הביתה - פרק 8: התחלה של סוף

3.3K 165 25
                                    

פרק 8: התחלה של סוף

מתברר שדנה, לפני שיצאה בדמעות אל גבי ובידה בקבוק השמפו, שפכה לתוך בקבוקי השמפו הנותרים באמבטיה מעט מתכולתו הירוקה של השמפו שלה. הילה, שהשתמשה בשמפו שלה בלי לחשוב, בעצם צבעה את השיער שלה בירוק. למזלה, היה מעט צבע בבקבוק ולכן שיערה השחור נצבע פה ושם פסים ירוקים, בעיקר בקצוות ובשורשים.

לא היה לחבורה יותר מידיי זמן לטפל בשיער שלה, כי בדיוק אז הגיע אופיר, שנשאר המד"צ שלהם, ובישר להם שגבי רוצה לפגוש אותם בחדר שלו. הם מיהרו אל חדרו של גבי, לחוצים אפילו יותר, והילה לא הפסיקה להעביר את ידיה בשיערה. חברותיה הביטו בה ברחמים.

"רצית לראות אותנו, גבי?" איתן דפק על דלת חדרו של גבי, שהייתה פתוחה. דנה וגיא ישבו בפנים, אחד בכל צד של גבי, ונעצו זה בזה מבטים רצחניים.

גבי הנהן וסימן להם להיכנס. החבורה נכנסה וסגרה את הדלת. דנה הביטה בשיערה של הילה, ולשבריר שנייה חלף בעיניה מבט מרוצה. הילה קמצה את ידיה לאגרופים, מתאמצת שלא להתנפל על הבלונדינית הסוררת במכות מול גבי, כי הם היו בצרות גם בלי זה.

"תראו," פתח גבי ונשען קדימה בכיסאו, "אני באמת לא רוצה לגרש אתכם מ'פסגות', אבל המעשים שלכם כבר עוברים כל גבול."

"אנחנו יודעים," אמרה שחר בשקט.

"סליחה?" שאל גבי בבלבול.

"אנחנו יודעים," חזרה שחר, והרימה אל גבי מבט מבויש אבל נחוש. "אנחנו יודעים שעשינו שטויות, אבל אתה חייב להבין שזה דו-צדדי. אתה מכיר אותנו, גם בשנה שעברה לא מתחנו אותן סתם," אמרה ברצינות, "וחוץ מזה, גבי, בבקשה אל תסלק אותנו. אנחנו כבר בכיתה י"א – זה יהיה סיוט לעבור בית-ספר באמצע בגרויות, ולעזוב את 'פסגות' יהיה עוד יותר נורא..."

גבי נאנח. "אני לא רוצה לסלק אתכם, אבל אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות. המתיחה ההיא הייתה אסורה, וחייבים להתייחס גם למעשים שלכם בתחילת השנה."

"המסיבה הייתה אשמת כולנו," הכריזה מעיין לפתע, "באמת, גבי. דנה ארגנה אותה למרות שלא רצינו, אבל בסופו של דבר הסכמנו לה. היינו צריכים למנוע ממנה לעשות את המסיבה. אבל זה לא הוגן שרק אנחנו קיבלנו עונש על המסיבה." אמרה בזעף.

גבי הניד בראשו. "דנה תיענש גם כן. דיברנו במהלך השבועיים האחרונים עם שאר תלמידי הפנימייה שהיו במסיבה וכולם אמרו שדנה היא זאת שארגנה אותה, כך שחלקים מהעונש שלכם ירדו, והיא תקבל עונש משלה. אבל לא על עונשים או מסיבות אנחנו מדברים." אמר ונשם עמוק. "תראו, אף אחד מכם לא התחיל את השנה הזאת בפסגות כמו שצריך. לא הפסקתם לריב אחד עם השני ולעבור על החוקים. בסוף השבוע הזה נצא לחגים. יהיו לכם שבועיים של חופש, ובמהלכם נראה אם תחזרו הנה, ואיך תחזרו."

הביתה - לרגע 2Where stories live. Discover now