Episode 53 - Mengejar Baby!

119 18 14
                                    

Author Note:

Terima kasih untuk sokongan anda melalui komen-komen di Episode yang lepas. Ada yang kata Shock😱, ada yang kata Panas🔥 namun tak kurang juga yang memberi Carol kata-kata semangat! Aww.... I Love You💖

As always, Carol tidak dapat memberi jaminan andai Episode kali ini panjang atau tidak. All I can do is Spoon-fed you with the best storyline I can think of. I do my best, God do the rest.
Thank you💖

Please Vote,
Leave some comments
Live in your fantasy

-Be one of a Kind- Oh_Carol

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
.
.
.

3rd person POV.
••••••••••••

Hujan diluar sana masih tetap sama; Lebat! Namun dua insan yang meredah gelora nafsu, atau lebih tepat lagi cuma satu pihak kerana yang satu lagi masih cuba mencerna apa yang sedang berlaku keatas dirinya! Getaran bibir merah merekah nya sudah cukup untuk menggambarkan betapa takutnya insan indah nan comel itu akan nasib yang sedang menimpanya saat ini!

Dan lelaki tampan tahap dewa yang juga merupakan bekas kekasihnya, tidak menunjukkan sebarang niat untuk berhenti dari melakukan aktiviti berdosa ini!

"Please Phi.....,Hiks! Please... Jangan buat begini pada Nong Yo," rayunya dalam tangisan yang yang tak kunjung reda.

Namun, Phana telah memilih untuk memekak kan telinga, menidakkan sifat kemanusiaan dan belas ehsan yang sedang berperang dengan hawa nafsu nya! Bukannya dia tidak sedar, remaja lelaki yang merayu dibawah tubuhnya ini sedang menangis, namun dia sudah muak untuk mengalah! Muak menipu diri sendiri! Dan lebih tepat lagi, Muak dengan perkataan MOVE-ON Yang kerap digunakan oleh Wayo sejak kebelakang ini!

Dan Phana terus menyerang titik-titik kelemahan disetiap sudut abdomen bekas kekasih! Hampir setiap jengkal tubuh yang menerima serangan dari bibir nakal itu, maka bibir indah milik Wayo akan mengeluarkan bunyi desahan disertai isakan tangis tatkala bibir nipis Phana mencium, menghisap atau menggigit geram pada tubuh putih mulus nya!

......Wayo hanya mampu memejamkan mata, cuba untuk menerima andai sebentar lagi, Mahkota teruna nya akan diragut oleh lelaki yang paling dicintai sekaligus ingin dilupakan!

Dan bagi Phana, Katakan dia gila, penting diri sendiri, OBSESIF, POSESIF atau CEMBURU TAHAP MAKSIMUM! Dia tidak perduli! Sudah cukup baginya membiarkan Wayo menjauhkan diri dan memilih untuk pergi! Dia tidak mahu menerima kenyataan itu lagi! Jika perkataan "Kenyataan" itu adalah tubuh manusia, pasti sudah lama ianya menerima nasib yang sama seperti nasib para pembantu Mr.Wong dari Macau, Dicincang tanpa kesan!
( Rujuk The TUX 1 ep. 21 Inner IBLIS )

"........Hiks!"

Perut putih nan lembut itu bagaikan sebuah sebuah kanvas bersih yang kini terisi dengan pelbagai seni "hisapan" sehingga meninggalkan bekas biru, merah, dan sedikit keungguan.

"Sabar Baby...,"💖

"......Hiks!"😢

"Papi janji..,"❤

"........Hiks!"😢

"....ianya tidak akan sakit, na."💖

"........HIKS!"😢

TEK!

Satu butang kancing seluar dibuka penuh bernafsu namun cukup perlahan! Phana tidak mahu mensia-siakan detik ini dengan sikap gelojoh nya. Sebab itu, sengaja dia melakukan aktiviti itu dengan perlahan, penuh sensual. Dan kini......!

BZZIT..!

Tangan kekarnya pula sudah menurunkan Zip seluar ripped Jeans bewarna gelap sehingga searas Paha. Sebuah bonjolan kecil dibalut kain hitam dengan jenama H&M, cukup memancing hawa nafsu nya. Dan tangan comel yang sentiasa menolak kepalanya diatas tadi, kini tidak dirasakan lagi. Pasti Wayo turut menikmati nya, bisik naluri Phana penuh yakin.

THE TUX - Book 2Where stories live. Discover now