؛ ٣٤ ؛

3.1K 616 982
                                    

[ Hear Me, Please ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ Hear Me, Please ]

_________

"

Daniel !"

Nafas Elys terhembus kasar, naik turun dadanya apabila dengan selamba Bwi memberikan dirinya kepada lelaki yang bernama Wonho itu.

Elys menepis tangan Wonho yang mahu menarik lengannya supaya mendekat dan memberikan jelingan maut kepada lelaki berwajah tampan tapi miang itu.

Bwi mengabaikan Elys, lebih memilih bermain bersama sang pelacur yang sedikit saja lagi mahu duduk diatas pangkuannya.

Bahu Elys dirangkul paksa oleh Wonho dan lelaki itu mendekatkan bibirnya ke cuping telinga Elys, berbisik bahaya.

"Shh, even tuan kau dah bagi izin. Kau hanya perlu dengar cakap aku dan layan aku macam mana kau layan tuan kau dulu, okay ?"

Elys melepaskan paksa lengan lelaki itu dari bahunya dan berniat mahu melarikan diri keluar dari bilik kedap suara jahanam itu namun rambutnya ditarik paksa oleh Wonho dan lelaki itu menjatuhkannya hingga gadis itu berlutut tepat dihadapannya.

Tepat dihadapan zip seluar jahanam itu.

Elys meronta, terdesak mahu melepaskan cengkaman kuat lelaki itu pada helaian rambutnya dan juga terdesak mahu lepas dari posisi menjijikkan ini.

Dia ketakutan. Setengah mati.

"Okay, aku dah puas main - main."

Wonho dan Elys memusingkan kepala menghadap ke arah sumber suara dingin itu. Mereka terdiam apabila tersedar Daniel sedang terkekeh kecil, sudah berdiri hampir dengan keduanya.

Mata Elys membulat apabila melihat sang pelacur yang tadi menggoda Bwi sudah mati, bola matanya hitam dan mulutnya ternganga lebar jelas kelihatan rahang itu patah.

Seperti jiwa dan nyawanya ditarik paksa keluar dari tubuhnya. Dan tentu saja si pelakunya adalah Bwi..

Atau.. Daniel.

"D..Dani ?"

Daniel menjeling Elys sekilas lalu irisnya menatap ke arah Wonho, begitu tajam dan menusuk.

"Aku datang sini bukan nak tengok kau lampiaskan nafsu kau. Dan kau tahu kan kenapa aku ke sini ?"

Wonho melepaskan cengkaman dari helaian rambut Elys dan menyilang tangan didada, kening terangkat. Dia menatap Daniel atas bawah seperti sedang cuba mencari tahu apa yang dimaksudkan oleh Daniel ini.

"Kalau kau tak tahu, mari sini aku beritahu. Syarikat kau, W Company merupakan klien aku. Tapi aku dapat tahu, kau main kotor dekat belakang aku hm ?"

Daniel tertawa namun dia menunduk tepat dihadapan Elys yang masih lagi berlutut itu, iris mengerling kesan lebam berwarna ungu di kedua lutut Elys, akibat dipaksa berlutut oleh Wonho.

[DIBUKUKAN] 2. DUALITY | LOAS S2  | 김태형Where stories live. Discover now