40 | דברי השטן

259 41 14
                                    

היי כולם!

אני שמחה לבשר שבדיוק בשבוע הבא, ב2.10, ל"החיה." יש שנה D:

למרות שהייתה הפוגה של כמה חודשים, לא רציתי להתעלם מהתאריך הזה. ואשמח לעשות פרק קטן ומיוחד. אז אם יש לכם שאלות כלשהן בנוגע לסיפור, אשמח אם תכתבו אותן פה, בתגובת אין ליין, ואלא אם כן הן יספיילרו/יהרסו את הסיפור בצורה כלשהי, אענה עליהן~

נתראה D:

~~~

הבוקר המוקדם השתית קור בעצמותיו, גורם לו להיות מודע לעיניו הצורבות מבכי והעדר שינה.

עבר זמן מה מאז ששלג כיסה את האדמה באופן מוחלט, ועתה הרגליים הענקיות של המפלץ רמסו בדרכן אדמה מנומרת בלבן, חום וירוק. ערבוב של העונות המתנגשות. למעלה, השמים היו לבנים; כמבשרים על סופת שלגים נוספת, שעמדה לדחות את את האביב המבושש לבוא, ולו עוד קצת.

החורף היה כה ארוך השנה, מצא הנרי חושב לעצמו באותו הרגע. הוא הידק אל גופו את הגלימה שהיצור ליפף מסביבו זה מכבר; מנסה לשמור על ראש שקול כשצמרמורת קפואה, שדילגה במורד עמוד השדרה שלו ומטה, נקטעה כשהגיעה לירכיו.

הבטן שלו התהפכה, מאיימת.

"פה." מצא את עצמו אומר אז, סליל קפוא עלה מבין שפתיו והשמימה. "אתה יכול להניח אותי."

המפלץ קפא לרגע במקומו, ואז התעשת על עצמו. מעמדתו של הנרי, עם זרוע איתנה אחת מערסלת אותו אל החזה הפרוותי והגדול של הלה, לא יכל לראות את פניו של מסייה חיה. ועדיין, יכל לשמוע את הרטט הקל והמהוסס בקולו של היצור כשזה שאל: "לצד ה...?"

"כן. פה." שב ואמר, מחווה על העץ הגדול בו נטה להשתמש כמעמד אימונים שגרתי. העץ המדובר היה צבוע בלבן של השלג ומנומר בחום של האביב, ודרכו היה אפשר לראות שריטות, חבורות וחבלות שהטיל עליו הנרי לכל אורך אימוניו בשבועות החולפים.

הנרי עצר את הנשימה שלו כשהיצור אחז בו בשתי ידיים, וכמו בובת סמרטוטים ישנה, הניח אותו במקומו כהלכה - עם גבו פונה אל העץ. את הקור הוא הרגיש, מחלחל לתוך עצמותיו גם מבעד לגלימה ששימשה לו כמושב והמכנסיים שהידק היטב מסביב לירכיו - כדי שהבד שלהם לא ישתלשל לשווא, יזכיר לו את ה...חוסר.

הוא עדיין היה כל כך מודע אליו, זה גרם לו לרצות להקיא.

הימאי לשעבר הכריח את עצמו, לעצום את עיניו לכמה רגעים ארוכים ולשוב לעשתונותיו. ברגע הזה, מכל הרגעים בעולם, החוסר שלו לא היה אמור לשנות דבר. לא כשהייתה הצעה על הכף, שכנראה יכלה להשיב את הדברים לסדרם.

הוא התפלל.

כשפקח את עיניו, הפך שוב מודע לעיניים הבוערות, שהופנו אליו מלמעלה. המפלץ תמיד הסתכל עליו מלמעלה, אבל לא עד כדי כך מלמעלה. הנרי השתדל שלא לחשוב על זה.

החיה. (MaleXMale)Where stories live. Discover now