ir pirko merginai dantų šepetėli.
-Na žinai,kad turėtum savo,jei čia būtum.
Dėl visko kas šventa,jaučiu kaip raudonuoju,Liusi žiūrėjo į mane išpėtusi akis ir šypsojosi.
-Ačiū,tai labai miela. Pabučiuočiau tave,bet smirdžiu.
Padaviau jai dantų šepetėlį ir pakštelėjęs į viršugalvį palikau ją vieną. Nepatinka man jos būsena,kelia neramumą. Reikia kuo skubiau ją parodyti daktaram.***Liusi pov***
Grįpusi į svetainę radau Harry sėdintį ant sofos su telefonu rankoje. Atsisėdau šalia ir žvilgtelėjau į jį. Jis neslėpė telefono,apglėbė mane per pečius ir toliau žaidė kvailą žaidimą.
-Noriu,kad kuo greičiau nuvyktum pas daktarus Liusi.
Pasakė numesdamas telefoną ant stalo.
-Tai nuvyksiu po dviejų savaičių.
-Ne Liusi. Turi nuvykti greičiau.
Oj kaip jis mane vargina,su savo perdėtu rupinimusi!
-Gerai,pabandysiu rytoj,išsiprašyti anksčiau.
-Ačiū.
Apdovanojo mane mažu bučiniu. O ką dabar man daryti? Ta prasme,jau devinta valanda vakaro. Man reikia vykti namo? Šiaip turėčiau,tačiau aš nenoriu. Noriu būti su juo,su Harry aš išsimiegu,bet neisiu gi ryt į darbą su tais pačiais drabužiais.
-Harry,man reikia namo.
Jo akys nuliudo,o veidas susiraukė. Nemėgstu jo matyti tokio,kai neperseniausiai jis taip nuoširdžiai juokėsi.
-Kodėl?
-Aš norėčiau pasilikti,tačiau negaliu ryt eiti tais pačiais drabužiais į darbą.
-Aš tave rytą parvešiu anksčiau.
Garsiai nusijuokiau,Harry stebėjo mane primerkęs akis.
-Ką?
-Atleisk mažyti,bet tu? Rytą? Taigi tu miegi kaip šerniukas!
Jis nusijuokė taip pat ir užsikėlė mane sau ant kelių pakutendamas.
-Tada galim dabar nuvykti. Ir šiaip galėtum daugiau rūbų pasiimti,na tokiem netyčiniams atvėjams.
Suburbuliavo pusdamas man į kaklą šiltą orą.
-Dabar? Taip apsirengusi?
-O ką? Tu atrodai seksualiai. Na tik užsidėk liemenėlę. Nes tavo papai...
Jis gašliai žvelgė į juos ir apsilaižė.
-Harry!
Trenkiau jam į petį.
-Ką? Ką man daryti jeigu mano mergina turi gražiausius papus ever!
-Och. Einu. Važiuojam.
Pakštelėjau jam į žandą ir nuėjau į miegamajį.
YOU ARE READING
Really? [LTU]
FanfictionAr galima žmogų mylėti taip stipriai,kad net jausti fizinį skausmą? Būti "apakus" ir nematyti visko kas blogai tiesiog ignoruojant blogas žmogaus savybes? Apgaudinėti save ir manyt,kad žmogus pasikeis? Kas yra blogiau,žmogų idealizuoti ar jame atra...