פרק 55

968 112 19
                                    

״רצית לדבר״אמרתי כשהוא ישב למולי בשתיקה, הוא שיחק באצבעותיו ונראה מתוח ושקוע במחשבות.

אני שיחקתי בקשית שלי וסובבתי אותה שוב ושוב בתוך כוס של קפה קר, הבטתי דרך חלון בית הקפה בהולכים ושבים, הכל רק כדי לא להביט עוד ועוד בתוך עיניו הכחולות שנראו אבודות יותר מתמיד.
אם היו שואלים אותי מה הכי קשה לי בתהליך עם מאיר, העובדה שאיבדתי את אהבת חיי, או העובדה שאני רואה יום יום את אהבת חיי אבודה, מדוכאת, מבולבלת וחסרת אונים, הייתי בוחרת כמובן באופציה השניה.

אהבתי אותו כמו שלא אהבתי מעולם, מאז ומתמיד דאגתי לו וראיתי בו כמו מישהו שזקוק לכך שאעטוף אותו.הוא היה אהבת נעוריי, הוא היה הילד החמוד עם הלחיים הוורודות והעיניים הגדולות שצריך שהילדה הג׳ינג׳ית העצבנית תגן עליו, היא תגן עליו כשילדים בשכונה מציקים לו, היא תגן עליו כשאבא שלו מאיים להרביץ, היא תגן עליו ברחוב, כשאין מקום מסתור, היא תגן עליו כשאין כסף לשלם לבעל הדירה.

ופתאום עכשיו הילדה הג׳ינג׳ית לא יכולה להגן עליו, היא חסרת אונים, אין לה תקנה.אין לה שום פתרון.והילד עם העיניים הכחולות והגדולות נותר לבד לנסות להגן על עצמו, הוא אבוד ומבולבל.מבקש עזרה.

״אני לא יודע איך ומאיפה להתחיל.״הוא סוף סוף פצה את פיו, גורם לי לחזור בחזרה בהכרתי אליו, להביט בו מביט בי.

״תתחיל מאיפה שהלב שלך אומר.״משכתי בכתפי, שילבתי את ידי על החזה שלי כשהתחיל להיות לי קר תחת המזגן.

״אני לא יודע באיזה מקום אני ואת נמצאים.אנחנו לא בני זוג, אמנם כן החלטנו להפגש ולהכיר אחד את השני שוב, אמנם בזכרונות את הבחורה היחידה בחיים שלי, אמנם כשאני רואה אותך אני נזכר בכל מה שטוב, וגם מרגיש טוב בתוך תוכי.״הוא אומר, ואני מתחילה להרגיש מאוד מאוד רע.
״את תמיד פה בשבילי, גם בשקט וגם ברעש חזק.״

נאנקתי, מרגישה מחנק מטפס בגרוני.

״אני לא מצליח להרגיש אלייך את מה שהראש לא מפסיק לספר לי שהרגשתי.״הוא הטיל את הפצצה לאוויר,
״אני כל הזמן משחזר את הנשיקות שלנו בראש, את יחסי האישות, את השיחות הארוכות לאורך הלילה.את האהבה שלא נגמרה.את העובדה שבכל פעם שהסתכלתי עלייך ראיתי בך את אשתי לעתיד.אני מנסה להכריח את עצמי להרגיש את מה שהרגשתי בעבר.אבל זה לא מצליח לי אשירה, אני לא מצליח להיות המאיר שאת כל כך אהבת, המאיר הישן שלך.
אני לא מצליח, ודווקא עכשיו, כשאת מתחזקת ואת הולכת במסלול שגם אני בחרתי ללכת, דווקא עכשיו שזה הזמן המושלם שלנו להתאחד ולהוכיח שאהבה מנצחת גם את הזכרון.אני לא מצליח.״הוא אמר בקול רועד.

הלב שלי נשבר שוב, שוב ושוב ושוב.נסיונות, כמה עוד נסיונות תשלח לי?

״אני מצטער אשירה, אני מצטער.ניסיתי, באמת שניסיתי להרגיש, לאהוב, הלב לא מצליח.״הוא אמר ודמעה בוגדנית זלגה מקצה העיניים שלו, גורמת לכל גופי לרעוד.

רק בזכרונות (סיפור גמור)Where stories live. Discover now