♔BAB 017♔

33.1K 433 39
                                    

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

"𝕾o, masturbrate huh?" Qhyla segera menarik tangan daripada meyentuh payudaranya sendiri.  Dia terkejut melihat kehadiran orang asing yang melihatnya melakukan hal privacy begini. Alamak!

Khantoi!

"Just alone like this? Puas ke?" Iqbal menyeringai nakal lalu menarik kembali langsir putih itu. Meneliti wajah gadis itu, dia pun sudah tahu dan kenal siapa diri Qhyla.

"A... Awak ni siapa?" Qhyla berusaha keras untuk menutupi kedua-dua payudaranya yang terdedah. Dia pun tidak tahu kenapa dia tidak berbaju. Apabila melihat kehadiran seorang lelaki yang tidak dikenali, dia mula rasa tegang.

"Wait, kau ni budak baru tu kan?" Tanya Iqbal dengan sebelah alis dinaikkan. Qhyla tergamam. Dia tidak tahu apa yang lelaki itu maksudkan. Adakah lelaki itu mengenalinya?

"Awak kenal saya? Siapa awak ni?" Iqbal terkekeh mendengar pertanyaan itu. Baginya, Qhyla memang sangat polos.

Wajah gadis itu dipandang lebih dekat lagi oleh Iqbal. Membuatkan Qhyla terpaksa memundur ke belakang sedikit demi sedikit kerana ketakutan jika Iqbal melakukan sesuatu yang buruk padanya.

"Tengku Fiq Iqbal." Singkat Iqbal memberitahu namanya. Qhyla perlahan-lahan membuka kelopak mata. Memandang Iqbal tidak percaya. Baru dia tahu dan kenal siapa Iqbal kerana melihat dari dekat begini.

"Tengku? Maknanya... Awak juga dari kerabat diraja?" Teruja Qhyla menyoal Iqbal.

"Itu tak penting. Yang peliknya sekarang ni, kau sakit apa sampai bertelanjang macam ni? Tak malu eh?" Iqbal mula duduk di birai katil. Memperhatikan saja lekuk badan Qhyla yang agak menggoda di matanya.

Qhyla menggeleng kepala.
"Saya tak tahu. Bila saya sedar saja, diri saya sudah begini. Dan bila keadaan saya telanjang, saya rasa ketegangan."

"Sebab tu ke kau masturbrate tadi?" Sontak Qhyla menutup kembali wajahnya yang sudah merah seperti tomato.

"A... Awak sudah nampak semuanya?" Iqbal terkekeh lagi. Dia mengangguk perlahan.

"Kenapa? Kau malu? Kenapa tak sambung lagi? Cepatlah sambung." Desak Iqbal lalu kembali ketawa. Dia juga pernah melakukan apa yang Qhyla buat tadi seorang diri di dalam biliknya. Jadi, dia tidak kesah jika melihat Qhyla memuaskan nafsunya di sini. Dia sudah biasa namun bawahnya itu pula sudah menegang.

Qhyla terdiam saja sambil menunduk dengan rona merah di pipinya. Dia sungguh malu kerana tertangkap basah oleh Iqbal.Qhyla melirik Iqbal dan dia terkejut. Iqbal masih memandangnya itens.

"Are you a slave?" Qhyla terus dongak dan menatap Iqbal. Bagaimana lelaki itu boleh tahu secepat ini?

"Saya..."

S1: Demi My Slave (In-Editing...)Where stories live. Discover now