Penki

5.2K 224 2
                                    

Koks nemalonus rytas,kažkaip tikėjaus,kad Harry žodžiai manęs nepaveiks,bet jie paveikė.
-Labas rytas.
Pasakiau atėjus į virtuvę kur visi jau sedėjo. Vieni drebantys, nes vakar padaugino, kiti truputėlį laimingesni.
-Labas Liusi! Valgisi mano firminį sumuštinį?
Paklausė,kažkodėl manau dar nepilnai išsiblaivęs Liam. Nežinau kas pasidarė aš sustingau. Automatiškai pakėliau akis į Harry,jis žiurėjo į mane. Bet kas jo akyse? Pikdžiuga? Pasitenkinimas? Ne. Jos pilnos gailėsčio ir susirūpinimo.
-Ne dėkuj Liam. Atsigersiu kavos. Varysim žvejot?
-Ar tu iš medžio iškritai Liusi?
Paklausė manęs Emili.
-Tu pažiurėk,kaip lauke lyja! Arba sėdim viduj, žiurim filmus ir kemšam traškučius užgerdami alum,na ir tikimės,kad nustos lyt. Arba važiuojam atgal į miesta.
- Ne. Ne ne ne... Ir tikrai kad ne!
Sušuko beveik visi,nei vienas nenori važiuot namo,visi nori pilnai atsipalaiduot.
-Tai liekam visi ar ne?
Pasiteiravo pasimetes Liam jau keldamas alaus buteliuką link lūpų.
-Tai aišku!
Iš lauko įėja pasakė Viki su Olly. Ai koks skirtumas,galiu pabūt ir čia,išėjau į lauką parukyt. Atsisėdus ant laiptų krašto,kad vis dar būčiau po stogeliu, pradėjau rukyt. Kažkas ateina paskuj,tikrai ne Harry,nes jis vaikšto be garso.
-Ei Liusi ar tau viskas gerai?
Švelnus Emili balsas pranešė,kad atėjo geriausia mano draugė.
-Klausyk Emili,aš stora?
-Ką do šūda tu čia šneki?
-Tiesiog atsakyk,aš stora ar ne?
-Ne Liusi tu nesi stora!
-Bet aš storesnė pavyzdžiui už tave, ar juolab Viki.
-Liusi ar tu galva peršalai? Kad daugiau negirdėčiau tokiu nesamoniu. Tu nesi stora! Esi savo sudėjimo ir esi beproto graži. Kas tau prikėlė tokių durnų minčių į galvą?
-Niekas,tiesiog pagalvojau.
-Nesamonė tau kažkas kažką pasakė? Nes pati tu taip nemastydavai?
-Ne Emili viskas tvarkoj,blogas sapnas sujaukė mano mintis.
-Oh štai,panelė tikinti sapnais,horoskopais ir lemtim. Labas manoji Liusi!
Nusijuokus pakštelėjo man į skruostą draugė. Jo,reikia kažkaip tai išmest iš galvos. Ir nuo kada man išvis rūpi?
-Hey einam vidun bobos,rodys "bajavyką"!
Iškišęs galvą per langą sušuko susivėlęs Louis.
-Ateinam!
Lyg susitarę surikom su drauge.
Įėję į vidų susiradom sau vietas. Atsisėdau ant tolimiausio fotelio,susidėdama kojas po savim ir pasėmiau kavos puoduką. Viki gulėjo ant sofos padėjus galvą ant Olly kelių. Negi jie susimetė? Ar tik savaitgaliuj? Kad nesušalt? Emili apžergus Niall padėjo galvą jam ant peties ir kažką kuždėjo į ausį,jai filmas nepasirodė teikiantis susidomėjimą. Liam jau snaudė susiglaudęs su Sofi. Louis išvis toks vaizdas,kad miegojo atmetęs galvą atgal. O Gabi su Harry,oh jų nėra. Jie girgždina seną lovą palėpėje.
Po maždaug pusės valandos nusileido Harry, sutaršytais plaukais. Ir metęs ,,aš katik po sekso" žvilgsnį į visus atsisėdo šalia Louis, kumštelėdamas jam į šona.
-Karas? Mane gelbėkit pirma!
Sušuko išsigandęs, tik prabudęs Tomlinson.
-Eik durniau,žiurėk filma gi pats išrinkai.
Harry išsitraukė telefoną ir kažką jame veikė.
-Ei noriu valgyt!
Tarė Niall atsistodamas
-Davai pasidarom kažką?
-Gal išsiverdam sriubos?
Emili tiesiog pamišus dėl sriubų.
-Išvyrkit balandėliai!
Pasakė Liam,visi išsiskyrstė kas sau. Aš likau sedėt kur ir buvau,pasėmus telefona slankiojau facebooke.
-Klausyk Liusi,aš nenorėjau vakar tavęs įžeist ar supykdyt,buvau girtas ir pats logiškai nesupratau,ką pasakiau.
Ar jis blet juokauja? Kada jis atsirado šalia manęs ir kodėl jis tai daro be garso?
-Klausyk Harroldai,ar tu turi kokių antgamtiškų galių vaikščioti be garso? Nustok mane amžinai gazdint!
-Atsiprašau,bet man rodos tau su klausa problemų yra jei tu niekada negirdi. Ir dar pagalvojau,gal skelbiam taika? A?
-O mes ir nebuvom paskelbia karo žinok.
-Gerai Liusi taika?
Jis atkišo man ranką ir plačiai išsišiepė, dammit jis turi skruostuose duobutes,ir šiaip jis velniškai patrauklaus veido.
-Taika kudliau!
Sumušę rankom abu nuėjom į virtuvę,kur sriubos virimo procesu užsiėmė septyni žmonės,bet puode dar net nebuvo vandens.

***Autoriaus pov***

Štai,dešimt jaunų žmonių. Leidžia savo laisvalaikį kaimo sodelyje. Jie visi linksminas,jie atsipalaidavę. Dešimt žmonių su savo istorijomis,visi laimingi ir visi mato,tik ne jie du.
Viki,pati pirmoji pamatė kaip suspindi draugės akys kai ji žiuri į kalbantį Harry, Louis atkreipė dėmesį kaip nuoširdžiai juokiasi draugas iš kartais ir nelabai pavykusių Liusi juokelių.
Emili ir Niall,su pasigerėjimu žiurėjo į šiektiek rausvus draugės skruostus kalbant su Harry.
Liam pastebėjo vyrišką pasitempimą,kai Liusi paprašo atlikt vyriška darbą, Harry puola pats pirmas,pats to nepajausdamas. Bet yra ir blogoji draugų pusė. Tai toki draugai,kurie jaučia didelį pavydą.

***Harry pov***

-Ei mažuti,gal važiuojam jau šiandieną į miestą atgal? Man čia nuobodu!
Mažuti? Kas jinai manosi esą? Ji visus su kuriais perguli vadina mažučiais? Nes ji miegojo su puse miestelio,dėl Dievo meilės ji miegojo su penkiais iš penkių šiame kambaryje.
-Ne Gabi,aš atvežiau pilną mašiną aš ją ryt ir turėsiu parvešti.
-Bet man čia nuobodu!
-Tai patrankyk galvą į sieną gal sugalvosi ką veikt.
Įėjus į kambarį pasakė Liusi,jos nemėgsta viena kitos. Hmm gali būti įdomu.
-Arba galim eit į viršų ir pasimankštint.
Pasakiau Gabi, bet žiurėjau į Liusi. Kas do velnias ji visiškai nereguoja?
-Oh matai,kitaip nei tu Liusi aš turiu su kuo leist laiką.
Gabi tuos žodžius tiesiog spjovė merginai į veidą.
-Oh matai,kitaip nei tu,aš nemiegu su visais iš neturėjimo ką veikti.
Liusi išėjo iš kambario,net nepažvelgus į mane,kagi bus tikrai įdomu.

***Liusi pov***

Po tokio savaitgalio man verkiant reikia antro savaitgalio. Tad pirmadienio rytą nusprendžiau pasidaryt ,,langą" visos dienos paskaitom. Parašiau Viki, kad manęs nelauktų,nes aš miriau. Ji beabejo atrašė,kad aš neturiu valios ir esu didelė tinginė. Ką galiu pasakyt,ji teisi. Apsiverčiau ant kito šono ir toliau miegojau. Prabudau apie pietus,pažiurėjau į laikrodį 13.28
Štai ką aš vadinu miegu! Pasėmiau telefoną,žinutė nuo nežinomo numerio ir žinutė nuo Liam.
Liamux :" Ei Liusi,tu gal leidi laiką su mūsų anglų dėstytoju,nes ir jo nėra šiandiena univere. Nors man atrodo,kad jis gėjus :/ "
Jo Liam labai pastabus.
Liusi : "Dėja Liam, aš leidžiu šiandien laiką su moteriška kompanija,lova ir pagalve. Bet niekada neatsisakyčiau pabandyt su gėjum ;) "
Liamux :" Fuj iškrypus boba :D "
Prabilo mat žmogus kuris savo mašinai davė Nency vardą.
Nežinomas :" Katytė šiandien pavargus mokslam?"
Liusi :" Nežinau,kaip katės,bet aš šiandien pavargus žmonėms."
Šimtas procentų Harry,nes daugiau nei vienas normalus žmogus,nevadina kito žmogaus katyte.
Harry :" Gal palaikyt kompanija?"
Liusi:" Kas tau pasakė,kad man jos jau nelaiko?"
Viskas tuo ir baigėsi mūsų bendravimas,kagi reikia keltis,ši diena pati šūdina netaps.

Really?  [LTU]Where stories live. Discover now