Episode 67: 3:00 am!

104 13 20
                                    

Author Note:

1) Vote!
2) Comments!
3) And live in your fantasy!

Be one of a kind,~ Oh_Carol
.
.
.
.
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Setelah kejadian Eksotik B, Wayo dan Ming mengalami gejala pening, mual, dan muntah berpanjangan akibat geli dengan lenggokan dan tarian ghairah dari para penari eksotik yang rata-rata berkulit tanned!

"SHIA....! Glenn dan Will memang sial!" Sumpah Ming sambil mengusap lelehan air liur geli dari bibirnya menggunakan tisu yang sempat diambil dari tandas tadi!

Wayo pula tidak menjawab! Dia hanya diam namun sedikit bergetar akibat penangan muntah 2 kali berturut-turut!

"Aku tak akan pernah lupa moment gila ini! Dua biji jantan bergantung dan meliuk-liuk didepan wajahku......,SIAL! Sial, sial, sial! Aku geliiiii.....!" Teriak Ming penuh geram tatkala mengingati betapa rendah martabat nya kini sebagai lelaki tulen sejati yang baru sahaja melihat liuk tubuh sesama jenisnya!

"Sekarang, bagaimana aku akan tidur setelah malam laknat ini, hmmh? Cuba kau bayangkan!"

"Cukup Ming! Kau fikir aku tak geli?!"

"Eh, bukan nya kau pun pencinta sesama jenis?"

"Ya, tapi bukan pada yang jenis meliuk-liuk bagaikan cacing ditabur garam," potong nya dengan wajah tidak puas hati.

Ming lalu mengangguk setuju sebelum kedua-duanya berpandangan dan mulai ketawa janggal dengan niat untuk menghalau rasa geli yang masih bersarang di sanubari masing-masing!

"Yo, Jom pergi! Sekarang pun dah masuk 2:30 pagi," ajak Ming sambil mendail nombor Uber ketika tawanya sudah reda.

............................................

Phana POV.

Aku sedang melakukan berberapa tugasan ku didalam laptop semasa telefon bimbit ku berdering, menandakan ada mesej baru yang masuk.

Aku segera mencabut tali Pengecaj sebelum ibu jariku menolak skrin nya ke kanan.
Berberapa gambar baru yang baharu saja masuk, telah memancing senyuman ku. Oh, jadi ternyata kekasih ku sedang menikmati masa terluang nya di Universal Studio Singapore dengan Ming? Mengapa aku selama ini tidak pernah terfikir kalau kekasih nakal ku rupa-rupanya masih bersikap seperti budak kecil, menikmati permainan taman tema.

"Hehehe..., baby sayang, kenapa tidak pernah bagitahu Phi kalau baby suka Theme park, hmm?" Soal ku pada skrin telefon kerana terlalu geram dengan gelagat comelnya didalam benda elektronik yang ku pegang.

Dan sesekali aku akan ketawa sendirian, melihat tingkah lakunya yang menurut ku tidak sejajar dengan umurnya! Oh Ya, bukankah tahun depan baharu lah dia menginjak dewasa?! Alahai, boleh pula aku terlupa sayang Ku bukan lagi remaja belasan tahun, melainkan dia bakal menginjak angka 20!

Haha! Bodoh kau Pha!😂😂😎😎👌👌

Tetapi kemudian......!

"What?!"

Mata ku hampir tersembul keluar tatkala gambar seterusnya bagaikan tamparan bertubi-tubi diwajah Ku!

Wayo ke kelab malam Khusus bagi pengemar "Hidangan Extra-Rare"! Dari mana aku tahu semua ini? F*cking Shit, mustahil aku membiarkan orang yang paling aku cintai, bebas begitu sahaja walaupun dia sendiri tidak mengetahui bahawa dirinya sedang diawasi setiap masa!

Dan dari jarak gambar ini diambil oleh orang suruhan ku, ternyata kalau sebentar tadi Wayo sedang berpesta sakan didalam salah sebuah bilik VVIP dengan......

THE TUX - Book 2Where stories live. Discover now