2.32

2.4K 110 0
                                    

[Diena 1]

Nuvežiau mamą į oro uosta ir patraukiau į paskaitas. Į antrą jau nebesuspėsiu,tačiau trečioje ir ketvirtoje pabuvosiu.
Šiandieną jaučiuosi kaip išsunkta,nuo vakarykščio ašarų karavano. Gerklėje vis dar stovi gumulas,ir akys vis dar pilnos ašarų,tačiau neverkiau. Laikausi. Išvažiuodama rytą iš kiemo,beabejo pažiūrėjau į Harry namus,tačiau jo mašinos nebuvo.
Nebuvo jo ir oro uoste,kad atsisveikintų su savo tėvais. Ką aš čia šneku,beabejo jo nebus. Nerūpi jam tie žmonės.
Pasistačiau automobilį ir iškart patraukiau link kavinės,nusprendžiau atsigert kavos,nes laiko dar labai daug.
Užsisakiau kavos ir atsisėdau prie lango. Išsitraukiau telefoną ir gailiai nužvelgiau ekraną. Tusčia.
-Hey!
Pakėliau galvą.
-Ej Liam. Labas.
Jis atsisėdo šalia palinksėjo padavėjai,kad ir jam atneštų kavos.
-Praleidinėji paskaitas Liusi?
-Ne,katik atvažiavau. Vežiau mamą į oro uostą.O pats?
-Aaaa. Man nėra antros,tai kai kaušas slampinėju vienas. Kur Harry?
Vien išgirdus jo vardą,sudūrė širdį.
-Nežinau.
Sausai atsakiau ir padėkojau padavėjai atnešusiai kavą.
-Susipykot?
-Baigėsi mūsų santykiai.
Pasakiau ir atsigėriau kavos. Liam pasimetė ir gailiai šyptelėjo.
-Oj,atsiprašau.
-Viskas tvarkoje.
Stojo nejauki tyla,Liam sedėjo pasimetęs.
-Liam,viskas tvarkoje gerai. O nematei Viki? Antra diena nesutinku.
-Ne,aš irgi jos nemačiau.
-Aišku.

[Diena 3]

Pagaliau penktadienis! Jaučiuos pavargusi ir išsekusi. Visą savaitę vis dar "bliaunu",miegu po kelias valandas. JO nebuvau sutikusi. Kiekvieną rytą vis žvelgiu į jo kiemą,mašinos nėra. Kur jis? Ar jau su kita? Vėl pilnos akys ašarų! Velnias!
Anglų paskaitoje,visi keturi, susėdom netoli vienas kito. Nes visą savaitę nebuvau su jais susitikusi ir išvis,po pokalbio su Liam ir kelių žodžių su Viki vakar,nešnekėjau su niekuo.
-Na,gal laikas pradėti dirbti prie projekto?
Paklausė Džeimis.
-Žinoma,senai laikas.
Jam pritarė Adam.
-Tai jei galit,atvažiuokit jūs pas mus į butą gal sekmadienį prieš pietus?
-Žinoma.
-Liusi ar tau tinka?
Net nesiklausiau ką jie kalba.
-Taip gerai.
Nesupratau kas gerai,bet nesvarbu.
-Ar tu jauties gerai Liusi?
Paklausė manęs Džeimis,kai Kevinas ir Adamas kažką tarėsi tarpusavyje.
-Taip. Taip gerai.
Jis įdėmiai į mane pažiūrėjo.
-Tu atrodai suvargus ir apkūdus.
Po jo žodžių prisiminiau,kad valgiau paskutinį kartą... Turbūt pirmadienio rytą. Aš tik nesveikais kiekiais geriu kavą ir rūkau. Tai nėra gerai.
-Aš blogai miegu.
-Jei ko reikės Liusi,kreipkis. Visada padėsiu.
-Dėkuj.
Šyptelėjau jam. Jis taip pat šypsojosi ir paglostė mano petį. Keistai suvirpėjau ir nusisukau. Nesuprantu savo virpėjimo priežasties,mano kūnas gal ilgisi Harry? Ar jis priima Džeimį?

[Diena 4 Harry]

Prabudau, lauke buvo tamsu. Įdomu rytas dabar ar vakaras? Iš apačios sklido tranki muzika. Išsitraukiau telefoną ir pažiūrėjau į jį. Pusė pirmos,šeštadienio naktis. Kaip man skauda galvą susigriebiau už jos ir šalia savęs kažką pajutau. Atklojau anklodę,šalia gulėjo nuoga Ell.
-Ką tu čia veiki?
-Norėjau prisimint miega su tavimi.
Kokį šūdą ji čia sumastė?
-Aš pasakiau tau aiškiai Ell,jau šios savaitės pradžioje kai atvykau. Nelysk prie manęs,man nereikia tavęs ar tavo sunešioto kuno!
Ji atsisėdo lovoje,ir piktai žiurėjo į mane.
-Kas tau negerai Harry? Ta kūtvela tave taip pakeitė? Ar tau sekso nebesinori?
Persiutęs pašokau iš lovos ir sugniaužiau kumsčius.
-Nevadink jos taip!
-O kas? Ji tokia ir yra. Pažiūrėk ką ji padarė iš tavęs! Tu atsisakai kūniško malonumo! Šventoji mergelė!
-Pyzdink Ell iš čia,nes tu busi pirma merga kuriai aš trenksiu. Pyzdink pasakiau!
Taip surėkiau,kad ji iššoko iš lovos ir vikriai apsirengusi išėjo iš kambario. Rankom perbraukiau per galvą ir trenkiau į spintą iš kumsčio!
Aš supistai degraduoju! Mano krumpliai kraujuoti ir pilni žaizdų. Kūnas suglebęs, stoviu su tais pačiais rūbas jau turbūt savaitę. Nes mano dienos slenka taip pat,aš atsibundu,paimu dozę prisigeriu viskio,ant viršaus vėl dozę ir geriu kol smingu. Atsisėdau ant lovos ir užsidengiau delnais veidą. Jei taip ir toliau,aš mirsiu nesulaukęs dvidešimt antrojo gimtadienio. Šūdas! Velnias! Man jos reikia...Man reikia Liusi!
Išėjau iš kambario,apačioje buvo vakarėlio įkarštis.
-Ooo Styles!
Zayn sušuko. Jis visiškai girtas ir belenkaip apsinešęs.
-Zayn.
Linktelėjau jam. Jis apkabino mane per pečius ir nusivedė prie stiklinio stalo. Staigiai padarė pora ,,daroškių"
-Varyk Styles! Žiauriai žiauriai geras!
Aš neturėčiau. Aš buvau pasiruošęs važiuot pas ją ir šliaužiot keliais,tol kol ji man atleis! Bet mane taip traukė...Mane purtė. Aš vieną.
Tą naktį baigiau taip pat,kaip ir visą šią savaitę.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now