♔BAB 024♔

25.8K 327 49
                                    

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

"𝕮ik Qaisara."

Lamunannya terus terbang melayang. Qhyla terus menoleh. Kelihatan Isyraf dan Rihanna dari jauh menghampirinya. Qhyla tersenyum paksa lalu menunduk hormat pada Isyraf.

Manakala Isyraf pula tenang saja membalas tatapan Qhyla, Farhan dan juga Lalissa. Dia tidak hiraukan apa-apa melainkan gadis ini. Qhyla Qaisara.

"Cik Lalissa, selamat kembali." Rihanna tersenyum palsu lalu menunduk sedikit.
Lalissa mengangguk.

"Terima kasih, slave Rihanna." Rihanna terus mendongak kembali. Agak terkesan dengan panggilan yang Lalissa gunakan untuk memanggilnya.

Slave.

Hamba.

"Nampak macam ada perkara mustahak yang Tuan Farhan nak bincangkan dengan Cik Lalissa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nampak macam ada perkara mustahak yang Tuan Farhan nak bincangkan dengan Cik Lalissa. Kalau macam tu, saya nak pinjam Cik Qaisara buat sementara." Isyraf maju kehadapan dan dengan perlahan memaut dan mengenggam kemas tangan Qhyla.

"Isyraf..." bagaikan terkatup bibir Qhyla.
Hendak membantah pun tidak mampu.
Kerana Isyraf lelaki yang sangat baik dan prihatin padanya.

Walaupun Isyraf pernah menipu dirinya?
Qhyla mengertapkan bibir.

"Hn, sangat mustahak. So, you all can get away from both of us." Kata Farhan dengan ketus. Dia membahang apabila melihat Isyraf yang cuba untuk rapat dengan slavenya. Farhan membalas tatapan redup dari Qhyla.

"Maafkan saya, Tuan Farhan. Bukannya apa, tapi saya rasa tak perlulah Tuan nak gunakan kata-kata yang kesat. Kalau Tuan nak halau kami, beritahu je. Kami akan pergi." Ujar Rihanna dengan beraninya sebelum dia beredar.

Isyraf kini kembali tersenyum tenang.

"Jom, Cik Qaisara." Qhyla akur saja. Perlahan, kakinya mula melangkah untuk menyusuli Isyraf. Semakin dia jauh dari pandangan Farhan, semakin itu jugalah hatinya rasa sakit bila melihat Farhan bersama dengan perempuan lain.

S1: Demi My Slave (In-Editing...)Where stories live. Discover now