31 - New Hottes Guy, Taehyung🌸

1.1K 162 135
                                    

"Mulai sekarang ini aku akan tinggal di sini dengan korang berdua!"

"Hah?!"

"Dan aku juga akan bersekolah bersama-sama korang!"

"Bwoyah?!"



Terkejut Yeowoo dan Yoongi apabila mendengar kenyataan yang Taehyung keluarkan itu. Dan dalam hati Yoongi mula berkata. "Nanti aku takda masa nak bersama-sama dengan Yeowoolah ni. Ish!" haih bang, hati tu dah mula pikir pasal pompuan yang kat sebelah tu ke?

"Jadi esok aku mesti siap-siap. Huhuhuhu..." Taehyung bercakap seorang diri lalu tergelak dan membuat Yeowoo dan Yoongi memandang sesama sendiri dengan wajah kepelikkan.
















"The world has change!~♪"


Mata Yeowoo terbuka luas apabila alarm handphonenya tiba-tiba menjerit kuat. Matanya ditonyoh-tonyoh. Mukanya berkerut marah.

"Ni mesti Nami pi tukar ringtone alarm aku ni. Aku bako kang rumah dia, sekali dengan syarikat yang Namjoon kerja aku bako! Huh!" itulah Yeowoo. Kalau mood bangun pagi dia di kacau. Semua jenis mamalia, reptilia, amfibia semua benda yang keluar dari mulut dia, semua dia nak bakar. Yang salah, tak bersalah semua ada, bila mood bangun pagi dia dikacau. Macam tadi, Nami yang buat salah, Namjoon pula yang nak kena bako dalam syarikat dia.


Yeowoo menyerabutkan rambutnya dah sampai macam sarang tebuan dah rambut dia tu.



Dakk.. Dakk.. Dakk..

Garrrgg!!



"Sung Yeowoo! Cepat bangun harini kita akan kesekolah dengan lebih cepat!"

"Warrghh!!" terkejut Yeowoo apabila Yoongi yang telah siap berpakaian sekolah membuka pintu sliding bilik dia dengan kuat dan melaung. Terus tangan Yeowoo diraih dan menarik gadis itu kearah bilik air.

"Mandi cepat!"

"Apahal kau ni haaahh!!!!!" Yeowoo menjerit marah dari dalam bilik air. Dah kenapa musang ni. Pagi-pagi buat aku takda mood nak pergi sekolah. Akibat geram, Yeowoo mencapai berus jamban lalu di baling kearah kepala Yoongi. Berus itu mendarat betul-betul diatas kepala Yoongi dan membuat lelaki itu kesakitan.

"Haram jadah" carut Yoongi lalu menyepak pintu bilik air.


















"Annyeong!" berseri-seri muka Taehyung apabila sampai di dapur dan menyapa dua orang makhluk yang mukanya masam mencuka dan keadaan amatlah sunyi sampai Taehyung rasa awkward sangat.

Biarpun hendak ke sekolah, Yeowoo dan Yoongi masih lagi bergaduh dan telah....

"Yahh!! Tunggulah!"

... Meninggalkan Taehyung di belakang.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
nice to meet you, gumiho | mygWhere stories live. Discover now