A-12

89.9K 3.5K 63
                                    

Bütün gece uyumayan, üstüne bir de erkenden hava alanına gelen ışıl oturduğu Kahveci de kendisine gelmek için içtiği kahveler den 3. sünün sonunda gelebilen Pelin'i görerek yanına gelmesini bekledi.

" çok mu oldu geleli? " bir yandan çantasını yan sandalyeye bırakan Pelin ışıl'ın karşısına oturdu.

" Yok çok olmadı " keyifsiz olduğu ses tonundan bariz bir şekilde anlaşılan Işıl ile kaşları çatıldı.

" neyin var senin? Dünkü yemekte mi bir şey oldu. " diye sorarken ilgiyle Işıl'ın tepkisini beklemeye başladı.

"Dün atıştık yemekte. Bütün gece de uyuyamadım. "

" Neden ? Ne oldu durduk yerde? " konuşurken bir yandan da olayı kavramaya çalışıyordu.
Kahvesinden bir yudum alırken bir süre sessiz kalan Işıl sonunda kafe de gezdirdiği bakışlarını Pelin de sabitledi.

"Dergideki röportaja takılmış. Neymiş neden hayatımda özel biri yok demişim , o benim hayatımın neresindeymiş falan filan. Yok İşte hep o çabalıyormuş. "

" Ne demek hep o çabalıyormuş? "

"Off Pelin hiç bilmiyorum. İnsan hiç düşünmez mi? Biz normal bir şekilde tanışmadık aramızda mesafe bırakması çok normal diye " sallandırdığı suratı ile konuşan ışıl ile konuyu değiştirdi Pelin.

"Eee bahsettin mi tatile çıkacağımızdan?" Alayla gülen ışıl kahve bardağını elinde çevirirken cevap verdi.

"Fırsat mı bıraktı? Sen aylarca yemek yemek diye başımın etini ye, sonra yemeğe çıkalım her şeyi berbat et ama merak etme adamları uçurur hemen haberi. " Pelin yanına gelen görevliden uçağın hazır olduğunu öğrenince asık suratı ile oturan Işıl'ı yerinden kaldırırken yan sandalyede duran çantasını da eline aldı. Ayaklanan Işıl'ın koluna girerken konuştu.

" Aa asma bakayım suratını. Şimdi olan her şeyi unutuyoruz veeee tatilimizin keyfini çıkarıyoruz. " Pelin'in büyük heyecanla söyledikleri ile gülmeye başlayan ışıl merakla sordu.

" sahi nereye gideceğiz biz? "

"Onu da gidince öğrenirsin." Derken geçmesi için Işıl'a yol verdi.

*******
Dün gece sabaha karşı uyuya bilen Ateş geç de olsa şirkete ki odasına doğru yürürken hemen ardından odasına giren Semih'e bakmadan konuştu.
" söyle bakalım Semih sabahtan beri bir karın ağrın var belli "
" Efendim ışıl hanım bu sabah arkadaşı Pelin hanımla birlikte tatile çıktılar. "
Semih'in söyledikleri ile daha da meraklanan Ateş devam etmesi için Semih'i bekledi.
"Öğrendiğimiz kadarı ile 10 gün sürecek olan tatil için Maldivler'i tercih etmişler. Yolculuk için ise Pelin hanımın babası Kemal Şahin'in özel uçağını kullanmışlar. "

" şimdiye kadar neden haberim olmadı benim. "

" Herhangi bir yolcu uçağında kendi adlarına rezervasyon olmadığını için anca bu sabah haberimiz oldu. "

" Tamam Semih sen çıkabilirsin, Selma'ya söyle odama gelsin. "

Aradan geçen bir kaç dakikayı elindeki kalemi döndürerek geçiren Ateş içeri giren Selma ile kalemi masaya bıraktı.

" Beni çağırmışsınız"

" Işıl Sencer'in bütün sosyal medya hesaplarını her yarım saatte bir kontrol edip bana bilgi vermeni istiyorum Selma attığı her fotoğraftan her konumdan haberim olacak. "

" Peki siz nasıl isterseniz. "
*********
"Hayatımın sonuna kadar burada yaşayabilirim ben " plajda bulunan şezlonglara yayılmış adanın keyfini çıkarırken muhabbet ediyorlardı. Yan tarafında duran içeceğine uzanırken cevap verdi Pelin'e.

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin