♔BAB 013♔

37.3K 521 20
                                    

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

"𝕮ome here! Now!" Farhan memang sudah berang dengan tingkah laku Qhyla yang serupa macam budak tadika. Bahu Qhyla terhincut tatkala namanya dipanggil dengan suara yang keras.

Dengan mimik muka masam, Qhyla berjalan sambil menunduk. Dia perlahan mendekati Farhan dengan rasa debaran.

"Farhan..." Datin Mardiyah cuba ingin menenangkan anaknya. Fiqran pula memandang Qhyla tidak percaya. Dia ni calon isteri Farhan? Slave lelaki itu sendiri?Biar betik?

"Berapa kali aku dah pesan pada kau. Bila datang jumpa family aku, kau tak boleh tunjuk perangai budak-budak kau tu. Kau ni dah besar kan? 17 tahun! Boleh tak jadi matured sikit?!" Farhan membentak. Matanya bulat mencerlung tajam. Amarahnya tidak boleh ditahan lagi.

Yang dimarahi pula hanya sebak dalam hati.
Perlahan-lahan air mata mengalir dari kelopak mata ke pipinya. Qhyla menunduk dalam.

"Bila aku tegur, kau nangis! Bila aku marah pun, kau nak nangis! Semuanya nangis,nangis,nangis! Apa masalah kau ni sebenarnya?!" Farhan menolak kasar bahu Qhyla sehingga membuatkan gadis itu semakin menangis dengan teresak-esak.

"Farhan! Kenapa cakap dengan dia macam tu? Tak baik sayang. Sudahlah..." diusapnya belakang Farhan. Naik turun dada lelaki itu dengan nafasnya tidak terkawal.

Sekarang tiada sesiapa lagi yang boleh ketawa, tersengih atau sebagainya. Ini kerana suasana sudah mula menjadi tegang.

"Kalau aku tahu perangai kau macam budak-budak, aku takkan beli kau dan jadikan kau slave aku. Aku biarkan kau hidup terseksa dengan mak bapak kau yang dah rosak tu!" Tengku Hamsyar Daud dan Datin Mardiyah membulatkan mata. Slave?!

"Farhan! Slave? Apa maksud semua ni? Siapa perempuan ni?!" Tengku Hamsyar Daud sangat bengang dengan apa yang baru Farhan katakan tadi pada Qhyla. Dia akan menuntut lelaki itu supaya memberikan penjelasan yang kukuh!

Qhyla terus melutut pada semua orang.

"Ma... Maafkan saya, semua. Sebenarnya saya ni..."

"Pemuas nafsu aku." Farhan mencelah. Tiga patah kata itu hampir membuatkan jantung Tengku Hamsyar Daud gugur. Datin Mardiyah membelalakkan matanya lalu menekup mulutnya.

Qhyla sangat terasa bahawa dirinya betul-betul rapuh dan malu. Saat ini dia tidak boleh bangkit. Tebal mukanya apabila Farhan mengakui dia sebagai pemuas nafsunya di depan semua orang. Padahal Farhan sendiri tahu yang Qhyla ni bukan seorang pelacur.

Qhyla perlahan-lahan berdiri dan masih menunduk. Lengannya diusap-usap kerana berasa seram sejuk.

"Calon isteri kamu seorang pelacur rupanya. Daddy tak percaya semua ni! Kenapa kamu sanggup nak kahwini seorang pelacur? Kamu nak malukan keluarga kita sekali lagi ke? Han!" Semakin dia dihina, semakin itu juga Qhyla berasa yang dirinya terlalu hina dan jijik.

S1: Demi My Slave (In-Editing...)Where stories live. Discover now