הביתה - פרק 28: בלתי אפשרי

2.9K 147 37
                                    

פרק 28: בלתי אפשרי

"הכול בסדר?" שאל איתן בפעם המאה בערך, בעודם צועדים במסדרונות בית-הספר, ומעיין אפילו לא העיפה לעברו מבט. היא הייתה עסוקה בחיפושים אחרי מישהו אחר. "את נראית בדיכאון." ציין איתן.

מעיין התעלמה מדבריו. "ראית את ז'אן?" שאלה באנחה.

"לא, תודה לאל," אמר איתן מיד, ואז עיקם את אפו. "אל תגידי לי שאת בדיכאון בגלל המפגר הזה!"

"אני לא בדיכאון!"

"את כן, מעיין, את לא מדברת כבר שבוע שלם. בדרך כלל את מדברת בכל מאית שנייה פנויה שיש לך." הזכיר לה איתן, והיא הרימה ידיים בכניעה. "קדימה, אפרו. מה קורה אתך?"

הם יצאו אל הרוח הקרירה של הקיץ בפריז, ומעיין בעטה בכמה אבנים בגינת בית-הספר. "סתם, חשבתי שהוא בקטע שלי, אבל הוא לא דיבר אתי כבר שבוע."

איתן קמץ את ידיו לאגרופים. "אמרתי לך," אמר, ומעיין התכווצה. היא ידעה שהוא אמר לה, והיא שנאה את זה יותר מהכול. "מעיין, תשכחי ממנו. הוא לא יחזור. הוא סתם מחפש סטוצים." אמר בשקט וסידר את הצעיף שלו. "אנחנו ממילא טסים מכאן בעוד שבועיים, אין טעם להיקשר פה לאנשים."

מעיין הנהנה ולא אמרה דבר. היא עדיין זכרה את מגעו של ז'אן לפני שבוע, כשישבו על הספה, איך לא ידע מה להגיד אחרי ההתוודות שלה, ואיך נישק אותה אחר כך. ואז הוא ברח מהדירה, ונראה כאילו הוא ממשיך לברוח ממנה גם עכשיו. מעיין לא הבינה מה הוא רוצה, והיא הייתה די בטוחה שגם ז'אן בעצמו לא ממש יודע – היא זכרה את המבט המבולבל, האבוד, שהופיע בעיניו אחרי שסיפרה לו שהוא מוצא חן בעיניה. אבל ז'אן תמיד היה בסביבה, ממש כמוה, תמיד היה לו מה לומר, ועכשיו הוא פשוט נעלם. מעיין העדיפה שהיה אומר לה 'לא' והם היו נשארים ידידים – ידידים קצת נבוכים, אבל בכל זאת – מאשר המצב הזה, שהיא רק מחכה לסימן ממנו, והוא רק מתחמק.

קולות פטפוט גבוהים עלו מאחור, וחבורת בנות חלפה על פני איתן ומעיין. אחת הבנות חבטה "בטעות" בזרועה של מעיין, וכולן פרצו בצחוק. "הינה הסטוץ החדש של ז'אן," אמרה אחת מהן, וכולן התגלגלו מצחוק.

מעיין בהתה בהן. "את לא החברה שלו?" תמהה, פונה אל המנהיגה של החבורה. היא הייתה בלונדינית ומאופרת באיפור כבד ובולט, רזה מאוד ולא מאוד גבוהה. מעיין חשבה שקוראים לה נטלי.

"הייתי," תיקנה אותה נטלי בצרפתית מושלמת, "זרקתי אותו לפני כמה שבועות, כשנמאס לי מההתנצלויות שלו. אני מניחה שעכשיו תורך, ישראלית." חיוך ערמומי עלה על פניה, "אל תחשבי אפילו לרגע שהוא באמת רוצה אותך. אין דבר כזה 'אהבה' אצל ז'אן, יש רק משחקים וסקס."

"ואגו," הוסיף איתן ועיקם את אפו.

"כן, בעיקר זה," הסכימה נטלי, "כשהוא לא רוצה סקס, הוא בעיקר רוצה להראות לכולם שהוא הגבר השולט, אם את יודעת על מה אני מדברת..." היא שלחה מבט רב משמעות לכיוונו של איתן, ואז נופפה לשניים והניפה את שיערה. "בהצלחה! להתראות!" חבורת הבנות נופפה להם לשלום ויצאה מבית-הספר.

הביתה - לרגע 2Where stories live. Discover now