31 | אילוזיה

512 70 38
                                    

שלום חברים! 

אז קודם כל - אזהרה מהירה: אני יודעת שלסיפור אין אזהרת 18+ אבל הפרק הזה ספציפית כן כולל מידה מסוימת של תכנים בוגרים (או יותר נכון, שני החלקים הראשוניים שלו), אז ראו את עצמכם מוזהרים. כן הייתי מציעה לרפרף למי שלא מסוגל להתמודד עם זה.

דבר שני - תודה ענקית על תשע אלף צפיות כאילו WTF כל פעם שאני מעדכנת פה יש פול צפיות שזה מדהים. חוץ מזה תודה רבה על ההצבעות ובמיוחד על התגובות!

בכל מקרה, נתראה בקרוב בפרקים עתידייםD:

~~~

הלסת שלו כאבה.

היה חם. הוא הרגיש את זה. ממש ממש חם. צפוף וחם כל כך, הגוף שלו בער בכל המקומות הנכונים והוא אפילו לא יכל להסביר את זה. הוא עקצץ בכל מקום, מושך את הגוף החם יותר אליו, יותר אליו עד שהוא יכל להרגיש את עצמו בוער, נמעך בין הקיר לבינו.

מטה את ראשו מנגד לאחר, הוא הרגיש נשיפה מהירה דוחפת את דרכה אל פיו, אנקה מתוקה למשמע שגרמה לכל הגוף שלו לבעור. אדם משך את עצמו הצידה במיומנות שלא ידע שהייתה לו וסגר את שיניו מסביב לשפה העליונה של בן זוגו, מספיק עד שהטעם שלו ימלא את פיו.

אבל אז ידיים הדפו מנגדו והוא מצא את עצמו מוכה במה שהרגיש כמו רוח קרה.

העיניים הכחולות שהבזיקו למולו היו מלאות בלהט, מספיק כדי לגרום לכל העקצוצים להמשיך ולבעור בתוכו. ואולי הוא ראה את זה, הנרי, כי הוא נשען קדימה והדביק עוד נשיקה מתוקה על שפתיו לפני ששב והדף את עצמו אחורה.

במשיכה אחת החולצה כבר הייתה מעל לראשו השטני ועל הרצפה, מותירה את פלג גופו העליון חשוף תחת האור הקלוש שחמק מבעד לוילונות המוסטים. ועדיין, העור החלבי שלו היה ברור ומפתה מספיק באפלוליות שכזו, צובע את שרירי החזה האלגנטיים ומנווט את עיניו של אדם; תחילה אל הכתפיים הבנויות היטב, משם אל הזרועות הארוכות והחסונות שלו ולבסוף אל האצבעות הארוכות שנתפסו במכנסיו.

וכבר הנרי צעד מחוץ לשארית בגדיו, בועט אותם הצידה בתנועה חלקה. ובמקום להשתהות או לחכות כבר אדם הרגיש אותו מחוץ מנגדו. הדבר היחיד שהפריד ביניהם, שנשמו את אותו האוויר באותו הרגע, הייתה השכבה הדקה של הבגדים שעטה בעצמו.

שיניו של הנרי הקניטו לרגע את שפתיו לפני ששוב עיניו מצאו את של אדם. "למה אתה מחכה?" שאל, קולו כבד וחם ומגרה כל כך.

אדם לא ענה. היד שהושיט אליו, קדימה, הייתה מורכבת מאצבעות אנושיות שנגעו בלחיו הסמוקות של הנרי והחליקו בטבעיות אל שיערותיו הארוכות. הן חלפו בהן בקלילות כזאת שהיה אפשר לחשוב שהכירו אותן בעל פה; הן היו רכות ודמויות משי למגע ואדם לא הופתע כי זה היה בדיוק כמו שהוא דמיין כל הזמן הארור הזה.

החיה. (MaleXMale)Where stories live. Discover now