Nine

6.8K 241 18
                                    

A vasárnapom elég érdekesen telt. Reggel elmentünk edzőterembe a fiúkkal, ahol konkrétan alig edzettek, mert azzal voltak elfoglalva, hogy éppen ki nézeget engem. Kezdik túlzásba vinni ezt az egészet. Mi lesz később? Nem is akarom tudni. Aztán, amikor haza értünk a fiúk leültek filmet nézni, és ki jött át megint? Hát persze, hogy Sámuel kedves. Én meg takarítottam, miközben azt hallgattam, milyen jó nők vannak a tévében.

- A kisebbik szőke jobban néz ki - mutogatott Jack.

- Nincs is semmi segge - mondta Evan. Éppen a tv körül töröltem a port és beálltam a képbe, amire azonnali nem tetszést és hurrogást kaptam.

- Ne itt törölgess már - szólt be Jack - Nem látok semmit.

- Kuss - guggoltam le és letörölgettem a szekrényt polcait is.

- Na, de a másiknak nézd meg milyen a segge. Az már jobb azért.

- Szerintem a barnának van a legjobb - szólalt meg Sam.

- Nincs is benne barna - néztek rá értetlenül. Hátam mögé pillantottam és egy vigyorgó Sámuellel találkozott a tekintetem. Hihetetlenül meredtem rá, erre ő rám kacsintott.

- Haver ne már - szólt rá Adam.

- Ezek tények - nézett rájuk. Jack és Evan nevetve néztek engem és a vörös fejemet, de én inkább odébb álltam.

- Végülis igaza van - értett egyet Jack.

- Lehetne, hogy békén hagytok? - szóltam közbe.

- Jó na. Ú vetkőzés van - örültek meg, mire én is oda pillantottam. Meztelen lányok tekeregtek és táncoltak egy rúdon. Ugh.

- Úgy nézitek, mintha sose láttatok volna meztelen nőt - csóváltam meg a fejem, megtámaszkodva a kanapé hátulján.

- De azok nem táncolnak így.

- Hát kérjétek meg őket - vontam vállat.

- Táncolsz nekem így Bambi? - kérdezte kisfiúsan.

- Bármikor - simogattam meg a fejét, miközben az ablakhoz mentem, hogy beengedjem Pihét. Nem baj, hogy nyitva van az erkély ajtó, ő akkor is itt akar bejönni.

- Ez ilyen könnyen megy? - nézett ránk Evan.

- Csak nekem.

- Kuss már akció van - szólt ránk Jack. Hogy is mondjam. Az egyik leányzó félre vitte a csávót nyalókázni. Fantasztikus.

- Ilyet se láttatok még soha - álltam meg unottan ismét a kanapé mögött, de azok annyira bámulták a tévét, hogy nem is hallották mit mondtam. Lepillantottam az előttem ülő Sámuelre, aki mintha csak megérezte volna közelségem, hátra döntötte a fejét és úgy nézett fel rám. Tévére mutatott, majd rám és fel az emeletre, mire tarkón csaptam.

- Au - simogatta a tarkóját nevetve. Fiúk felénk pillantottak, de aztán vissza a képernyőre, mert már nem csak nyalókázás ment.

- Álmodban.

- Ott sok minden történik - mondta halkan.

- Igen? Micsodák? - könyököltem mögé, kezeimet mellkasára rakva.

- Hát...huncut dolgok - nézett előre.

- Például ilyenek? - suttogtam a fülébe, majd gyengéden beleharaptam fülcimpájába. Élesen beszívta a levegőt és úgy kirázta a hideg, hogy azonnal ránk kapták a tekintetüket.

- Ti mi a faszt csináltok? - kérdezte Adam. Sunyi vigyorommal néztem rá Samre, aki elvörösödve nézett maga elé, majd feszülten lehunyta pilláit. Gonoszul felnevettem, majd elsétáltam mögüle.

Life With BoysWhere stories live. Discover now