Episode 47: Missing Puzzle Pieces!

117 17 10
                                    

Author Note:

Saya mohon sebuah kemaafan
Dari readers sekalian kerana setia menanti update The TUX 2. Sejujurnya, minggu lepas, ketika saya berfikir bahawa hari Sabtu + Ahad nanti akan saya manfaatkan sebaik mungkin untuk update, My Boss.........! Ah, jadi sakit hati sahaja bila membahas semula tentang ini!! I've received Last minutes phone call, katanya ada meeting dan berberapa perubahan baharu perlu dirombak di Office! Dua hari berturut-turut saya berulang alik dari rumah ke tempat kerja! Semua mimpi dan harapan untuk Update, hancur begitu sahaja bersama masa untuk merehatkan badan!
Ahhh.......!!!
Anyway,
PLEASE VOTE⭐⭐⭐
LEAVE SOME COMMENTS💬
AND LIVE IN YOUR FANTASY🌈🌈🌈

(Be one of a kind - Oh_Carol)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dentuman musik berkumandang mengisi seisi rumah kekasihnya! Walaupun agak perlahan, namun tidak mematikan kelicahan serta semangat luar biasa dua insan berlainan jantina itu menghiasi ruang tingkat bawah.

Phana memandang biasan dirinya didalam cermin sekali lagi. Walaupun dirinya diminta sekadar untuk membantu si kekasih sebagai Waiter Super Handsome malam ini, namun ia sedikit pun tidak marah! Malah, berberapa kali dia ketawa besar dalam hatinya mengenang permintaan "Petik jari" itu.

'Adakah begini caranya yang Malaikat kecil ku panggil sebagai hukuman?! Aduhai sayang......, kau terlalu naif dan suci untuk mbezakan antara hukuman dan ganjaran,' gumam hati Phana sambil tersenyum menyindir pada bayangan diri!

Ya, sejak Wayo telefon pagi tadi dan meminta agar dia pulang awal bagi menyertai serta membantu di party kecil mereka berdua (Jannine&Wayo), Phana sudah dapat mengagak pasti inilah hukuman yang dimaksudkan. Lalu, tanpa membuang masa, dia menyelesaikan berberapa tugasan penting di Hotel The Grand Kongthanin dan di Perlabuhan atas urusan perkapalan 'Kongthanin Shipping' yang tertunggak sejak
2 hari lepas! Selebihnya, dia meminta Papanya untuk 'Cover' apa yang patut, termasuk Conduct Meeting di Headquarters. Tuan Kongthanin tidak lagi melenting seperti sebelumnya, cuma dia berharap agar Obsesi anak tunggal nya kali ini bukanlah sekadar bertepuk sebelah tangan semata-mata! Mudah-mudahan begitulah hendaknya, doa Ronny ketika Phana singgah untuk menyampaikan berberapa fail penting.

Dia memandang sekilas pada jam tangan. 17:10 petang! Oh, masih awal! Bisik hati nya.

Dengan menjadikan kawasan mini Garden sebagai shortcut ke rumah Wayo, tangan kiri nya menjinjing sebuah hadiah sederhana besar dalam Paperbag biru tua.

TING!
TING!
TING!

Ketukan sederhana kuat pada gelas sliding Door, mengejutkan sesusuk tubuh yang tekun bekerja di dapur, lalu dengan pantas dia berlari membuka kunci nya.

Soalan pertama yang terpacul dari mulut kecil itu adalah,

"Oh....., Kau?!"

Dan Phana tidak perlu menjawab 'jemputan' itu, sebaliknya melangkah masuk seperti biasa.

"Yo......! Sugar Daddy Mu sudah datang...!" Jerit nya sambil berlalu ke dapur semula.

ZAP!
Hati Phana bagai dicucuk sebilah pedang tajam! Sugar Daddy?! WOW, gadis kecil ini memang bijak untuk mengambil kesempatan menyakitinya, bisik perasaan lelaki tinggi itu.

Berberapa minit setelah itu, terdengar bunyi derapan tapak kaki menuruni anak tangga sebelum seraut wajah manis menyapa nya.

"P'Pha..!" Jerit nya gembira sebelum sengaja melompat kedalam pelukan tubuh tinggi itu.

Dengan kesempatan yang diberikan, Phana menghirup sepuas-puasnya bau indah nan memabukkan dari tengkuk si kekasih. Lama sekali dia mendakap rindu, mencium pipi lalu turun ke tengkuk Wayo sebelum menghisapnya lembut! Meninggalkan bekas 'hickie' kecil disana!

THE TUX - Book 2Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt