ㆁ11

16.6K 900 18
                                    

'Bumm'

Bunyi letupan jelas kedengaran di club itu. Club menjadi huru-hara . Manakala The Starlet Reds terus bertindak melepaskan diri dari pelukan the badboys.

Faqiy , Rafiq dan Reezril lekas menyeimbangkan badan setelah ditolak . Raezz dan Faris berdiri dari sofa yang tidak jauh dari mereka. Menapak perlahan-lahan apabila melihat situasi tegang.

" Kita orang kena gerak dulu. Ada hal."

Mendatar suara Isyae. Pistol yang berada di tepi pinggang dipegang. Tiba-tiba mereka dikejutkan dengan suara seseorang

"Well well well. Look who are here. "

Sinis sahaja bicara gerangan itu. The badboys dan The Scarlet Reds  memaling muka mereka ke belakang . The Scarlet Reds mengerut dahi. Bala apa pulak yang datang ni.

' Damn'

The badboys laju memandang antara satu sama lain dengan mereka. Rafiq menyengetkan kepala. Dia menayang smirk ke arah suara itu .

Tengku Danial Najmi.

" Tak sangka jumpa kau kat sini lagi, my ex-bestfriend . And kau juga Raezz, my cousin but its long time ago ."

Katanya sinis sambil menepuk perlahan tangan .Raezz mengangkat kening sebelah. Riak wajahnya kosong. Danial memandang sejenak dan menyeret kaki ke arah The Scarlet Reds pula .

" Hei , lupa pula ada tiga gadis cantik di sini. "

The Scarlet Reds menahan geli . Danial mendekati Isyae dan cuba mengusap pipi Isyae tetapi pantas Isyae memulas tangannya.

Adreana yang berada di kiri Isyae terus mengeluarkan pistol . Diacu pistolnya di kepala Danial . Qaisya di kiri turut mengacukan pistol di kepala Danial. The badboys terpana.

" Biasanya musuh kita orang keturunan Jepun je . Korang ni mesti kumpulan baru yang sudah dihebohkan dalam semua kawasan ." Ujar Danial sinis.

The Scarlet Reds menatapnya bosan .

" The Scarlet Reds. " Kata Danial pendek .

" Ishaan! "

Jerit danial memanggil nama Ishaan. Ishaan sebenarnya adik kepada Danial . Tengku Iman Ishaan nama sebenarnya. Laju Ishaan turun tangga dari tingkat atas. Terpelahan langkah apabila melihat The Scarlet Reds . Wajah yang naif tadi terus bertukar hot looked. Sempat dia tersenyum sinis.

" So welcome in this trap. Actually , in our hell ." Langkahnya menuju ke arah Danial tetapi melencong ke arah Isyae. .

" Isyae, watch out ! "

jerit Adreana dan Qaisya. The badboys terus berpaling ke arah Isyae. Melihat Isyae dalam kelekaan , laju Ishaan menumbuk perut Isyae . Isyae terbelakang sambil memegang perut . Reezril yang sedang berjalan ke arah Isyae dihalang oleh kuncu-kuncu Danial yang berada di sisi . Qaisya yang melihat terus menumbuk rahang Danial.

" Ini untuk kau .  "

Muka Qaisya merah walaupun samar-samar. Isyae memandang tajam ke arah Ishaan. Ishaan membuat mimik muka .Bibirnya dimuncung .

" Is it hurt to you ? "

Isyae geleng. Isyae cuba bangun tanpa bantuan siapa-siapa." Kalau kau hebat sangat , kita lawan satu sama satu. Ada berani? "

" Ish . Still boleh bangun walaupun dah kena tumbuk ? "

Isyae mengetap bibir.  Ishaan menyuruh Isyae datang dekat ke arahnya .Isyae terus menyerang Ishaan. Mereka berdua berentap di atas lantai . Ishaan bangun setelah lunyai dikerjakan Isyae .

Badboys Vs Mafia Girls | completeWhere stories live. Discover now