CRT REPRINT! ORDER KINI DIBUKA!

1.6K 26 2
                                    

Assalamualaikum, semua. Lama Cik SA tak muncul di wattpad, kan? Biasalah, sebab tak ada buku baru. Nanti ada, barulah Cik SA akan terpacak semula kat wattpad ni. Hehe

Btw, nak announce bahawasanya....

CRT YANG DITUNGGU-TUNGGU SUDAH SIAP REPRINT!!!

Ya Allah, lama sungguh penantian CRT ni. Tapi tak apa, better late than never. So, yeah. Alhamdulillah. I'm so so so happy. Jadi dengan ini, Cik SA juga nak announce yang pre-order untuk CRT kini DIBUKA. Cik SA buka sampai 15 Julai. So ada dua minggulah. Lepas tu, akan ambil stok dan mulakan proses pengeposan.

Buat yang berminat, korang boleh whatsapp di nombor: 019 465 3581

Nanti Cik SA akan reply dan bagitahu details. CRT ni juga boleh dikombokan dengan novel Cik SA yang lain. Korang boleh tengok segala info untuk order ni (plus kombo-kombo yang ada) di instagram Cik SA, iaitu ciksara_aisha. Kalau belum follow, please do so. Banyak Cik SA share pasal karya-karya dan penulisan Cik SA kat situ.

And for info, CRT tak masuk kedai dah, ya. Sebabnya novel ni novel lama. Terbitan tahun 2013. Reprint ni pun atas permintaan ramai. Kalau tak, memang CRT tak ada dah. Jadi rare item yang mana seller ambil kesempatan jual mahal, up to RM50 tanpa postage. Padahal harga CRT ialag RM24 sebuah. Ada juga kes penipu yang tipu reader Cik SA. Dia cakap ada stok CRT, jual dengan harga mark up tinggi, bila reader bank in duit, dia tak pos-pos pun buku. Jahat sungguh manusia macam ni!

Okay, enough pasal orang yang menyakitkan hati. Kita balik pada order CRT semula. So yeah, pendek kata...CRT kini ready to be ordered. Whatsapp saja Cik SA. I'll be waiting for you.

Thanks in advance!!

Love, SA


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CHAN RAK TER...AKU CINTA KAMU (Published)Where stories live. Discover now