Power of Prayer

Chapter 55.
📖•-•-•🌿-•-•-•📚

🪷

🪷

Two Months Later

OMNISCIENT POV:

"A time we put the man to rest inuh, a bout two months now."

"Aunty we affi wait poh Liyah."

"We been a wait poh Liyah, what if she nuh mek it? E ma-

"Come outta blclt dis! Mi daughter haffi mek it."

"Yuh nuh hear the doctor seh it's a 95% chance if she do survive she aguh brain dead. Yuh a siddung a wait poh wah dead gyal."

As soon as the words were out of his mouth, he was swallowing back every syllable with the force of Dominique's fists.

"Weh dat fah bad bro? A mi mek uh drop soap ina prison?"

"Jesus! Nooo Dom!"

Her attempt to stop what was about to unfold was a waste, as there was now a bullet lodged between their second cousin's forehead.

Aunty was in shock as she covered her mouth and looked at the man that laid lifeless on her wooden floors.

"Cho bomboclaat! Sorry bout dat aunty but him did a work fi it."

Dom's thought: The man hear me and mi dawg dem a run wah joke and nuff up him bloodclaat self in deh bout mi drop soap ina prison. Mi not even suck pussy suh how mi fi guh the batty road? Chat too blclt much.

He made a phone call and about fifteen minutes later the house was spotless as if nothing had happened.

🪷

🪷

"Dem ina witness protection chaagie, how the fuck we aguh dealid dat?"

"Find a way." Macka calmly said to the man.

"but boss."

The sounds of the guns clicking visibly frightened him as he briskly turned and walked away before saying he'd be right on it.

They were looking for Charity and her sister who were under witness protection.

Up to this day they were still puzzled on how they were able to escape, the driver that had carried them was found by the side of the road with three bullet holes in his face . It seemed as if they had taken the bus and drove it to the police station. The tracker on it shows that it had been in a junk yard.

"From Esco gone the other don dem a try tek ova the business and run e place. We affi get a plan in place if one a dem actually try fuck dem self." Chippy spoke puffing his scliff.

"All dat to."

"Anyways aunty a seh she ready fi bury e dwg inuh."

"Eee suh she nah wait poh Liyah?"

"Yeh but she been a wait fi true, think a time we put the man at rest."