פרק 1- נשיכה כפולה

6.9K 194 43
                                    

״תן לי את זה.״ הוא צעק וטיפות הרוק שלו עפו על ברצופי בזמן שאני מכה את השק אגרוף הקטן באגרופים הכי החזקים והמהירים ביותר שלי. ״זה כל מה שיש לך פארקר ?!״ הוא צעק עליי בפרצוף אדום עם ורידים בולטים שיוצאים ממצחו ועולים לעבר השיער המבריק שלו. אני מגביר הילוך ומכה את השק בחוזקה שהולך וחוזר כל מאית שניה כמעט. ״ככה אתה רוצה להתחרות מול דריל הנסון ?״ הוא שאל ופרץ אנדרנלין התקיף אותי והמכות שלי נעשו יותר חזקות ויותר מהירות בהרבה, הרגשתי כאילו לא קיימת דרך לגרום לי להפסיק להכות את השק המזוין.

זה מה שאני אוהב בריק, גם כשאני חושב שאני נותן את כל כולי הוא מוכיח לי שאני מסוגל לתת כפול, איכשהו.

בסופו של דבר הוא מאשר לי להפסיק. ״אתה לוקח את הקרב הזה.״ הוא אומר לפני שהוא יוצא. ״כמו את כל השאר.״ אני אומר, בטוח בעצמי.

אני נשאר עוד כמה דקות בחדר האימונים כשמחשבות מתרוצצות בראשי. בעיקר מחשבות מהסוג של איך אני אכסח לדריל את הפנים עד שאמא שלו לא תצליח לזהות אותו מהנפיחות בפנים שלו, הסימנים הכחולים והדימומים.

שיננתי את נקודות החולשה שלו והוא לא טוב בלהגן על עצמו והיד הימנית שלו חלשה, אבל הוא מהיר, מהיר בהרבה ממני וזה היתרון רציני. אבל אני לא דואג, אני טוב יותר, הרבה יותר. אני כבר משנן אילו מכות אתן לו ובאיזה תזמון, מחשב את המהלכים. אני כבר מדמיין איך הוא מתגלגל מהזירה.

יש לי בטחון בכל מה שנוגע לפול פארקר מהסיבה הפשוטה ביותר - אני יודע מה אני שווה. אני יודע שאני מתאגרף טוב ובעזרת המכות והחיוך המוצלח שלי אין אחד שיכול להגיד לי לא. לא מנהלים, לא אנשים פשוטים ובטח שלא נשים.

הכישרון המופלא שלי באיגרוף פתח לי די הרבה דלתות, אבל הוא לא היחיד, היופי שלי גם היה חלק מכל הסיפור. מאז ומתמיד קיבלתי בזכותו את כל מה שרציתי, הכל מהכל. חיוך קטן, בדרך כלל עם הצד השמאלי שבו נמצאת הגומה שלי וכמה מבטים ואני משיג את מבוקשי.

הטלפון שלי מצלצל והשם של קלואי כתוב על הצג.

״בייב.״ היא פותחת ואני מהמהם בזמן שאני יוצא מהחדר האימונים של ריק. ״איפה אתה ?״ היא שואלת. ״בדרך הביתה.״ אני אומר, עוד מתנשף מהקרב שלי מול השק. ״אני מחכה לך.״ היא אומרת ואני יכול לשמוע שהיא מחייכת.

אני מכיר את ה׳אני מחכה לך׳ הזה ואני לגמרי חולה עליו.

אני נכנס לרכב היפה שלי ונוהג חזרה הביתה.

קלואי... קלואי היא דוגמנית מפורסמת ושווה בטירוף ובין היתר היא גם בת הזוג שלי. לא נרקם בנינו איזשהו קשר עמוק שמבוסס על הנפש אלא על מין בלבד. שידכו אותנו בעיקרון למען תעלול יחצני, זה לא היה כדי לקדם את הקריירה שלה אלא סתם בגלל משהו טיפשי. היא לא צריכה אותי בשביל לקדם את עצמה, היא המצליחה מבנינו. אני סך הכל הילד הרע שמתעסק בקרבות לא חוקיים וקרוי בתור ׳חבר של׳. אני יכול להגיד בבטחון שכמות האנשים שהיו באים לקרבות שלי הכפילה את עצמה מאז שאני וקלואי בזוגיות.

מכה מתחת לחגורהWhere stories live. Discover now