14 | לדרך חדשה

595 95 32
                                    

הנרי הסתכל על אחותו, הישובה לצידו.

על כסאה, היא נראתה כמו הילדה שהכיר כל השנים האלו; אותה דמות עם השיער הצבוע בדבש, העיניים הענבריות והחיוך הרך. אותה הילדה שהכיר מאז שהגיחה אל העולם, עוד בזמנים אחרים לחלוטין, כשהנרי אפילו לא הגיע למותניו של אביהם.

הילדה הזאת... שאהבה את הכחול של השמים. שהעריצה את אביה בעיוורון, תמהוני ומוזר ככל שיכל להיות. שאגרה במוחה מגירות-מגירות וכולן מלאות בדפים של ספרים נפלאים שהחזיקה קרוב ללבה.

ילדה שעתה גדלה והפכה לאישה.

אבל...

"גסטון?" שאל שוב, לא מאמין. ראשו נע אנה ואנה בחוסר הבנה. הוא לא ידע כמה פעמים שאל את אותה השאלה הזאת, רק השם התמוהה עם סימן שאלה בסופו... אבל שוב, זה כל מה שיכל לעשות.

ולעומתו, אחותו החכמה, הילדה הטובה והנפלאה, הנהנה לאישור. "כן." אמרה.

הנרי לא ידע כמה זמן עבר מאז שבישרה את החדשות, אבל עדיין לא הצליח להאמין. תחילה, היה משוכנע שזאת הייתה בדיחה נלעגת - אבל אחותו מעולם לא הייתה הטיפוס. אחותו לעולם לא הייתה עושה לו את זה. אחותו מעולם לא ניצלה את האהבה והדאגה של הנרי בשביל בדיחה זולה.

אז עדיין... איך אחותו העדינה, החכמה והמוצלחת... עם פרא האדם שהיה גסטון ארבלנד...

שומו שמיים.

"את עומדת להינשא לגסטון?" שב ושאל. "הוא ביקש ואת הסכמת?"

אחותו שבה והנהנה ברצינות. "כן."

הנרי סקר את פניה ארוכות וידע, ידע היטב, שמשהו לא היה הגיוני. לא רק שאחותו אמרה שהיא מעוניינת - לא, שהיא מתחתנת עם פרא האדם הזה, אלא שהיא החליטה את זה אחרי שסירבה להצעותיו של זה פעם אחר פעם. הוא עקב בזהירות אחרי ההבעה שלה, אטומה בצורה בלתי הגיונית, ופלט נשיפה נרעדת בעודו נשא יד אל פניו וצבט את גשר אפו. "אלוהיי..." נשף. בין כה וכה, בין אם הדבר יעשה או לא - והנרי יכל להישבע, הוא היה עשוי לזרוק את אחותו בחזרה אל התא עד שיוודא שלא הטילו עליה כישוף לפני שיניח לה ללכת בלב שלם - זאת הייתה מכה לא צפויה.

אלוהיו, פרא אדם שכזה. עם אחותו! אחותו הקטנה והעדינה והטובה!

"אה - אני יודעת מה אתה חושב עליו." אמרה אחותו ברכות. והנרי, כביכול שרוע בכיסאו בניחותא, הקשיב ועקב בזהירות, לכל פעם בו טון קולה חרק קצת. כל פעם שרגש החליק מבעד לעיניה - מסגיר בעיקר סוג של... עצבות? לעזאזל, חשב לעצמו הנרי. הוא היה בטוח שהצליח להשתלט על הבעתו כהלכה, אבל ניסה להקפיד על כך - לא הייתה לו כוונה לפגוע בה מבלי משים. "אבל, אה, הוא האיש הכי מוצלח בעיירה." הוסיפה אחותו הטובה. אחותו הטובה שמעולם לא הייתה מעוניינת ב'איש הכי מוצלח בעיירה' קודם לכן. "הוא אמיד, הוא אהוב והוא... הוא..."

החיה. (MaleXMale)Where stories live. Discover now