؛ ٣٠ ؛

3.1K 613 1.4K
                                    

[ FUH DAH 30 CHAP DUH APA JE AKU TAIP HIKS OKAY AKU NAK BITAU NI BAHAWASANYA SAH SUDAH WONYOUNG IZONE MENJADI ELYS KITA ADA BANTAHAN KE KALAU ADA ASYILA RUJUK YUQI EHEK ! AKU LETAK WONYOUNG SBB DIA CUTE, LAGIPUN TAKDE ULZZANG YG AKU BERKENAN, TAKK...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ FUH DAH 30 CHAP DUH APA JE AKU TAIP HIKS OKAY AKU NAK BITAU NI BAHAWASANYA SAH SUDAH WONYOUNG IZONE MENJADI ELYS KITA ADA BANTAHAN KE KALAU ADA ASYILA RUJUK YUQI EHEK ! AKU LETAK WONYOUNG SBB DIA CUTE, LAGIPUN TAKDE ULZZANG YG AKU BERKENAN, TAKKAN NAK LETAK MUKA AKU LAK EN SILAP HARIBULAN PENADLAHKOO YILEK SBB KENA MUNTAH BERJEMAAH HIKS  ]

__________

MONSTER

_________

"Makanlah."

Elys mengerang, masih merasa terkejut dan tidak percaya betapa silapnya tanggapannya pada Daniel.

Dia fikir lelaki itu sudah sedikit berlembut hati. Atau mungkin tidak akan tergamak melakukan perkara yang seperti ini,

Melayannya bagai binatang kembali.

Dia ni apa ? Memang gila ? Sekejap baik dan beberapa waktu kemudian akan berubah kembali menjadi dirinya yang tak berhati perut seperti dirinya ketika pertama kali mereka berjumpa ?

Elys mengelengkan kepala, menatap Daniel dengan wajah yang sudah beruraian air mata. Kain yang diikat menutupi mulutnya begitu ketat hingga dia merasa mulutnya bakal koyak jika beberapa jam kemudian dia masih seperti ini.

Rantai yang membelengu pergelangan kaki dan tangannya membuat bunyi gemercing yang kuat kerana dia bergerak gelisah diatas katil luas itu.

Daniel tersenyum begitu lembut, terbalik sungguh dari perbuatan keji yang sedang dia lakukan sekarang ini.

"Makan, kesian makanan ni tunggu kau." ujar Daniel, tersenyum seperti syaitan.

Bagaimana Elys mahu makan ? Rantai tidak dibuka, kain melilit mulut tidak dilepaskan. Daniel buta ?

Atau dia sengaja ?

"Okay, baiklah. Lapar ya ?"

Elys mengangguk laju, sesungguhnya dia hampir mati kerana seteguk air pun dia tidak minum tiga hari ini. Daniel mengurung dan mengikatnya bak orang hilang akal.

"Kitten boleh makan dan minum sepuas hati Kitten tapi, be nice okay ? Be a good girl. Tak ada tinggi suara, buat apa yang aku suruh, dan jangan pernah terfikir nak minta tolong pada sesiapa, walaupun pada Jimin. Kalau tak.."

Jemari Daniel menyelusuri lekuk leher Elys dan gadis itu mengerang kesakitan. Setiap elusan yang Daniel berikan pada kulitnya meninggalkan kesan lebam seperti lehernya dicekik seseorang.

Hinggalah Daniel menarik jemarinya menjauh dari leher Elys, tersenyum puas apabila melihat kesan melingkar seperti dijerut terukir dileher itu.

"Kesan lebam ni akan timbulkan rasa sakit macam dicekik kalau kau berani buka mulut pada Jimin atau sesiapa. Dan kalau kau larikan diri, automatik kesan leher kau ni akan tembus leher kau, sampai kepala kau jatuh berguling."

[DIBUKUKAN] 2. DUALITY | LOAS S2  | 김태형Where stories live. Discover now