6❤

263 42 15
                                    

Author pov-

Mereka bertiga jalan bersama-sama menuju ke kawasan perumahan mereka.

Sebaik tiba di jambatan,seperti biasa Aeyoung dan Taehyung akan berpisah  ke haluan rumah masing2.

Kini,hanya tinggal Jina Dan Taehyung berjalan bersama.Katanya,dia tinggal agak dekat dengan rumah Taehyung.Pada mulanya,Taehyung berasa pelik tetapi dia berfikiran positif mungkin dia tidak pernah perasan tentang kehadiran gadis tembam itu.

"Ermm..Taehyung.." Panggil Jina perlahan sambil memandang ke arah Taehyung.Mereka hanya berjalan perlahan-lahan.

(Bayangkan macam gif diatas cuma Taehyung tak tolak basikal)(─‿─)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bayangkan macam gif diatas cuma Taehyung tak tolak basikal)(─‿─)


"Ada apa?"Taehyung menoleh ke arah Jina.

" Terima kasih ye.."

"For what?"

"Sebab jadi kawan saya.."

"Ouh..ala..Benda kecil je .."

"Bagi saya benda besar..Sebab saya kan chubby tak macam perempuan lain.Potato pastu noob pulaktu kalau nak dibandingkan dengan Aeyoung..dia jauh lebih baik dan lagi cantik dari saya.."Tiba-tiba Taehyung berhenti.Dia menoleh kearah Jina dengan pandangan yang lembut.


"Look.Moon Jina..saya kawan dengan awak ikhlas.Saya tak kisah la awak ni chubby ke apa..yang penting saya betul-betul ikhlas kawan dengan awak.Pasal noob,potato tu..saya rasa awak cantik apa.You are so beautiful just the way you are.." Luah Taehyung dan kalini senyuman manis yang diberikan kepada  Jina.

" Luah Taehyung dan kalini senyuman manis yang diberikan kepada  Jina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Secara refleks,Jina blushing lalu mengalihkan pandangan ke arah lain.Dia rasa..dia sudah betul-betul jatuh hati pada lelaki itu.Dia dapat rasa hati baik Taehyung dari pandangan mata lelaki itu yang sangat ikhlas untuk berkawan dengannya walaupun baru beberapa jam berkenalan.

"K-komawo.." Perlahan sahaja ucapannya tetapi dapat didengari Taehyung.Dia memandang Jina yang sedang blushing dan dia tergelak kecil.'kiwoyo..'getus hati kecil Taehyung.

Jina pov-

Aku menghempaskan badanku ke atas katil bujang milikku.Apabila aku teringatkan kata-kata Taehyung,aku bergolek kekiri dan kekanan.Siapa je tak happy bila crush dah notice!!

Aku pantas bangun menuju ke meja solek dan mengambil beberapa keping gambar Taehyung yang ditangkap oleh aku secara senyap.Aku membelek gambar-gambar itu sambil tersenyum.

"Haih..Taehyung.Plan aku menjadi juga akhirnya.Tae..I promise myself to make you mine.."

_____________________________________

Plan apa yang Jina rancang?

Taehyung dah tersuka Jina ke?

Wait for the next chapter!

Stay tuned!❤








[C] Heroin Yang Tersingkir || KTHWhere stories live. Discover now