פרק 20- זה וודאי

1.5K 137 12
                                    

נפלת חזק - איפה הילד

״לא היית צריך להשתמש אתמול בכלי הזה.״ אני רוטן. ״איזה כלי ?״ ריק שואל ומסובב את ההגה שמאלה. ״ג׳ורדן.״ אני מתעצבן והוא זורק חצי חיוך. ״אתה יודע שזה נושא...״ אני לא מוצא את המילה הנכונה. ״עדין.״ אני ממשיך.

הוא מביט בי מבט ממושך. ״השתמשתי בזה כי ידעתי שזה יעיר אותך ויכניס בך את כל הרעל שאתה צריך כדי לנצח את ניקולס.״ הוא מודה. ״באמת ?״ אני מופתע. ״כן, פול.״ הוא נאנח. ״אתה קולט כמה השפעה יש לבחורה הזו עליך ?״ הוא שואל. ״לא ממש.״ אני מודה. ״אני חושב שאתה מאוהב בה.״ הוא אומר ופונה ימינה. ״גם אני חשבתי, אבל זה לא הגיוני. אני לא מכיר אותה יותר מידי בשביל להתאהב בה.״ אני משחק באצבעותיי. ״לפעמים לא צריך יותר מידי.״ הוא אומר בכנות.

אני רק מביט בו במבט תוהה. נמאס לי לחשוב, נמאס לי מהמצב הדפוק הזה. אני לא רגיל לזה.

״מה אתה חושב ?״ אני שואל. ״באיזה נושא ?״ הוא מכווץ את גבותיו. ״בנושא של אם כדאי לי להשקיע את הזמן שלי עליה.״ אני קצת יותר ספציפי. ״אני לא יודע, אני לא מכיר אותה.״ הוא מושך בכתפיו. ״ראיתי אותה רק פעם אחת בקרב ההוא.״ הוא אומר ואני מחייך חצי חיוך.

סביר להניח שאני לא אשכח את הקרב הזה.

״אתה חולמני.״ הוא קובע. מיד אני מקשיח את פרצופי. ״אני לא.״ הוא צוחק בקול. ״מעולם לא ראיתי אותך ככה פול, סביר להניח שהיא משהו מיוחד.״ הוא מודה. ״אז להשקיע עליה את הזמן שלי ?״ אני שואל. ״אם אתה מוצא את זה לנכון.״ הוא עונה. ״אם היא לא תיכנע אף פעם ?״ אני שואל, מתוסכל פתאום.

בהרגשה שהייתי בסיפור הזה כבר, הוא רק חוזר על עצמו. אני מנסה. היא מתרחקת. אני מנסה. היא מתקשחת. אני מנסה. היא מתעצבנת. כל הקטע הזה הוא מן סרט דפוק שחוזר על עצמו.

״אתה רוצה אותה ?״ הוא שואל. ״אתה באמת שואל ?״ אני מגחגך. ״אז אין שום דבר שיכול לעצור אותך.״ הוא אומר. ״אנחנו ראינו עד כמה הרצון שלך יכול להיות חזק כשאתה באמת רוצה.״ הוא אומר בכנות ואני מנסה לחשוב על המילים שיצאו לו מהפה לעומק. ״כן, מה ?״ אני שקוע במחשבות.

אבל הפעם זה לא הולך להיות אותו דבר - משהו בחוסר האמון שלה בי, שלא השכבתי אותה - די שבר אותי מבחינה מסויימת ולא ברורה.

אני לא בטוח שאני באמת אוכל להסביר את זה לעצמי, להבין למה. למה אני לוקח את הבחורה הזו קרוב ללב שלי כלכך, כאילו אנחנו מכירים שנים והיא כל מה שיש לי בעולם.

הרי היא לא כל מה שיש לי בעולם, למעשה, היא לא קרובה לזה. אבל היא משאירה לי את הניצוץ הזה בלב ואת הריגוש הקטן הזה. אננ מרגיש כל פעם מחדש שאסור לי לוותר עליה אבל נכנע במקצת כל ניסיון דפוק.

אני לא יודע מה לעשות יותר. אני לא יודע אם לשכב עם מיליון בחורות עד שזה יעבור, אם לשתות עד שזה יתנקה מהמחשבות שלי, להתאגרף עד שלא ארגיש שום דבר יותר. או אולי לחכות לה, לחכות לה ימים, שבועות, חודשים אם צריך. הכל בשביל שאקבל את מה שאני כלכך רוצה.

אני לא יודע, המוח שלי מתפוצץ.

״אני חושב שזה מחמיר.״ הוא אומר. ״מה מחמיר ?״ אני מאין מתעורר מחלום. ״כל מה שג׳ורדן מחוללת בגוף שלך.״ הוא אומא בכנות.

כן, טבעי שכל הלב שלי ישתולל אחרי שהבחורה שאני רוצה כמה חודשים באה לישון בזרועותיי ואז בורחת בוקר לאחר מכן. אתה לא חושב ככה ?

אבל ריק לא יודע מזה, ואם לומר את האמת אני עדיין מתלבט אם לספר לו. אני לא יודע מה תהיה התגובה שלו לזה, מה הוא יגיד או יחשוב...

אני אספר לו.

״היא ישנה איתי, ריק.״ אני פולט. ״מה ?״ הוא מוודא שהוא שמע נכון. ״ישנו ביחד.״ אני מביט בו. ״זה היה הלילה הכי טוב בחיים שלי, אחרי הניצחון הראשון שלי בקרב נגד בנג׳מין רוס.״ אני מחייך חיוך שאני לא מצליח לעצור. ״איך הגעת לזה ?״ הוא מכווץ את גבותיו.

אני עובר איתו שלב שלב. איך הודיתי בלב שלי שהוא שיכנע אותי לא לשתות באותו ערב - כי אחרת לא הייתי זוכר את זה או לא הייתי פועל בבגרות שפעלתי. איך פגשתי אותה והעובדה שמישהו מתקרב אליה חירפנה אותי. אני לא מדלג על הקטע בו הלב שלי מתפוצץ כשהיא נפתחת אליי ומספרת לי את הסיפור שפגע בה כלכך ושמה עליי ראש. אני מספר לו שהיא התחילה לחלק לי מחמאות בשלב כלשהו ובשלב מתקדם יותר אפילו ניסתה לנשק אותי, ואני מגיע בעצבים לחלק שבו אני כועס על עצמי שלא נישקתי אותה גם למרות שאני מבין את ההשלכות.

״אני לא יודע למה לא עשיתי את זה.״ אני נשמע מתחרפן והוא רק מחייך בגאווה. ״מה ?״ אני שואל. ״התבגרת, פול.״ הוא ממשיך עם החיוך הזה. ״איך זה קשור ?״ אני שואל בקול מאוס. ״לא היית עושה את זה עם מישהי אחרת. לא רק שהיית מנשק אותה גם היית מפשיט אותה ומנצל כל חלק בו היא שיכורה. הפעם לא עשית את זה, מצאת מישהי שאתה רוכש לה כבוד.״ הוא אומר.

יש בזה משהו.

כשאני מגיע לקטע בו היא נרדמת בזרועותיי, אני מרגיש את העיניים שלי נוצצות עוד לפני שריק מעיר לי על זה.

״זה היה כמו חלום שלא רציתי להתעורר ממנו לעולם. התחושה של הגוף שלה רגוע בתוך החיבוק שלי. זין ! אתה לא מבין כמה הייתי מאושר.״ אני אומר לו בחיוך רחב.

״אתה מאוהב פול, זה וודאי.״ הוא קובע. אני כבר לא יודע אם להתווכח.

אהובים שלי.
מקווה שאתם שומרים על עצמכם,
אוהבת אתכם בכמויות מסחריות.

מכה מתחת לחגורהWhere stories live. Discover now