•Check if she dead

Chapter 12.
📖•-•-•🌿-•-•-•📚

Brawl
- A brawl is a disorderly fight involving a group of people, often chaotic and violent, with physical blows exchanged and little regard for order or rules.

🪷

🪷

TUESDAY

Ja'Aliyah's POV:
📍Air Bnb

7:00 PM

"Yuh know seh Peta-gaye come up a shop today come a ask if we see her father."

"Which Peta-gaye dat?"

"Fi Mass Joe daughta."

"Oh brah."

"Yeh m'love. She a seh she nuh see him two weeks now."

"So fi her father missing two weeks ago a now she choose fi put out notice seh him missing?"

"That mi a say too."

"Mi nuh really care still because Mass Joe a big big pervert. Lucky seh mi neva chop off him hand a gi him fi hold."

Memba Dom seh him nah live fi see the next day. What if?

"That's why when she a talk mi not even a pay her mind to that. Mi have a good feeling seh him use to sex her off. That mi did a hear one a e time dem. Plus her mother siddung and know about it and nuh say nothing at all. Maybe that's why she not even interested fi know about his whereabouts."

"Mi memba when we deh a shop and dem did a talk bout it but that a fi dem business either way. That nuh have nothing fi duh with mi."

It nuh make no sense mi put in my two cents because that nah guh change nothing. Yes, mi sorry seh Peta-gaye haffi guh through something as traumatic as that but there's nothing I can do about it. All she need fi duh a get the fuck outta the house.

Mi nuh know how some mother suh wutless. Imagine yuh man a sex off yuh child and you allow that. Execution fi rape and the bystanders.

"Anyways mommy later, mi aguh see weh suchman deh pon."

"Arite mi baby stay safe and tek care."

After hanging up the phone I make my way down the stairs, towards the sound of music.

Him really come a swim without mi.

"B how you come out here so and a swim without me?"

"Come in then nuh."

"No mi nuh wah get mi hair wet."

So how you just a ask the man why him guh in without you? Yuh sure yuh head screw on good?

"Liyah come ina the water." he spoke getting out of the water.

"Doh touch mi inuh." I screamed running away.