♔BAB 046♔

15.8K 227 13
                                    

Warning! 18+

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Warning! 18+

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

𝕯ari tadi Farhan asyik merenung saja Qhyla yang sedang nyenyak tidur. Gadis itu kelihatan sungguh lemah dan lesu. Farhan merutuki dirinya. Mengapa dia perlu melibatkan Qhyla?

Sudah tentu Qhyla pada masa itu hanya polos dan menyetujui saja Faris untuk menjadikannya seorang slave. Walaupun dia bukan yang pertama menjadikan Qhyla slave, Farhan tidak ambil kisah. Asalkan dia lelaki pertama yang memiliki diri Qhyla seutuhnya.

Farhan menopang dagunya. Tersenyum sendiri seperti orang kurang siuman.
Membayangkan anak yang bakal lahir membuatkan dia rasa tidak sabar untuk mendukung, membelai dan mencuit bayi itu. Mesti sangat comel!

Farhan bangun lalu mendekati slavenya. Dia duduk dengan sebelah tangan yang dijadikan bantal untuk kepala gadis itu. Dia akhirnya berbaring di sebelah Qhyla. Rambut serta telinga Qhyla dikucupnya lembut.

"Mmmm... Ennghhh... " Qhyla mengeliat manja kerana merasa geli pada bahagian telinga dan lehernya. Farhan pula tidak mengalah. Dia masih tetap ingin mengucup leher serta telinga gadis itu dengan kucupan yang tiada henti.

Qhyla tidak rimas. Dia cuma rasa geli. Qhyla tergelak kecil sebelum dia bangun dari pembaringan. Senyumannya menjadi kecut apabila mendapati orang yang menciumnya itu adalah Farhan.

"Fa... Farhan?"

"Hn." Farhan masih baring sambil tersenyum ke arah Qhyla. Senyuman puas. 

Qhyla memandang sekelilingnya. Dia berada di dalam bilik Farhan! Betul ke ni?
Lalu mata Qhyla beralih pula menatap dirinya sendiri. Bajunya sudah bertukar kepada pijama yang comel selalu dia pakai sebelum tidur. Wajah Qhyla merona. 

Adakah Farhan yang menukarkan bajunya?

"Hn, aku yang tukarkan baju kau. Siapa lagi nak tukarkan selain dari aku? Aku je boleh buat semua tu." Qhyla memeluk dirinya sendiri. Malu. Dia tersenyum kecil.

"Te-Terima kasih, Tuan Farhan..." Ucap Qhyla malu-malu.

Farhan menyeringai. Dia suka bila melihat Qhyla yang malu-malu ketakutan seperti itu.

"Come here." Farhan menepuk-nepuk tempat di sebelahnya dan memberikan pandangan menggoda.

Damn! Melalui pandangan itu saja boleh membuatkan Qhyla sedikit teransang.
Dia menurut saja suruhan lelaki itu.

"Aku nak bagi kejutan dekat kau." Farhan berkata sambil merangkul pinggang Qhyla.

"Kejutan? Hari ini bukan hari jadi saya." Qhyla cuba berdalih dengan menggeleng kepala. Semakin hairan dia jika Farhan hendak membuat kejutan untuknya. Tiba-tiba saja lelaki itu sudi berbaik dengannya.

Farhan menghela nafas. Tidak tahu bagaimana hendak memulakan percakapannya setelah dia dan Qhyla bergaduh tadi. Sekarang masih malam. Pukul 11 setengah macam tu. Masih sempat lagi untuk memperbaiki segalanya.

S1: Demi My Slave (In-Editing...)Where stories live. Discover now