Episode 45. - Charity Kiss!

106 22 2
                                    

Author Note:

Okay, here we go again.








PLEASE VOTE⭐
LEAVE SOME COMMENTS💬
AND LIVE IN YOUR FANTASIES🌈

Be one of a kind, Oh_Carol

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3rd person POV.

"KENAPA DIA BOLEH BERADA DISINI, HUH?!" Tanya Jannine separuh berbisik namun dia pastikan setiap ayat yang diucapkan sengaja ditekan agar Wayo tahu bahawa dia benar-benar serius mengucapkan nya!

"Mana lah Nong Yo tahu Phiiiii........ Dia bukan kah ada kaki, maka dia berjalan lah kesini, kalau tidak pun, mungkin sahaja dia terbang! Siapa tahu kan?!" Bidas Wayo sambil melipatkan kedua belah tangan nya di dada sama persis seperti mana Jannine sedang bertingkah sekarang ini.

Kedua-dua kembar ini sedang bersandar punggung di island table sambil melipatkan tangan di dada dan membuang pandangan musykil pada dua orang susuk tubuh yang hampir sama tinggi itu dengan perasaan jengkel...., terutamanya si gadis, namun rasa jengkel nya itu hanya tertuju khas buat lelaki berkulit Tanned.

"Sejak bila mereka berkawan?!!" Tanya Jannine perlahan ditelinga adiknya dengan nada tidak puas hati.

"Entah!"

"Lalu sekarang kita akan melakukan apa? Halau sahaja kan?" Tanya gadis itu lanjut beserta senyuman Setan nya.

"Jangan Phi! Phi gila ya?!"

"Lalu?"

"Biarkan sahaja dahulu, kita lihat lah nanti bagaimana."

"AH! Jika bergini, maka Phi ingin pulang!"

"Jangan! Nanti dia anggap Phi kalah!"

"Yo, ini bukan game! Ini realiti, faham?!"

"Kalau Phi sedar ini realiti, then face it! Jangan jadi pengecut!" Cabar Wayo berbisik.

"Sial! Siapa takut?!" Bidas nya lalu membalik kan tubuh sebelum menuju ke sinki, mencuci segala perkakas yang telah digunakan sebelumnya.

Setelah itu, maka dia pun berlalu menuju ke sofa, duduk bertentangan dengan kedua lelaki dewasa yang sedang sibuk berbincang tentang entah lah! Wayo hanya menurut sahaja dan duduk disebelah Jannine.

Mereka yang khusyuk itu, segera memandang dua wajah yang membawa berlainan ekspresi; yang satu tersenyum dengan riak wajah rasa bersalah manakala yang satu lagi membuang pandangan datar namun haba panas disekitar nya dapat dikesan. Kedua-dua lelaki itu walau pada luaran nya memandang biasa, namun masing-masing mendambakan kedua kembar itu! Ya, sudah tentulah kerana mereka dibawah pengaruh cinta!

"Sudah kenyang?! Then, tunggu apa lagi?! Pulanglah!" Halau Jannine tanpa perasaan.

Dia hanya memandang kaku pada bekal Mac'N'Cheese yang dibuat mama nya kini dilahap licin oleh lelaki Tanned itu tatkala si tiang elektrik memprovokasi nya agar memberi bahagian kepunyaan kepada Joss andai benar mereka sepasang kekasih! Mengenangkan Phana tidak tahu bahawa mereka hanya berpura-pura, maka terpaksa lah dia mengorbankan bekal itu....yang sedikit pun tidak tersisa buat nya. Sial! Semua ini kerana kau lah, Wayo! Kutuk batin Jannine.

"Aw! Sampai hati Honey-Pie menghalau hubby ya...?"
Joss memuncungkan bibirnya, seolah-olah terasa dengan ayat itu.

Jannine terkejut! Benar-benar diluar batas!

"Honey-Pie? Honey kepala otak kau-...... AH!"

Jannine mengatur nafasnya yang sesak, Wayo pula tergigit jari kerana takut. Namun Joss ternyata santai setelah menerima sumpah Jannine, seolah-olah tidak berkesan pada perasaan nya.

THE TUX - Book 2Where stories live. Discover now