Pramerkiau akis,nes buvo beprotiškai karšta,Harry prispaudęs mane ir beveik visu svoriu užgulęs. Truputėlį pasislinkau į šoną,tačiau jo sunkus kūnas visdar mane spaudė. Pasukau galvą į kambarį per mintis perėjo vakarykštė naktis. Pati jaučiau kaip mano žandai parausta. Dieve aš prie Harry pasidarau laukinė... Aš visiškai nesivaldau ir pasiduodu jam,kartais jaučiuos kaip jo marijonetė,bet man patinka...Aš jaučiuos savim ir man gera. Pasukau galvą i miegantį vaikiną šalia, jo plaukai užkrite jam ant akių,skruostai paraudę ir toks vaizdas,kad jis šypsosi miegodamas. Dar truputėlį pasislinkau nuo Harry,kaip įmanoma taip prisispaust prie žmogaus?
Jis pramerkė akis ir jo žavų veidą papuošė nuostabi šypsena.
-Labas rytas mažute.
-Labas Harry.
-Kaip tu? Ta prasme,kaip tau viskas iš po vakar?
Jo mieguistas,prikimęs balsas buvo tarsi muzika.
-Gerai. Tai buvo labai stipru.
-Džiaugiuosi,bet aš klausiau kaip tau dėl to,ką aš tau pasakiau.
O Dieve. Jo atsiprašymai,paaiškinimai ir visa kita,aš net nepagalvojau apie tai,vietoje to iškart iškėliau mūsų seksą. Oh... Užsidengiau galvą pagalve.
-Šūdas!
-Viskas gerai mažyte.
Pajaučiau jo lūpas ant savo kaklo.
-Žinau,kad aš geras,bet tau reikia biški susiimti.
-Tu to nepasakei!
Kumštelėjau Harry ir apžergiau jo liemenį atsisėdama. Jis uždėjo savo rankas ant mano klubų ir šypsojosi.
-Atsiprašau,ir atsiprašau dėl to,ką padariau.
-Tu mane įskaudinai.
-Puikiai tą suprantu,bet aš labai gailiuosi,tikrai mažyte,aš tave labai myliu.
-Aš tave irgi labai myliu,bet aš vis dar pykstu.
-Suprantu.
-Ir aš dar pyksiu,ir aš nežinau...
-Bet tu man atleidai?
-Taip,bet pyktis nepraėjo.
-Bet tu mano mergina?
-Manau.
-Šaunu,aš tavęs daugiau nenuvilsiu. Bent pabandysiu.
Pasilenkiau ir pabučiavau jo lūpas. Harry rankos palindo po mano maikute,na maikutė jo,bet ji ant manęs. Bučiavomės lėtai,kol jis glostė mano nugarą.
-O Dieve! Mano akys dega!Akys dega!
Staigiai pašokau nuo Harry ir paraudau, kambaryje stovėjo Louis ir juokėsi.
-Durniau! Belsti reikia!
-Aš nemaniau,kad jūs nuo ryto fiti-miti darysit.
Harry nieko nesakė,tiesiog šypsojosi. Išlipau iš lovos ir pakėliau Harry kelnias kurios gulėjo viduryje kambario,mano suknelė taip pat,mano liemenėlė. O Dieve mano! Grinai po Louis kojom. Greit ją pagriebiau ir nusisukau į Harry.
-Tai susitaikėk huh?
Aš jau nieko negalėjau pasakyt,man buvo perdaug gėda,Harry pagavo mano žvilgsnį ir nusijuokė.
-Kaip ir.
-Louis ko čia atėjai?
Net neatsisukus paklausiau.
-Matai,tavo mama ruošės ateit,bet kadangi aš lyg ir nujaučiau kažką atėjau aš. Ji norėjo paklaust ar nusileisit pusryčiaut, nors jei būtų atėjus tavo mama,gal butu buve smagiau.
-Tylėk Louis!
Harry juokėsi vis dar gulėdamas lovoje.
-O tu irgi nesijuok kudliau,nes negausi blynų! Aš einu į vonią kai grįšiu,kad būtumėt apsirengę ir susitvarkę.
-Liusi aš apsirengęs,aš katik atėjau.
-Patylėk Louis ir padėk Harry tada!
Nuėjau į vonią ir dar girdėjau kaip jie juokiasi. Greitai nusiprausiau,susirišau plaukus ir apsirengiau naminius treningus. Jaučiuos žvali ir laiminga. Sugrįžus į kambarį radau tik Harry,Louis jau buvo išėjęs.
-Ar eisi papusryčiaut su mano mama ir Ben? Na manau ir Louis.
-O ar tu nori,kad aš eičiau?
-Manau taip.
-Tada eisiu,eime.
Ėjom link virtuvės iš kurios sklido beproto geras kvapas,mano mama labai skaniai kepa blynus. Pasisveikinom ir susėdom su Harry prie stalo, Louis sedėjo išsišiepęs ir liežuviu braukė per dantis. Mama nenustojo klausinėt Harry visokių dalykų ir jie šnekėjo,kaip seni draugai,Ben gėrė kavą ir klausėsi ką šneka kiti. O aš? Aš valgiau,buvau išbadėjusi.
-Labai alkana Liusi?
Louis paklausė labai sarkastiškai, Harry padėjo savo ranką man ant šlaunies,o mama ir Ben pažiurėjo į mane,Tomlinson toki žmonės į rojų neina...
-Labai skanu. Mama tavo blynai nuostabus.
-Ačiū mažute.
Beabejo Louis galėtų būt labai malonus ir patylėt,bet čia Louis ir aš jį priplosiu.
-Tu matai...Keista kaip čia nuo ryto šitoks apetitas.
Ben kostelėjo,supratęs apie ką šneka jo sūnus. Harry pakėlė akis į Louis ir sukando lūpą, kad nenusijuokti,aš nematau čia nieko juokingo,bet jiem beabejo labai smagu. Degsi pragare Tomlinson. Mama nesupratusi pakėlė antakį,bet Ben mane išgelbėjo.
-Einam Julijana. Leiskim vaikam pabendraut.
Daviau Ben patį dėkingiausia žvilgsnį,o jis tik supratingai linktelėjo.
-Aš tave užmušiu Tomlinson prisiekiu!
-Aš nieko nepasakiau.
Jis iškėlė rankas gindamasisi,pagaliau prabilo Harry.
-Gana jūs abu. Nieko čia neivyko,gal nuveikiam šiandieną ką įdomaus?
-Aš pass...Vakar klube tokia "čiolę" nukabinau. Lekiu. Čiau balandėliai.
Harry nusijuokė,o aš parodžiau vidurinį pirštą jam.
-Aš ir tave myliu Liusi!
Ir dingo už durų. Harry pabučiavo mano lūpas ir atsikvepė kai pagaliau mes likome dviese.
-Tai ką nori nuveikti,huh?
-Net nežinau... Gal nuvažiuokim į kokį filmą ar panašiai?
-Arba galim eit pas mane ir tiesiog pažiurėkim filmą ten?
-Man tinka.
Aš greitai sutvarkiau virtuvę, pasakius mamai kad išeinam,nusekiau Harry link jo namų.
YOU ARE READING
Really? [LTU]
FanfictionAr galima žmogų mylėti taip stipriai,kad net jausti fizinį skausmą? Būti "apakus" ir nematyti visko kas blogai tiesiog ignoruojant blogas žmogaus savybes? Apgaudinėti save ir manyt,kad žmogus pasikeis? Kas yra blogiau,žmogų idealizuoti ar jame atra...