3.6

2.1K 113 0
                                    

***Louis pov***

Beka visdar giliai kvėpavo. Gulėjau šalia užsidengęs akis, mergina nagais raižė ant mano krutinės. Nebenoriu. Atsibodo ji man. Pakilau iš lovos.
-Kačiuk tu kur?
-Į vonios kambarį,tuoj grįšiu.
-Ar tu vartosi vienas?
-O tu nori kartu?
-Taigi žinai,kad aš visada su tavim.
Nusišypsojas viską paruošiau dozei. Maniau Beka man padės atsitiest... Tačiau ji man padeda tik smukt gilyn. Idomu ar man dar yra šansas surast savo Liusi,kaip Harry rado savąją?

***Liusi pov***

Atrodo tik užmerkiau akis ir kažkas skamba. Niekaip nesuprantu kas vyksta,tusčiame kambaryje tas garsas kurtinantis. Pagaliau susivokiau,kad tai Harry telefonas. Pajudinau jo petį.
-Mažyti telefonas skamba.
Harry kažką suburbuliavo po nosim,ištiesęs ranką pasėmė telefoną.
-Mmm.
-....
-Mhm...
-....
-Blet. Tuoj.
Padėjo ragelį apsivertė ant šono,truputėlį pagulėjąs atsisėdo lovoje.
-Važiuoju mažyte.
Sušnabždėjo užsimiegojusiu balsu. Pažiūrėjau į savo telefoną,buvo kelios minutės po tryjų. Mes atsigulėm šiektiek daugiau nei prieš valandą.
-Kur?
-Louis. Reik parvešt.
-Iš kur?
-Iš kažkokių namų.
Atsistojo ir bambėdamas po nosim išėjo iš miegamojo,užsidarė vonios kambaryje.
Kas per šūdas? Ko tam Louis tokiam laike? Gal jam kažkas atsitiko.?
Harry grįžo į kambarį jau apsirengęs,pasėmė nuo lovos telefoną ir pabučiavo man žandą.
-Miegok mažute,aš greit sugrįšiu.
-Ar jam kas atsitiko?
Harry beeidamas sustojo ir atsiduso. Tiesa pasakius,jis gali man nebesakyt. Aš supratau kas yra Louis,o visą šį laiką,galvojau,kad jis taisos.
-Ne Liusi. Jam viskas gerai.
Daugiau nieko nepasakęs jis paliko miegamajį,užmerkiau akis nusiminus. Išgirdau kaip Harry užrakina lauko duris. Louis angele,kodėl? Kaip tau padėt?

***Harry pov***

Važiavau susinervavęs iki vietos kurią man nurodė Louis. Blet blet Tomlinson,kodėl? Ar aš esu kaltas,kad tu taip įklimpai? Kodėl tiek Liam tiek Niall atsilaikė,o tu grimsti į šūdą? Ar tau mano pavyzdžio neužteko?
Sustojau prie gana apleisto namo,netoli Doncasterio. Name radau tipinį vaizdą, garsi muzika,daug butelių,merginos šokančios nuogom krūtim. Tai taip pažystama... Bet šiuo metu,tiek svetima. Vieno kambario kampe radau Louis,jis buvo visiškai apsinešęs,dar įkaltu vieną ,,daroškę,, atsijungtų.
-Ei Louis. Varom.
Jis pakėlė negyvas savo akis į mane ir susikoncentravo į vieną tašką.
-Harry,padauginau. Man "batai" visiški.
-Viskas gerai Tomlinson,varom su manim.
Persimečiau jo vieną ranką per savo pečius ir nusivedžiau į automobilį. Važinėjau po miestą ratais,be visiško tikslo,kad Lou,bent truputį atsigautų. Ištikrųjų net nenumaniau,kad jis tiek giliai "įbrido". Aš vartodavau vienas,tačiau ne iki samonės netekimo. Pažiūrėjus dabar į jį,į jo atsipalaidavusį kūną,kyla šioks toks noras,atsipauduot ir man. Tačiau aš žinau,kad manęs mano narkotikas,šiuo metu laukia nuogas mūsų lovoje.
-Louis reguoji?
-Reguoju Styles.
Jis atsiliepė normaliu balso tonu.
-Kas su tavim negerai? Taigi Beka atsirado! Liusi stengiasi. Ko tau trūksta?
Tomlinson nusijuokė sarkastišku juoku per visą mašiną.
-Harry Beka? Ar tu supistai juokauji? Ar aš tau atrodau toks kavailas,kad nematyčiau kaip ji tave dulkina akimis? Žinai,kam ji yra reikalinga? Tik,kad gerai nučiulptų. Ji mane dar giliau smukdo žemyn.
Sustabdžiau mašina prie Louis mamos namų.
-Tai siusk ją toli Louis. Kam tau jo reikalinga?
-Ar ne tu,kai tik susipažinai su Liusi tą patį sakei Harry? Kartas,du lovoje ir lai eina ji na?
-Viskas gavosi kitaip. Ji man padėjo.
Louis atvėrė mano automobilio dureles ir išlipo,šiektiek palinkęs tarė.
-Matai,ne kiekvienas gali sutikt savąją Liusi. Tu manąją jau pasėmei.
Uždarė dureles ir patraukė namų link.
Kaip suprast Tomlinson? Aš nieko iš taves neimiau! Negi tu visą šį laiką visdelto slepei visą tiesą,ką jauti mano Liusi? Negaliu tada tau niekuo padėti. Aš geriau prarasiu draugą,nei ją. Aš neatiduosiu to vienintelio žmogaus,kurį myliu.
Užvedžiau automobilį ir patraukiau  namų link. Sušiktai viskas pradėjo vykti.

***Liusi pov***

Kai pramerkiau akis ir visdar neradau Harry labai susinervinau. Buvo puse šešių ryto. Štai kokia nuostabi mūsų pirmoji naktis naujiuose namuose.
Pakilau iš lovos ir ant nuogo kūno užsimečiau Harry maikutę, basomis nutipenau į virtuvę,prisipyliau stiklinę sulčių.Kaiptik tuo metu buto durų spina trakštelėjo. Po kurio laiko Harry įėjo į virtuvę.
-Mažute sušalsi. Ir kodėl tu nemiegi?
-Man nešalta. Laukiu tavęs. Kas atsitiko Louis?
Harry apsikabino mane.
-Einam į lovą,papasakosiu. Jaučiuos pavargęs.
-Gal padaryt kažką atsigert?
-Ne lelyte. Einu greit iki vonios,tu manęs jau lauk.
Pabučiavo kaktą ir dingo. Nušlepsėjau atgal į miegamąjį ir palindau į dar nespėjusius atšalt patalus. Harry grįžo ir atsigulė šalia,apsikabino. Padėjau galvą ant jo krūtinės.
-Liusi,Louis turi didelių problemų. Reikia jam padėti.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now