ㆁ24

10.7K 607 55
                                    

' I am so into you. No matter what goes into our way. '

🍃🍃🍃🍃

Reezril mengetuk pintu bilik Isyae . Seminit kemudian, pintu dikuak dari dalam dan selamba Reezril masuk . Isyae merenungnya tajam .

" Kau nak apa ? "

" Sini kejap . Aku nak bagitahu sesuatu . Kau lambat , aku kiss bibir kau . "

Ugutan Reezril menyentakkannya. Bibir lagi? Kenapa kaum lelaki suka menggertak kaum hawa dengan amaran macam tu? Mentang-mentang bahagian bibir sangat sensitif pada kaum hawa .

Dia mula melangkah perlahan ke arah Reezril . Tanpa diduga , Reezril terus menarik lengannya menyebabkan Isyae terduduk di atas riba. Gadis iti cuba berdiri semula tetapi terduduk lagi di atas pangkuan Reezril apabila jejaka itu memeluk pinggangnya erat.

" Just stay beside me. You know what , I love this position ." Bisik Reezril di telinga Isyae . Dicium perlahan sehingga telinga Isyae merah . Isyae mencubit lengannya perlahan . Gatal mamat ni! Ikat dekat pokok kang!


" Kau nak apa ni sebenarnya ? "

" Ouhya, aku lupa. Nak cakap tadi tapi kecantikan kau jadi penghalang. Actually aku nak ajak kau , pergi night date . "

Isyae mengerutkan dahinya.

" Night date ? Ke mana ? "

Reezril menggulingkan matanya . Dia melepaskan pelukannya terhadap Isyae .Tanpa menjawab soalan Isyae, Reezril berjalan menuju ke arah pintu . Dia memusingkan kepalanya .

" Kalau kau tak nak , kita tak perlu pergi . Kalau kau nak , siap sekarang . Aku tunggu dekat bawah ."

Isyae ternganga . Kelibat Reezril yang sudah pergi dipandang . Hari ni rasanya ramai yang menjadi savage tiba-tiba .

Isyae hanya mengendahkan .  Terus mengheret kakinya ke arah almari pakaian . Diambil mana-mana baju yang sesuai dan disarung pada tubuhnya . Dia melihat dirinya sejenak di dalam cermin.  Okay cun ! Sedikit bedak dicapai ditepek pada muka serta lip balm dioles pada bibirnya .

Pintu bilik yang terbuka ditutupnya perlahan . Isyae menuruni tangga sambil melihat orang di tingkat bawah . Ada bayangan Reezril dan rakan-rakannya yang duduk di atas sofa di hadapan televisyen diperhatikan sejenak.

Isyae mendapatkan Reezril di sofa.

" Zrill . Kaja . "

" Kau orang berdua nak pergi mana ni ? " Soal Naufal dan Qaisya serentak .

Isyae menundingkan jarinya ke arah Reezril .' Tanya mamat ni '. Reezril hanya mengangkat kening sebelah dengan menayang poker face .


" Orang nak pergi night date . Korang jangan nak menyibuk . Tumbuk sekor-sekor nanti kalau aku terjumpa ."

Reezril berdiri dan melangkah keluar bersama Isyae tanpa menoleh . Sempat Isyae melambai tangannya kepada mereka yang sedang menonton filem seram di ruang tamu .

Badboys Vs Mafia Girls | completeWhere stories live. Discover now