؛ ١٥ ؛

3.9K 629 485
                                    

SORRY WEH TADI LUPA LETAK GIF SKSSK ASTU PERENGGAN BERTERABUR WEH SBB WATTPAD NI TAPIR SKSKS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SORRY WEH TADI LUPA LETAK GIF SKSSK ASTU PERENGGAN BERTERABUR WEH SBB WATTPAD NI TAPIR SKSKS

_________

Then, Lets Do It
_________

Katakanlah yang Elys memang dah berjangkit gila si Daniel.

Sebab sejak malam kejadian dimana Daniel membuat sistem pertukaran, tiada rokok dengan syarat,

His lips on her lips. Everytime when Daniel want to smoke.

Ya, sejak malam tu mata Elys tidak pernah berhenti memerhatikan bibir Daniel yang masih merah merekah, walaupun lelaki itu merokok. Adakah lelaki ini menghisap rokok mahal hingga efek luaran seperti itu tidak kelihatan ?

Dan malam itu, bukannya menjawab.. Elys malah menolak kerusi rodanya dengan panik masuk kembali ke dalam rumah meninggalkan Daniel yang sudah mengerutkan dahi.

"Dah tiga hari. Aku perasan kau asyik tenung aku. Kau pun dah sama gila ke ?"

Elys tersentak apabila suara Daniel tiba - tiba bergema diruang kerja yang tadinya sunyi. Lelaki itu berbicara tanpa mengangkat wajah, masih setia melakukan kerjanya.

Seperti sudah kebiasaan, Elys akan duduk dikerusi hadapan meja Daniel untuk memerhatikan lelaki itu menyiapkan pekerjaanya. Dengan sabar dia menunggu lelaki itu untuk habis kerja.

Daniel sekarang bekerja dari rumah, kerana dia dikira sedang dalam sesi penyembuhan penyakitnya, kira macam cuti sakit lah. Lagipun siapa mahu persoalkan ? Dia boss !

Memang dia selalu tunggu Daniel habis kerja, dan lelaki itu akan memasang filem atau drama dan menemani Elys menonton walaupun diakhirnya dia tertidur kerana mengantuk.

"T..Tak lah. Mana ada aku renung. Aku bosanlah." balas Elys sambil mengalihkan pandangan.

"Sunyi hm ?"

Mata Elys berkedip apabila Daniel bertanya begitu. Nada lelaki itu sangat lembut, namun fokus lelaki itu masih pada kerjanya.

'Yes, my lips feel lonely. Can you meet it with your lips ?'

Elys mengelengkan kepalanya brutal, cuba mengenyahkan pemikiran kotornya yang tiba - tiba menjengah. Ya Tuhan, dia memang sudah gila.

Dia berhenti mengeleng kepala dan mendongak menatap ke arah Daniel. Gadis itu terdiam apabila sedar Daniel kini merenung wajahnya, tajam.

Pipinya memerah apabila matanya kembali tertuju pada bibir menggoda lelaki dihadapannya itu.

Rasa nak cabut bola mata ni lepastu rendam dalam clorox ! Kawal lah mata pun !

[DIBUKUKAN] 2. DUALITY | LOAS S2  | 김태형Where stories live. Discover now