" Would you let me lead you even when you're blind?
In the darkness, in the middle of the night
In the silence, when there's no one by your side
Would you call in the name of love? "Cu ochii închiși și degetele-mi unduinduse jucăuș pe plapuma caldă, melodia din căști îmi umple sufletul cu speranța înșelătoare că iubirea ar putea învinge orice obstacol.
Un surâs nevrotic îmi schimbă expresia feței când realizez că probabil am cântat atât de tare încât Clarissa m-a auzit prin peretele subțire ce desparte camerele noastre.
În ciuda întâmplărilor din ultima perioadă, sufletul mi-e liniștit, împăcat, de parcă știe cumva că și după cea mai teribilă furtună, tot iese soarele.
Un mesaj pe telefon întrerupe pentru câteva secunde volumul dat la maxim al melodiei ce îmi dă starea aceasta de bine și gândul că reacția Clarissei la vocea mea "minunată" nu a întârziat să apară, îmi mai fură un surâs.
Dar când ridic telefonul de pe perna de lângă mine, numele persoanei care mi-a furat inima îmi captează atenția.
Ceva bate în cavitatea mea toracică și mă tot întreb cum de e încă la mine când sunt atât de sigură că îi aparține lui.
R: E greșit să îmi doresc cu atâta ardoare să fii acum lângă mine? Știu că am zis că o luăm încet, însă e un chin pentru mine să fiu lângă tine și să nu te pot atinge așa cum mi-aș dori..
Cuvintele sale îmi fac pieptul să se zguduie din pricina bătăilor repetate și accelerate ale organului ce se precipită.
Și în acest moment chiar nu îmi pasă dacă mâine se va prăbuși cerul, se va stinge soarele sau va veni sfârșitul lumii.
Pentru că îmi doresc să fiu lângă el în cel puțin aceeași măsură în care își dorește și el.
Și nu mă interesează câtuși de puțin câte persoane va răni iubirea noastră, pentru că ignorarea ei ne rănește pe noi.
A: Vino să dormi cu mine, îi răspund eu imediat.
R: Nu că mă plâng, sau ceva, dar patul tău e prea mic pentru amândoi. De ce nu vii tu? Ps: dacă nu vrei, vin eu, chit că voi dormi mai mult pe jos, scrie el, adăugând un emoticon ce râde.
Cât mă bucur că mi-am făcut un duș în urmă cu vreo 30 minute, înainte să mă bag în pat, pentru că nu aș mai fi avut răbdarea necesară acum, când toată ființa mea îmi spune să fug cât pot de repede spre el.
Îi răspund rapid, spunându-i că ajung în 15 minute și, după ce îmbrac un neglijeu roșu pe sub hainele alese întâmplător, chem repede un taxi.
Aștept în fața campusului până mașina galbenă cu însemne ale companiei care o deține, oprește lângă mine.
Urc pe bancheta din spate și îi comunic adresa domnului în vârstă, cu părul cărunt și sprâncene dese ce pot fi ușor asemănate cu două omizi răzlețe.
Ieșim în scurt timp din perimetrul universității și citesc ultimul mesaj al lui Riley ce îmi spune că părinții lui nu sunt acasă, ceea ce mă face din nou să zâmbesc. Pentru că nu intenționam oricum să sun la ușă, doar în cazul în care o găsesc încuiată.
Când mașina parchează în fața casei lui, îi plătesc șoferului cursa lăsându-i și un modest bacșiș, și urc temătoare scările de la intrare, urmate apoi de scările ce duc la etaj, spre camera lui.
Când ajung în fața ușii aud melodia Pillowtalk a lui Zayn Malik rulând la volum maxim.
Deschid ușa și el stă așezat pe pat, cu nelipsita carte în brațele lui. Își ridică privirea spre mine și îmi zâmbește duios.
Arunc hanoracul pe jos și ma așez în poala sa, cu fața spre el, sărutându-l pasional.
Mâinile sale se mulează perfect pe fesele mele și geamătul ce îmi scapă printre buze nu poate fi mascat nici de bass-ul melodiei.
Când sărutul încetează, mă privește din nou zâmbind.
— Uau, pentru ce a fost asta? Întreabă el.
— Pentru că mi-a fost dor de tine, răspund sincer.
Își lipește buzele de ale mele într-un sărut pasional, iar eu îi permit limbii lui să îmi exploreze întreaga cavitate bucală, intrând într-un vals încins cu a mea.
Buzele lui coboară încet pe gâtul meu, făcându-mi pielea de găină, în timp ce mâinile lui îmi îndepărtează bluza și îmi desfac sutienul.
Îmi palpează sânii cu mâinile sale ferme, ceea ce îmi face mameloanele să se întărească instant, făcându-le perfecte pentru limba sa ce le înconjoară jucăuș.
Sunt pe punctul de a exploda deși încă nu s-a întâmplat mare lucru și nerăbdarea îmi întunecă gândirea.
Îl împing pe spate și îi deschid cu îndemânare șlițul pantalonilor ce sugrumă umflătura de sub ei.
Mânat de aceeași senzație euforică ca a mea, îmi prinde coapsele și printr-o dovadă de putere, inversează rolurile plasându-mă pe mine sub trupul său puternic, dominându-mă complet.
Mă sărută intens, mușcându-mă cu putere de buza de jos. Senzația de durere amestecată cu dorința intensă și gustul metalic al picurului de sânge apărut pe buza mea, mă fac să tremur sub trupul lui gol.
Abia când degetele sale pătrund în interiorul meu, observ pantalonii mei ce nu știu când au ajuns pe podea, lângă lenjeria roșie, dantelată.
Mișcările sale de înainte și înapoi întețesc tremurul corpului meu și mă fac să-mi doresc mai mult ca niciodată să îl simt în mine.
Îmi înfig unghiile scurte în carnea de pe spatele lui plin de mușchi și îi mușca la rândul meu buza.
— Fă-mă a ta, îi șoptesc eu mai mult gemând, trăgându-l mai aproape de mine.
— Ești deja a mea, cum și eu sunt al tău, îmi spune încet, trăgând cu buzele de lobul urechii mele și făcându-și loc între picioarele mele, penetrându-mă cu mișcări line, menite să mă facă să simt că zbor.
Ce a urmat de aici sunt doar detalii, însă la scurt timp trupurile noastre goale erau la fel de apropiate ca inimile și degetele mele firave se plimbau jucăuș pe pieptul lui gol.
Îmi plasează un sărut dulce pe frunte și rostește cuvintele ce au început să însemne pentru noi mai mult decât un te iubesc.
— Pentru totdeauna.
— Pentru totdeauna, îi confirm eu.
Și în acest moment și eu și el știm că indiferent unde ne va duce viața asta, vom sfârși împreună. Pentru că nimic, niciodată, nu va putea șterge sentimentele ce le-am trăit doar împreună.
CITEȘTI
Aimee: Soldați În Războiul Iubirii
General Fiction" Povestea noastră a început cu stângul. Nu a fost dragoste la prima vedere și nici nu am fost fericiți de la început. Dar când am reușit să îi dărâm zidurile din jurul inimii, am gustat un strop din savoarea fericirii. Și poate ar fi fost de...