הביתה - פרק 4: אל תעזוב

3.6K 165 15
                                    

הי לכולם! :)

אני ממש שמחה לראות שכולם מתלהבים מהסיפור ואפילו ממשפטים קטנים שיש בתוכו (הרצל, מישהו? האמת שזה היה משפט של המורה שלי מהיסודי, היא אמרה אותו בעיקר כשאמרנו שאנחנו לא רוצים שיעורי בית ;)

אז פרק 4 עלה, מקווה שתאהבו!  (רק למי שלא זוכר, את הפרק האחרון סיימנו כשהמורים והמדריכים נכנסו לחדר 61 באמצע מסיבה עם אלכוהול).

פרק 4:  אל תעזוב

"זה באישור של מד"צ!" מעיין זינקה ממקומה, מנסה להציל את המצב, ומיהרה אל המורים שעמדו בפתח חדר 61.

"באמת?" צחק אחד המורים. "בדיוק באנו להודיע על המד"צים החדשים, ובמקום זה מצאנו מסיבה, שאני חייב לציין שאין בה ולו מד"צ אחד." אמר, מביט בתלמידים שבחדר.

שחר נעצה בו מבט מבולבל. "אבל המורה, דנה היא מד"צית, דנה כאן –"

"דנה לא כאן," קטע אותה המורה בחריפות, ושחר הביטה סביב וגילתה שדנה באמת נטשה אותם באמצע המסיבה. "ודנה לא מד"צית. המסיבה הזאת מתקיימת ללא אישור וכולכם תישאו בעונש." הודיע בקול זועם. "אתם אמורים להיות תלמידים מצטיינים, ואנחנו מוצאים אתכם כאן באמצע הלילה חוגגים? ומה זה הריח הזה?" הוסיף בלי קשר, מרחרח את האוויר כמו חיה מורעבת. עיניו התרחבו בתדהמה כשהבין מה מקור הריח. "במסיבה הזאת יש אלכוהול!"

מעיין עמדה מולם, מבועתת. התסריטים הגרועים ביותר עלו בראשה. היא עומדת לחזור לקיבוץ כבר ביום הראשון ללימודים, ולעולם, לעולם לא לחזור ל'פסגות'... הכול בגללה דנה, איך יכלה לתת לדנה לעשות את המסיבה המטופשת הזאת? דנה, שעשתה את המסיבה ונטשה אותם בדיוק כשהמורים הגיעו בשביל לעשות שיחה מטופשת עם עידו!

"מי המד"צים החדשים?" שאל גיא בקול קטן, מחזיר את מעיין למציאות.

"שרון ואיתן."

"איתן כאן!" קפצה מעיין באושר. "איתן כאן, זה באישור שלו!" קראה וגררה את איתן אל מול פני המורים.

המורים בהו בו, והוא השיב להם מבט. הוא היה מבולבל ומבוהל מאוד. גבי פרץ בצחוק. "מעיין, חמודה, המסיבה הזאת לא יכולה להיות באישור של איתן, כי היא התחילה עוד לפני שאיתן מונה למד"צ, לפני שהייתה לו הזכות לתת אישור למסיבה. וזה בכלל לא חשוב," הודיע כשראה שהיא עומדת לפרוץ בצעקות שוב, "כי גם אם היה לו אישור, לאף אחד בבית-הספר אין את הזכות לתת אישור לקיום מסיבה עם אלכוהול. אתם קטינים, וזה אסור בתכלית האיסור." הזכיר לה בקול קר.

"אנחנו לא ידענו שיש פה אלכוהול עד עכשיו, גבי," מלמל איתן, משחק באצבעותיו.

"זה לא משנה. עצם העובדה שמתקיימת מסיבה בלי שאף איש צוות לא יודע עליה הופך את כולכם שותפים לעבירה, וכולכם תענשו." הודיע.

הביתה - לרגע 2Where stories live. Discover now