-Aha. Pas Niall šiandiena vakarėlis. Gal nori nuvykti?
-O jezus ne!
Kas jai pasidarė? Juk Niall jos geriausios draugės vaikinas. Jie normaliai bendravo.
-Kodėl? Kaiptik pamatysi Emili. Čiuju ir Olly su Viki bus.
-Aš susipykau su Emili.
-Tu ką? Kas tau yra? Gal PMS"as?
-BYBY'esas!
Oho. Ale pikta ji rimtai.
-Nurimk nes tuoj susipyksi ir su manim. Imi telefoną paskambini Emilli,jos atsiprašai,o poto išsiaiškinsit.
Ji pavartė akis, bet telefoną paimė. Išėjo į kitą kambarį paskambint.Aš ta proga paskambinau Styles.
-Alio Louis.
-Sveikas,tipo su šventėm ar kažką.
-Jo tave ir ar kažką.
-Ką tu?
-Nieko biški su reikalais išvaręs. Gal matei Liusi šiandien?
-Nu aš kaip ir dabar pas ją. Kas čia per manęs prikišinėjimi Styles? Man atrodė,kad mes išsiaiškinom.
-Ten taip gavos. Ji mane sunervino,o aš sakiau belenką.
-Tai susipykot?
-Pasiskundė?
-Ne,gert nori.
Abu neplanuotai pradėjom juoktis.
-Gersi su ja?
-Varysim čiuju pas Niall. Ten tipo kažkoki šokiai pokiai bus. Gal atvarysi?
-Jei spėsiu grįšt prisijungsiu.
-Gerai. Davai.
-Davai.
Nesuprantu aš jų tokių santykių. Trys dienos gerai,keturios blogai.Nebūtų jie mano draugai,būtų debilai. Va kodėl aš neturiu mergos. O prakalbus apie mergas,reik paskambint vienai gegutei. Ką aš šiandien tipo negausiu šventinio sekso. Priglaudžiau telefoną prie ausies.
-Ej Siuzi! Tai su šventėm! Ką vakare?****Liusi pov****
Kol su taksi vykome pas Niall aš mintyse ištisai dėkojau Louis,kad mane privertė paskambint Emili. Mes isišnekėjom,truputį paverkėm ir nusprendėm po švenčių pasidaryti mergaičių vakarą.
Su taksi važavom keturiese,aš,Louis ir Liam su Sofi. Visi tikrai labai gerai nusiteikę. Prižadėjau sau,kad apie Harry šiandiena negalvosiu,o pasilinksminsiu su savo draugais.
Kai pagaliau nusigavome pas Niall mus iškart pasitiko Emili. Puolėm viena kitai į glėbį ir taip prastovėjom kelias minutes.
-Myliu tave Liusi.
-Aš tave taip pat,mažoji mano Emili.
Viena kitai nusišypsojom ir atsisukom į draugus.
-Ej,davai kaip senais laikai?
-Davai!
Visi sušuko choru pakeldami rankas į viršų. Prasibrovėm pro kelis žmones stovinčius šalia lauko durų ir patekom į namą.
Čia buvo beproto daug žmonių! Susitikom su Niall,pabučiavau jam į skruostą palinkėdama gerų švenčių. Ir visa šaika susėdom ant sofos svetainės kampe. Čia jau mūsų laukė Viki ir Olly. Liam atsistojo ir suplojo rankom.
-Kagi! Draugai,mylimieji... Šiandien čia susirinkom...
Nespėjo pabaigt sakinio kai į jį atsitrenkė iš kažkur atsiradusi tapkė. Paukštuko darbas.
-Tu nebepisk proto! Prie reikalo!
Visi juokėsi kai pasiutę
-Gerai primenu žaidimo taisykles! Visi susiskirstot porom. Poroje negali būt vaikinas su savo mergina ir atvirkščiai. Kiekviena iš porų gauna tris skirtingų gėrimų taureles. Tada vienas iš poros turi tą gėrimą pateikti kuo nagliau. Laimi daugiausiai ovacijų sulaukusi komanda! Durnesnio žaidimo aš asmeniškai nesu žaidęs,bet ko dėl jūsų debilų nepadarysi.
Dabar į Liam skrido, bet kas kas pasimaišė po ranka ir iš visų!
-Aš irgi jus myliu vaikai mano! Tvarkoj poruojamės!
Per keleta minučiu visi susiporavom. Atsinešėm tris butelius skirtingų alkoholinių gėrimų ir nusprendėm,kad sėdint ant žemės bus patogiau susėdom ratu. Poros susidarė tokios.
Emili ir Liam.
Sofi ir Olly.
Viki ir Louis.
Aš ir Niall.
Žinot,kodėl šį žaidimą galima žaist tik su tikrais draugais? Todėl,kad jis yra truputėlį gašlus. Nes kai padauginam pradedam išsidirbinėti. O tik tikrais draugais galima pasitikėt.***Harry pov***
-Eva nori į vakarėlį?
-Kur?
-Pas mano draugus.
-Žinoma!Kai sustojau prie Niall namų buvo jau truputėlį po vidurnakčio. Vakarėlis jau turėtų buti pačiam linksmume,net gatvėje girdėjosi žmonių juokas ir tranki muzika. Name žmonių,net tiršta. Peržvelgiau,visi matyti. Pagrindas chebra iš universiteto. Persimečiau su keliais pažystamais pora žodžių. Kai išgirdau gražiausia juoką. Jos. Jis sklido susipynęs su kitų juoku,tačiau jos juokas skambėjo garsiausiai. Mėgstu jį. Patraukiau link tos vietos. Visa šaika buvo susėdę ant žemės ir žaidė kvailą žaidimą. Esu jį matęs žaidžiant per vakarėlį,bet man jis toks lėkštas. Sustojau truputėlį toliau,ir stebėjau,kaip Louis turi išgerti stikliuką supiltą ant Viki plokščio pilvo. Nu durnystė. Mano mažutė vis dar tokia pat graži,kaip ryte. Tik jau gerokai apsvaigusi. Atėjo jų eilė. Pala ji žaidžia? Su kuo ji poroje,Niall? Kas per...? Jutau,kaip pradeda kylt pyktis ir gniaužias pirštai.
Ji atsiklaupė ant kelių prieš Niall. Liusi pasitrauk suknelę žemyn,apsinuogina tavo šlaunys perdaug! Ji pažvelgė į Emili ir ši įsišiepusi,palinksėjo galva duodama pritarimą. Čia geruoju nesibaigs.
Liusi apčiuopė savo suknelės užtrauktuką ir atsisegė ją iki pradėjo matytis truputėlį krūtų. Baigi! Nebedaryk nesamonių! Kažkuri iš merginų sušuko ,,Dar!" Taigi tu to nepadarysi? Argi ne? Ji atsisegė suknutę dar labiau. Taip parodydama stangriai suspaustas krūtis ir kraštelius ryškiai raudonos liemenėlės. Paimė stikliuką ir įsikišo sau tarp jų. O ne tu to nepadarei!
Niall jau lenkėsi apžiot stikliuką,kai truktelėjau Liusį į save.
-Kas per šūdas Styles?
YOU ARE READING
Really? [LTU]
FanfictionAr galima žmogų mylėti taip stipriai,kad net jausti fizinį skausmą? Būti "apakus" ir nematyti visko kas blogai tiesiog ignoruojant blogas žmogaus savybes? Apgaudinėti save ir manyt,kad žmogus pasikeis? Kas yra blogiau,žmogų idealizuoti ar jame atra...