Adama cevap vermeden sadece başımı sallamakla yetindim. Tanışma faslı bitince herkes yerine oturdu. Bende Dük Marvas ile ustamın arasındaki soluk beyaz renkli tekli koltuğa oturdum.
- İzninizle. İlk önce konuşmaya ben başlamak istiyorum. Dedi David.
Konuşmasına başlamadan önce benim olduğum tarafa baktı.
- Leydi Arya, öncelikle oğlum Alex'i kurtardığınız için teşekkür ederim.
Orta yaşlardaki adama bir şey demeden hafifçe başıma sallamakla yetindim. Alex ve Matthias'ın arasının kötü olmasının ve acı çekmesinin sebebinin ailesinden kaynaklı olduğunu öğrendiğim için David denilen adamla konuşmak istemiyordum.
Her ne kadar aile meselesi olduğu için karışmamam gerektiğini bilsem de ikisinin arasının düzelmesini istiyordum. Sonuçta ben ailenin ne demek olduğunu bilmeden büyüdüm. En azından onlar için bir şeyler yapmak istiyordum.
Orta yaşlardaki adam derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti.
- Alex'in delilik evresine girdiğini duyduğum zaman şok olmuştum. Sonra sizin sayenizde fazla bir şey olmadan kurtulduğunu öğrendim. Hemen gelmek istedim ama bilincinizin yerinde olmadığını öğrenince bu zamana kadar bekledim.
David sözlerini tamamlayınca gözlerimin içine bakarak sorusunu sordu.
- Yaşanan olaydan sonra sağlığınız düzeldi mi?
Adamın sağlığımı sormasına şaşırsam da belli etmeden cevap verdim.
- Şu an gayet iyiyim. Sorduğunuz için teşekkür ederim.
David cevabımdan sonra ona karşı soğukluk hissettiğimi anlamış gibi tepki vermekten kaçındı. Ama adamın yüzü onu ele vermişti. Yüzünün sol tarafında oluşan ter damlasından rahatsız olduğunu anlamak kolaydı. Adam rahatsız olduğunu kimseye çaktırmadan yanında oturan Alex'e bakarak tekrar konuştu.
- Alex sende konuşup Leydi Arya'ya teşekkür etmelisin.
Alex babasının sözlerinden sonra oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi. Hafifçe öne eğilerek sağ elini uzattı. Sanki benimde elimi uzatmamı ister gibi gözlerimin içine bakıyordu.
Sağ elimi ona doğru uzatınca Alex elimi kibarca tutup üzerine hafif bir öpücük kondurdu. Kondurduğu öpücük yüzünden istemeden yüzümün kızardığı hissetsem de o gülümseyerek elimi tutmaya devam ediyordu.
- Leydi Arya hayatımı kurtardığınız için teşekkür ederim. Umarım bundan sonra iyi anlaşırız.
Yüzümün kızarmasını umursamadan elimi Alex'in elinden hızlıca çektim. Alex yaptığım harekete şaşkın bir şekilde bakıyordu. Onu tekrar umursamadan sinirli bir edayla konuştum.
- Umarım.
Leon rahatsız olmuş gibi oturduğu tekli koltuktan kalkıp yanıma geldi. Yüzünde gülümseme olmasına rağmen Alex'e sinirli bir edayla bakarak konuştu.
- Sör Alex umarım bundan sonra biz de iyi anlaşırız.
Alex benden dikkatini çekmeden Leon'un sözlerine cevap verdi.
- Sör Leon anlaşacağımıza eminim. Belki de düşündüğünüzden daha fazlasına.
Alex'in söylediklerinden bir şey anlamazken David'e baktığımda durumun gidişatından memnun gibi gülümsüyordu.
- Gençler konuşmanıza daha sonra devam edersiniz. Şu an konuşmamız gereken başka konular var. Dedi Dük Marvas.
Alex ve Leon hoşnutsuz bir şekilde birbirlerinden ayrılıp yerlerine oturdular. Ama hala daha birbirlerine sinirli bir şekilde bakmaya devam ediyorlardı. Onların yaptıkları çocukça hareketleri izlemeyi bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA ŞÖVALYESİ ~ ARYA ~
Fantasy# Gençkurgu-- Fantastik # # 3. Fantastik # 1. Akademi # 1. Büyü # 1. Ejderha # 1. Efsane # 1. Krallık # 2. Savaş - Düşünsene, sen büyünün her şey olduğu bir dünyada, zerre kadar büyü gücüne sahip değilsin. Sen bu dünyada hiçbir şey yapmazsın. Her...