פרק 26- החזרת טובה

1.5K 151 121
                                    

Feeling Good- Avicii

אני נוהג בשיכרות לעבר המועדון האהוב עליי.

חזרתי להרגלים הישנים, השתכרות תמידית, מסיבות, בחורות. מיותר לציין שריק כועס עליי וכמעט כובל אותי בבית כדי שלא אצא להשתכר כי זה לא טוב לאימונים שלי. אבל אני מנסה לאזן את זה ולא לשתות בכמויות שאתחרט עליהם.

כרגע זה לא דוגמא, אני שיכור כמו שלא הייתי כבר תקופה ארוכה מאוד.

שוב חזרתי למחשבה המטופשת הזאת שקיימת אפשרות שאני רוצה שוב את ג׳ורדן, וזה מה שגורם לי עכשיו לחזור ולהשתכר.

מהרגע שיולה יצאה מהדלת המשפטים שהיא אמרה לא הפסיקו להדהד בתוך הראש שלי, אני חושב שכמעט התחרפנתי. בהתחלה לא ידעתי כל כך מה לעשות, ולמען האמת, גם עכשיו אני לא יודע.

בגלל זה אני הולך להשתכר, בגלל כל החוסר וודאות המחרפן הזה, בגלל כל הבלבול שמתרחש בתוך המוח שלי עכשיו. לא רק עכשיו, מהרגע שהכרתי את ג׳ורדן.

אני שונא לא לדעת, זה הדבר שהכי מעצבן אותי בעולם, וכרגע, כרגע אני לא יודע. אני לא יודע שום דבר בכל נושא אפשרי שנמצא בחיים שלי.

אז האלכוהול הזה הוא מן בריחה שאני מייצר, בריחה שלי מעצמי, מהעולם, מאהבה, רגעים של שקט נפשי מכל הבלאגן שנמצא סביבי. כשאני שיכור אני לא חושב, אני לא דואג, הכל טוב אצלי, לכן אני עושה את זה.

היא לא מפסיקה לטלטל את החיים שלי ככר חודשים, והמקומות היחידים שאני מצליח לברוח בהם ממנה הם חדר האגרוף שלי והאלכוהול.

אני מחנה את הרכב שלי בפינת הרחוב אחרי נהיגה במהירות מופרזת ובשיכרון שיכל לעלות בחיים שלי ואז אני יוצא מהדלת ונועל את הרכב.

אני שומע כבר מבחוץ את קולות המוזיקה שבפנים ואני מתקדם בשכרות לעבר כניסת המועדון.

השומר כבר מכיר אותי, אפילו מעריץ אותי, הוא מגיע לקרבות שלי בהדיקות ומתרגש בכל פעם שאני מופיע לידו, הוא תמיד מחייך חיוך רחב מאוד כשאני נכנס למועדון.

כשאני כבר בפנים, המוזיקה החזקה חודרת לאוזניי, מהר מאוד אני צופה במבטים של אנשים מסביב, מבטים של ׳היי ! אני מזהה אותו׳ אלו מבטים שאני צופה בהם כל פעם שאני נכנס למועדון או לכל מקום המוני כזה או אחר.

אני ממהר אל הבר, למרות שאני שיכור עוד מלפני כן. אני רוצה להיות באווירה טובה, לקחת איזו בחורה ולשכוח מהכל. אני רוצה לשכוח מכל המחשבות שממלאות לי את הראש, כל המחשבות שג׳ורדן גורמת לי. כל הלחצים מהקרבות, במיוחד מהקרב נגד אנטון בלאק הגדול שהולך ומתקרב מרגע לרגע.

מכה מתחת לחגורהWo Geschichten leben. Entdecke jetzt