ㆁ23

11K 627 26
                                    


Bunyi siren di dalam markas berbunyi. The badboys , Kayinata Aisyeike , Isyae dan Qaisya mula kalut ke hulu ke hilir . Ada kebakaran ke ?

Naufal menghampiri komputernya dan dia menggerakkan tetikus lalu memusingkan kepala memandang Rayyan.

" Rayyan . Kita dapat alamat dari seseorang . "

" Dah tu tak reti nak sambut ke panggilan video tu ! "

Balas Rayyan dingin . Naufal menjeling tajam. Kau ingat kau tu savage macam Suga . Marah je tahu.


Terus Naufal tekan tetikus .  The badboys dan dua orang gadis pula berdiri diam di belakangnya . Muka seseorang bermata sepet yang duduk sambil bersilang kaki terpapar pada skrin besar .

" こんにちは敵残念ながら "
- Kon'nichiwa teki zan'nen'nagara -

Aisyeike Kayinata tersenyum senget mendengar suara Jepun menyapa mereka . The badboys hanya terpinga-pinga . Rayyan segera mencapai mic kecil di hadapannya .

" なぜちょうど今起きるのですか?"
-Naze chōdo ima okiru nodesu ka?-

Lelaki Jepun itu tertawa kecil mendengar suara Rayyan yang Agak dingin. The badboys mengerutkan dahi kecuali Isyae dan Qaisya . Tidak faham langsung perbualan yang mereka bicarakan.

Ingat dia orang faham? Haish!

" 私たちと傲慢 "
- Watashitachi to gōman -

Adam menyampuk sambil menjulingkan mata . Reezril dan Raezz sudah menyerabaikan rambut mereka . Faris pula menepuk dahi . Tiba-tiba Faqiy mengangkat tangan. Membuatkan mata-mata menumpu ke arahnya .

" Both of you . Can you guys just speak in English? Err.. Sorry. We can't understand what're both of you talking about . "

Semua mata memandang ke arah mereka the badboys . Semakin kuat gelakan lelaki jepun itu . Isyae dan Qaisya sudah menggelengkan kepala mereka . Buat malu sahaja Faqiy ni. Dah tak faham, buat-buatlah faham. Aryan mengetap bibir lalu dihampiri The badboys dan dihempuk kepala mereka satu persatu. Ya itu dia, our savage.

" Itulah . Lain kali belajar elok-elok dalam kelas . Bukan belajar belasah orang di luar kelas. "

Mereka berempat tercebir-cebir mulut apabila mendengar luahan nanahan telinga daripada Aryan . Apa? Ingat kita orang kisah ? Rayyan mendengus geram .

" Sorry Sahabat . Aku sekarang ada dalam Malaysia . Nak jumpa korang punya pasal ."

Lancar lelaki Jepun itu berkata. Senyuman nipis masih terlakar di bibirnya. The badboys terpaku mendengar tutur bicara lelaki itu. Terperanjat pun ada.

He can speak in Malay !

" By the way , nama aku Hikaru Eithan . Kacukan Jepun -Malaysia . Jadi , balik nanti kita berkenalan ya. " Tambahnya lagi. Mereka hanya mengangguk tanpa mengeluarkan apa-apa suara .

Badboys Vs Mafia Girls | completeWhere stories live. Discover now