פרק 24- תיבות

1.4K 117 39
                                    

Couldn't love you more- Omer Netzer

״אפשר שתצא מהחדר הזה כבר ?״ יולה שואלת, עצבנית. ״לא.״ אני מתנשף, מכה את השק. ״לא כל כך.״ אני עונה והיא נאנחת. ״לא באתי לכאן כדי לראות אותך מרביץ לגליל !״ היא מתעצבנת אפילו יותר. ״קוראים לזה שק אגרוף, ואל תפריעי לי.״ אני נותן מכה בפינת השק ואז עולה למעלה, מכן על עצמי וחוזר להכות אותו.

היא מביטה בי במבט המום ויוצאת מהחדר.

מצחיק שהיא סיפרה שהיא באה לקרבות שלי, נותנת רושם שהיא די מבינה באגרוף ואז קוראת לשק אגרוף שלי גליל.

אני ממשיך לאגרף את השק, משתדל שלחזור ליציבות ולריכוז שהיה לי לפני כן.

השקים האלה הם הדבר הכי טוב שקרה לחיים שלי, הם תמיד היו הדבר הכי טוב שקרה להם, אבל הפעם במיוחד מאז שהחלטתי להרחיק את ג׳ורדן מהחיים שלי.

השק המדהים הזה הוא הדבר היחיד שמנקה לי את כל המחשבות שהיא צוברת אצלי במוח, האלכוהול גם עוזר לי לשחרר אותה לכמה שעות ואז כמובן שהיא חוזרת כמו בומרנג. אני אשקר אם אגיד שעולה לא עוזרת גם מעט למצב.

יולה זה סתם. יולה זו בחורה שתבלה איתי את התקופה הזאת כדי שלא אהיה משועמם, אבל אני שבע מבחורות כמו יולה ובגלל שהכרתי מישהי חדשה שלא פגשתי כמוה מעולם אני צמא אליה והשאר תפל בשבילי. אבל אני ממשיך למשוך את הזמן שלי עם יולה.

ג׳ורדן עוד בראש שלי, זין, היא עוד בראש שלי. זה מחרפן אותי כמה מקום היא מצליחה לקחת שם.

אני לא רוצה אותה, אני בטוח בזה, כבר די הרבה זמן אני לא מרגיש את הכמיהה העזה שהרגשתי אליה. אבל היא מסרבת לצאת לי מהראש בכל דרך.

אני לא מצליח לשמור על הריכוז שלי למשך זמן ממושך, אז אני נאנח, עוצר את השק המתנדנד ויוצא לסלון, שם אני מוצא את יולה יושבת ומתעסקת בטלפון שלה.

כשהיא מבחינה שאני מתקרב היא מרימה את מבטה. ״מה ?״ אני שואל, כשהיא בוהה כמה שניות. ״מה הקטע ?״ היא שואלת, מעוצבנת מעט. ״מה הקטע ?״ אני שואל באדישות. ״אתה לא מתייחס אליי.״ היא רוטנת. ״אין לי זמן.״ אני אומר ומתיישב בספה לידה. ״יש לך זמן, אתה בוחר לנצל אותו לדברים אחרים.״ היא מכווצץ את גבותיה. ״את מדברת על עכשיו ?״ אני נאנח. ״בין היתר. אתה מעדיף להרביץ לשק מאשר להיות איתי.״ היא כמעט צורחת. ״זאת העבודה שלי, אני חייב להתאמן בזה.״ אני אומר. ״אז מה אתה אומר בעצם ?״ היא משלבת את ידיעה. ״שאין לי זמן.״ אני אדיש. ״תפנה זמן.״ היא קובעת. ״לא.״ אני אוחז בשלט ומדליק את הטלוויזיה. ״כשיהיה לי אני מבטיח לקרוא לך.״ אני אומר והיא מביטה בי עוד מעוצבנת.

מכה מתחת לחגורהWhere stories live. Discover now