פרק 46:

1.2K 161 21
                                    

שכבתי על המיטה במלון בשיער רטוב והבטתי בתקרה בתמיהה, הפלאפון שלי היה על ווי פיי בפעם הראשונה מאז שנחתתי באומן, גשם של הודעות תקף אותי ואני פיהקתי בעייפות מתכוננת לסנן את ההודעות.

עמית שזיהתה שאני מחוברת לוואטסאפ מיד התקשרה בשיחת וידיאו אלי גורמת לי להאנח, אי אפשר להתחמק מזה.
״כן, שלום לך גברת, את מוכנה פאקינג להגיד לי איפה את?!״ היא צרחה אל תוך המסך גורמת לאוזניי לכאוב.

עצמתי את עיניי נושמת עמוק, אני לא מתכוונת להגיד לה איפה אני כי היא בטוח תצחק עלי איזה שעה שלמה.

״את לא רוצה לדעת, תאמיני לי.״אמרתי והבטתי בה דרך המסך, היא עישנה באנג ענקי והמסך כולו האפיר.שוב פעם היא שברה את דמות המלאכית העדינה שהייתה נראת.

״אני וליאם פה, מנסים להתגבר על הפרידה שלו מתומי.״היא הסבירה את הבאנג המפלצתי, ואז כיוונה את המצלמה אל כיוונו של ליאם שהיה עם עיניים אדומות ספק מסמים ספק מדמעות, והוא בהה במסך הפלאפון שלו, שם בדרך כלל הייתה תמונת רקע שלו עם בן הזוג מזה שלוש שנים, תומי, בחור אירופאי שהגיע לארץ להקמת עסק ונשאר לקצת יותר זמן מהתכנון הראשוני שלו.

״אוי כפרה שלי.״הבטתי בו ברחמים,
״מה הפעם?״שאלתי כי כבר היו להם כמה פרידות דרמטיות במשך השנתיים וחצי בהם היו רשמית בני זוג.

״תומי החליט שהוא חוזר לאנגליה, הוא מוכר את העסק לאיזה ערסוואת ישראלי ומקים את אותה חנות מותגים באנגליה.אמא שלו קצת חולה, והוא רוצה להיות איתה.״ליאם הסביר בקול רועד ואז פרץ בבכי.

״אז תסע איתו.״משכתי בכתפיי, תהיתי מה כל כך דרמטי, אם הם באמת אוהבים הוא צריך ליסוע אחריו ללא שום התלבטות, דמיינתי מציאות אחרת ביחסי עם מאיר, בהם בסך הכל מאיר היה עוזב את הארץ, לא הייתי לוקחת לי אפילו דקה כדי לשקול את העניין.

הם שניהם הביטו בי מבעד למצלמה ואז הביטו אחד בשני והחלו להתגלגל מצחוק.

״טוב אין לי זין לראות את הסטלה שלכם מרחוק, נראה לי שנדבר כבר פעם אחרת. תהנו לכם.״אמרתי, כי הדבר הכי גרוע בעולם זה להיות סאחי בחברת סטלנים.

״מה זאת אומרת מרחוק?״עמית התעקשה למתוח את השיחה והביטה בי בחשדנות בעיניה הירוקות.

״חלאס שחררו אותי נשמות, נדבר כבר.ליאם אני אוהבת אותך יא׳הומו.״זרקתי לאוויר במהירות שומעת צווחות התלהבות ממנו ומעמית, הרי היו מעטות הפעמים בהם הצהרתי אהבה, ואז ניתקתי מיד את השיחה כדי לסיים את כל ההתשה הזאת.

עמית:שכחתי בכלל לומר לך את הסיבה בגללה התקשרתי אלייך, היום ראיתי את מאיר באיזה דייט עם מישהי בקפה ׳גרג׳ והוא לא היה נראה מאושר מדי.

קראתי את ההודעה שוב ושוב וגמעתי רוק, היה לי קשה.קשה לדעת שהוא יוצא עם אחרות עכשיו, כי ידעתי שברגע שמתחילים לצאת בעולם הדתי הדרך לחתונה מאוד קצרה.היה לי קשה במיוחד לקרוא את המשפט שאומר שמאיר לא היה נראה מאושר, הייתי מוכנה לוותר עליו אפילו כדי לדעת שהוא באמת מאושר.גם אם זה אומר שאוותר על האושר של עצמי.

רק בזכרונות (סיפור גמור)Where stories live. Discover now